Bekijk volle/desktop versie : Ik ben gewoon in shock!!



Pagina's : [1] 2

18-12-2009, 13:48
Een meisje wou me koppelen aan haar neef. ''Het is echt een leuke jongen'' zei ze!! IK kreeg een foto en serieus ik sta gewoon gewoon perplex. Hij lijkt wel op 3emie haj.



Hoeeeeeeeeeeeeeee durven meiden je te koppelen aan hun lelijke familieleden damn.

18-12-2009, 13:49


hahhahahahah heb je dat ook tegen haar gezegd

18-12-2009, 13:50

Citaat door Tiny:
Een meisje wou me koppelen aan haar neef. ''Het is echt een leuke jongen'' zei ze!! IK kreeg een foto en serieus ik sta gewoon gewoon perplex. Hij lijkt wel op 3emie haj.



Hoeeeeeeeeeeeeeee durven meiden je te koppelen aan hun lelijke familieleden damn.



misschen ben jij ook lelijk, en dacht ze 2 hopelozo mensen gelukkig te maken

18-12-2009, 13:50
Ewa jaaah, iemand moet hem toch nemen

18-12-2009, 13:50


Innerlijker is belangrijker zeggen ze. Kom op geef het een kans.

18-12-2009, 13:51
Wereld drama.

18-12-2009, 13:52

Citaat door Crytal:
hahhahahahah heb je dat ook tegen haar gezegd


Ik zei gewoon dat het niet mijn type is !! Ik snap het gewoon niet eh.

Citaat door karim_be:
misschen ben jij ook lelijk, en dacht ze 2 hopelozo mensen gelukkig te maken


Ik zeg niet dat ik moeders mooiste ben. Maar die gast is echt een freak, en zooooo niet mijn type.

Citaat door PareltJe_Nr1:
Ewa jaaah, iemand moet hem toch nemen


Ik gun hem me nichtje uit Marokko.

Citaat door xxnanaxx:
Innerlijker is belangrijker zeggen ze. Kom op geef het een kans.




Innerlijk, ammehoela

18-12-2009, 13:53
hahaah ach ja iedereen wil het beste voor de gene om wie je geeft.

18-12-2009, 13:57

Citaat door Crytal:
hahaah ach ja iedereen wil het beste voor de gene om wie je geeft.

Dat is waar. Maar ik zie mezelf dus echt staan naast die gast. Hij is dik en ik ben echt inie minie.

18-12-2009, 13:59
Denk niet dat jou nichtje in Marokko op hem zit te wachten.. In marokko heb je veeeeeeel mooiere gozers dan hier in nl

18-12-2009, 14:01

Citaat door PareltJe_Nr1:
Denk niet dat jou nichtje in Marokko op hem zit te wachten.. In marokko heb je veeeeeeel mooiere gozers dan hier in nl



was ook maar een grapje. Misschien is het wel een hele lieve knul. Maar totaal niet mijn type

18-12-2009, 14:03

Citaat door Tiny:
was ook maar een grapje. Misschien is het wel een hele lieve knul. Maar totaal niet mijn type


hahaahhaha kan

18-12-2009, 16:21



Citaat door Tiny:
Een meisje wou me koppelen aan haar neef. ''Het is echt een leuke jongen'' zei ze!! IK kreeg een foto en serieus ik sta gewoon gewoon perplex. Hij lijkt wel op 3emie haj.



Hoeeeeeeeeeeeeeee durven meiden je te koppelen aan hun lelijke familieleden damn.



wollah zoiets is ook bij mij gebeurd, echt een leuke jongen dit dat eindstand totaaal niet mijn smaak echt helemaaal niet en ws best boos op die meid, waarom liegen

18-12-2009, 16:23
Weet je wat ik raar vind, er zijn zoveel voorbeelden van meisjes die trouwen met kerels die ook volgens hen "niet hun type" zijn, maar uiteindelijk krijgen ze er wel gevoelens voor what's up with that

18-12-2009, 16:26

Citaat door Tiny:
Een meisje wou me koppelen aan haar neef. ''Het is echt een leuke jongen'' zei ze!! IK kreeg een foto en serieus ik sta gewoon gewoon perplex. Hij lijkt wel op 3emie haj.



Hoeeeeeeeeeeeeeee durven meiden je te koppelen aan hun lelijke familieleden damn.


Wie ben jij om iemand te beoordelen op zijn uiterlijk. Triest en inhoudsloos om daar een topic over te openen. Roddel maar je krijgt het inchAllah dubbel en dwars terug.

Pagina's : [1] 2