Bekijk volle/desktop versie : Ik heb het toch gedaan



Pagina's : [1] 2 3 4 5

19-12-2009, 12:14
Ik vraag me af of er meisjes zijn die weleens geil zijn en elke keerhet gevoel weg duwen?
Er zijn tijden geweest dat ik gek werd omdat ik niet wist wat ik ermee moest doen. Ik had nooit seks gehad, maar verlangde er vaak naar. Ik kan niet meer dit gevoel weg duwen dus altijd als ik dit gevoel heb bevredig ik mezelf. Meestal duurt het dan een maand ofzo. En dan heb ik weer zin. Het is moeilijk om jezelf in te houden, dus heb besloten om gewoon van mijn lijf te genieten.

Wie heeft dit ook moeten meemaken?

19-12-2009, 12:15


ik heb dat elke dag!

19-12-2009, 12:17
Het is alsnog niet hetzelfde als seks.

19-12-2009, 12:19
Ja dat zal het vast niet zijn, maar jezelf bevredigen is ook fijn

19-12-2009, 12:21



Citaat door Sweet-Face:
We hebben liever meiden die mastuberen tot aan hun huwelijk.
Dan meiden die met een open spleet het huwelijk ingaan.

Ik raad je aan, als je het doet niet erin te gaan, maar gewoon erbuiten blijven en boven wrijven.

maar de echte nette vrouwen die laten hun lichaam met rust en komen niet op die gedachtes.



Ik geloof niet dat er vrouwen zijn die nooit zulke gedachtes hebben gehad.
Je hebt zoveel hormonen die door je lijf gieren. Het is onmogelijk om aan zulke gevoelens te ontkomen. Alleen de een heeft het sneller als de ander.

19-12-2009, 12:21

Citaat door Sweet-Face:
We hebben liever meiden die mastuberen tot aan hun huwelijk.
Dan meiden die met een open spleet het huwelijk ingaan.

Ik raad je aan, als je het doet niet erin te gaan, maar gewoon erbuiten blijven en boven wrijven.

maar de echte nette vrouwen die laten hun lichaam met rust en komen niet op die gedachtes.

WE? heb je nooit geleerd dat je voor jezelf moet spreken?
en dat geld niet alleen voor vrouwen maar ook voor mannen.
dusss

19-12-2009, 12:21
wowowowooooooooow

19-12-2009, 12:24

Citaat door halfmarokkaan__:
wowowowooooooooow

geile kreng

19-12-2009, 12:25

Citaat door NLseBiatch:
geile kreng

ik bel je gister om 5 uur

19-12-2009, 12:25

Citaat door GooiseChicka:
Ik vraag me af of er meisjes zijn die weleens geil zijn en elke keerhet gevoel weg duwen?
Er zijn tijden geweest dat ik gek werd omdat ik niet wist wat ik ermee moest doen. Ik had nooit seks gehad, maar verlangde er vaak naar. Ik kan niet meer dit gevoel weg duwen dus altijd als ik dit gevoel heb bevredig ik mezelf. Meestal duurt het dan een maand ofzo. En dan heb ik weer zin. Het is moeilijk om jezelf in te houden, dus heb besloten om gewoon van mijn lijf te genieten.

Wie heeft dit ook moeten meemaken?


Let niet op de meiden hier. Ze vingeren zich niet, maar doen het wel met de douchekop. Najaa, das geen sex maar een opfrisbeurt zeggen ze dan.

19-12-2009, 12:26
a3oedoe billah ya topic

19-12-2009, 12:27

Citaat door halfmarokkaan__:
ik bel je gister om 5 uur

sorry ik zat bij me buurman......ik bewonderde ze mooie kerstboom

19-12-2009, 12:29



Citaat door NLseBiatch:
sorry ik zat bij me buurman......ik bewonderde ze mooie kerstboom

had hij hem mooi versierd ?

19-12-2009, 12:30

Citaat door halfmarokkaan__:
had hij hem mooi versierd ?

ja zeker, ik zag ook een sterretje

19-12-2009, 12:51

Citaat door Sweet-Face:
We hebben liever meiden die mastuberen (alleen wrijven) tot aan hun huwelijk. (als je toch een zwakke meid bent)
Dan meiden die met een open spleet het huwelijk ingaan.

Ik raad je aan, als je het doet niet erin te gaan, maar gewoon erbuiten blijven en boven wrijven.

[B]maar de echte nette vrouwen die laten hun lichaam met rust en komen niet op die gedachtes.
Zij hebben sterke islam gevoel die het volhoud tot aan hun man, en dan mag hun man hen ervaren en dan genieten ze goed en beter.

Zo houden de meeste huwelijk ook lang stand, omdat de vrouw dan haar man gewend is.
Respect voor volhoudende vrouwen, die zich niet laten sollen door een sexueel gevoeltje [/B]



wat heeft een sterke imaan te maken met geil zijn??? iemand kan een hele sterke imaan hebben en toch nog kunnen verlangen naar een man of in elk geval de aanraking van een man.

Pagina's : [1] 2 3 4 5