Bekijk volle/desktop versie : Taakstraf voor bedreigen Wilders



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

18-12-2009, 14:02
De rechtbank in Rotterdam heeft de Rotterdamse rapper Mosheb veroordeeld
voor het bedreigen van PVV-leider Wilders.
Mosheb krijgt 80 uur werkstraf en een voorwaardelijke celstraf van 2
maanden met een proeftijd van 2 jaar.

De rechter rekent het de rapper zwaar aan dat hij Wilders bedreigde vanwege zijn politieke standpunten.
Het lied is volgens de rechtbank geen satire.
BRON:

18-12-2009, 14:03


Dat zal hem leren!!

18-12-2009, 14:06
Hoe heeft hem bedreigt dan? Met een lied?

18-12-2009, 14:08

Citaat door BELLEMAGNIFIQUE:
Hoe heeft hem bedreigt dan? Met een lied?


Ja, opruiende teksten.

18-12-2009, 14:12


Haha, dat mietje dacht ongestraft stoer te kunnen doen!

18-12-2009, 14:17
Who cares about wilders.

18-12-2009, 14:19

Citaat door mr.niceguy:
Who cares about wilders.
We all do.

18-12-2009, 14:25
Heel goed, deze rechter heeft door waar het om gaat. Wat mij betreft had hij ook nog een flinke boete mogen krijgen.

18-12-2009, 14:26

Citaat door Alexios_I:
De rechtbank in Rotterdam heeft de Rotterdamse rapper Mosheb veroordeeld
voor het bedreigen van PVV-leider Wilders.
Mosheb krijgt 80 uur werkstraf en een voorwaardelijke celstraf van 2
maanden met een proeftijd van 2 jaar.

De rechter rekent het de rapper zwaar aan dat hij Wilders bedreigde vanwege zijn politieke standpunten.
Het lied is volgens de rechtbank geen satire.
BRON:



Hij krijgt wel een werkstraf omdat hij wilders bedreigd, maar wat wilders doet is zeker niets..Waarom bestrijd hij dan niet alleen de mensen die daadwerkelijk iets doen wat hij nu gewoon doet is iedereen aan één kant schuiven namelijke hij beschuldigd nu alle moslims..!!

Om ''terroristen'' te bestrijden heb je iemand nodig die luistert en daar dan iets mee doet maar hij doet maar wat hij wilt..!!

en jullie ''hollanders'' moeten niet nu gaan denken dat hij echt wat kan doen aan de islam het is te groot om te vernietigen wat hij wil !!
Hij heeft alleen praatjes,die moet je eigenlijk gewoon negeren..

Hoe begon hitler...

18-12-2009, 14:27

Citaat door LiefMar0kantje:
Hij krijgt wel een werkstraf omdat hij wilders bedreigd, maar wat wilders doet is zeker niets..Waarom bestrijd hij dan niet alleen de mensen die daadwerkelijk iets doen wat hij nu gewoon doet is iedereen aan één kant schuiven namelijke hij beschuldigd nu alle moslims..!!

Om ''terroristen'' te bestrijden heb je iemand nodig die luistert en daar dan iets mee doet maar hij doet maar wat hij wilt..!!

en jullie ''hollanders'' moeten niet nu gaan denken dat hij echt wat kan doen aan de islam het is te groot om te vernietigen wat hij wil !!
Hij heeft alleen praatjes,die moet je eigenlijk gewoon negeren..

Hoe begon hitler...
Nee hoor, alleen diegenen die niet willen aanpassen en zich verzetten tegen inburgering en straatterrorisme plegen.

18-12-2009, 14:29

Citaat door LiefMar0kantje:
Hij krijgt wel een werkstraf omdat hij wilders bedreigd, maar wat wilders doet is zeker niets..Waarom bestrijd hij dan niet alleen de mensen die daadwerkelijk iets doen wat hij nu gewoon doet is iedereen aan één kant schuiven namelijke hij beschuldigd nu alle moslims..!!

Om ''terroristen'' te bestrijden heb je iemand nodig die luistert en daar dan iets mee doet maar hij doet maar wat hij wilt..!!

en jullie ''hollanders'' moeten niet nu gaan denken dat hij echt wat kan doen aan de islam het is te groot om te vernietigen wat hij wil !!
Hij heeft alleen praatjes,die moet je eigenlijk gewoon negeren..

Hoe begon hitler...

misvatting 1: wilders wil de islam vernietigen
misvatting 2: wilders beschuldigt moslims
misvatting 3: wilders bedreigt niemand

Ik ben ook groot tegenstander van de PVV, maar Wilders heeft nog nooit iemand bedreigd.

18-12-2009, 14:31
Nu komen alle hypocrieten weer bazelen dat het zijn verdiende loon is. Maar fair enough, om even onbeschoft als wilders te mogen zijn moeten we in de kamer spreken. Dus ik raad elke rapper aan er alles aan te doen om in de kamer te komen.

18-12-2009, 14:33



Citaat door pukkepuk25:
Nee hoor, alleen diegenen die niet willen aanpassen en zich verzetten tegen inburgering en straatterrorisme plegen.



Nee, wat heeft dat met de koran te maken en moskee's, en moest daar dan echt een film over gemaakt worden kom op man die man zoekt gewoon aand8t !!

Mensen moeten hun ogen open doen en zien dat het hem echt niks uitmaakt al dat terroristen gedoe voor hem,omdat te bestrijden nogmaals heb je iemand nodig die iedereen ten eerste gelijk behandeld en luistert naar andermans meningen..!!

18-12-2009, 14:38

Citaat door HeiligeHo:
Nu komen alle hypocrieten weer bazelen dat het zijn verdiende loon is. Maar fair enough, om even onbeschoft als wilders te mogen zijn moeten we in de kamer spreken. Dus ik raad elke rapper aan er alles aan te doen om in de kamer te komen.

Ik ben het met je eens dat Wilders een zeer onbeschoft persoon is.
Echter, onbeschoft zijn is niet strafbaar, een dreigement uiten wel.

Je moet toch met me eens zijn dat in een rap roepen dat iemand (met naam en toenaam gespecificeerd) zal worden neergeknald wel iets meer is dan onbeschoft???

18-12-2009, 14:42

Citaat door sjanghai:
Ik ben het met je eens dat Wilders een zeer onbeschoft persoon is.
Echter, onbeschoft zijn is niet strafbaar, een dreigement uiten wel.

Je moet toch met me eens zijn dat in een rap roepen dat iemand (met naam en toenaam gespecificeerd) zal worden neergeknald wel iets meer is dan onbeschoft???

Als ik iemand vertel dat ik hem haar iets aan wuil doen dan bedreig ik diegene, zo niet dan niet. Als ik zeg dat jij zal omvallen ooit, is dat toch zeker ook geen dreigement?

Ik begrijp dat het wel wat anders is. Maar ik ben heel erg van het principe je oogst wat je zaait.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12