Bekijk volle/desktop versie : ik heb jullie hulp nodig..



18-12-2009, 23:13
--------------------------------------------------------------------------------

kijk, ik heb een belangrijk bestand verwijderd, en daarna verwijderd uit de prullenbak.. nu is het zo dat degenen waarvan ik het heb verwijderd heb laaiend is, en zelf niet weet wie het heeft gedaan, nu is het zo dat die persoon heel slim is en goed met computers, en heeft gezworen dat hij de computer helemaal gaat ondezoeken, om te zien hoe laat en welke dag het is verwijderd, en als hij dat weet, dan weet hij dus ook dat ik het ben, mijn vraag is kan hij dat echt zien of is het groot praat...

voel me zo schuldig, maar wil niet dat hij er op die manier achter komt, daarom wil ik het zelf vertellen, voor hij het ondekt, maar als de kans groot is dat het hem niet lukt zeg ik natuurlijk niks..

dit kan me baan kosten..

help me
__________________________

18-12-2009, 23:20


als je iets weet, help aub, of je man die er verstand van heeft..

18-12-2009, 23:23

Citaat door pelma:
--------------------------------------------------------------------------------

kijk, ik heb een belangrijk bestand verwijderd, en daarna verwijderd uit de prullenbak.. nu is het zo dat degenen waarvan ik het heb verwijderd heb laaiend is, en zelf niet weet wie het heeft gedaan, nu is het zo dat die persoon heel slim is en goed met computers, en heeft gezworen dat hij de computer helemaal gaat ondezoeken, om te zien hoe laat en welke dag het is verwijderd, en als hij dat weet, dan weet hij dus ook dat ik het ben, mijn vraag is kan hij dat echt zien of is het groot praat...

voel me zo schuldig, maar wil niet dat hij er op die manier achter komt, daarom wil ik het zelf vertellen, voor hij het ondekt, maar als de kans groot is dat het hem niet lukt zeg ik natuurlijk niks..

dit kan me baan kosten..

help me
__________________________



Ja, er zijn wel programma's waarmee je bestanden kan terughalen.
Ik heb er zelf ook niet zo veel verstand van
Ik heb weleens een bestand terug kunnen krijgen met Recuva (kan je via internet downloaden)

wassalaam,
zonnetje

18-12-2009, 23:42
Loggen jullie in met een persoonlijk account ? Denk het niet, anders zou je zijn documenten niet kunnen bekijken enof verwijderen.

Ook al zou hij het terug kunnen halen, hij zal nooit erachter kunnen komen dat jij achter die computer was .. Miss ging je naar het toilet en heeft een ander collega het stiekem gedaan, maar je niet druk, je baas zal heus wel een backup hebben gemaakt, anders is het gwn zn eigen schuld ..