Bekijk volle/desktop versie : Dames Wie Heeft Er Nagatieve Ervaringen Met Etos Zwanger Worden?!



18-12-2009, 09:23
Ik gebruik etos zwanger worden maar ik heb er nagatieve ervaring mee...nog meer mensen die dit hebben?

18-12-2009, 09:25


wat is er dan?

18-12-2009, 09:26
Hoe bedoel je negatief? Het zijn alleen vitamines....

18-12-2009, 09:27
ik ben er ook niet zwanger door geworden, heeft niet geholpen. maar anderen wel. dus niet zo negatief toch?

19-12-2009, 10:18


sommige mensen denken echt dat t shie wonderpil is ofzo. En dat t zo simpel gaat. Jullie hebben toch ook biologie op school gehad?? De lessen over het zaadje en het eitje?? Die pillen ondersteunen het zwanger worden. Het zijn vitamientjes die je lichaam erop voorbereiden. Voor de rest is het in de handen van Allah.

19-12-2009, 10:34
Wat voor negatieve ervaring heb je er mee? Ik heb het ook gekocht en ga het gebruiken.

En maryam22 ik weet heus wel wat die pil inhoudt hoor.

19-12-2009, 13:44
ja ik vindt het niet echt negatief maar ik ben er niet zwanger van geworden wat ik ook niet echt verwacht had ik ben spontaan zwanger geworden gewoon op je dagen klussen en klaar toen ik ze 3 eer per dag innam had ik de hele dag slaap dat had ik wel gemerkt

19-12-2009, 14:56

Citaat door Maryam22:
sommige mensen denken echt dat t shie wonderpil is ofzo. En dat t zo simpel gaat. Jullie hebben toch ook biologie op school gehad?? De lessen over het zaadje en het eitje?? Die pillen ondersteunen het zwanger worden. Het zijn vitamientjes die je lichaam erop voorbereiden. Voor de rest is het in de handen van Allah.


Je hebt gelijk!!!


Citaat door majdouline83:
ja ik vindt het niet echt negatief maar ik ben er niet zwanger van geworden wat ik ook niet echt verwacht had ik ben spontaan zwanger geworden gewoon op je dagen klussen en klaar toen ik ze 3 eer per dag innam had ik de hele dag slaap dat had ik wel gemerkt



Wat zeg jij nou...3 keer per dag

Je mag ze maar 2 keer per dag innemen.....

En alles ligt in dre handen van Allah ...

Meschien hebben die pillen jouw wel geholpen ..dat weet je niet...

Beetje van de zaad beetje van de etos pil.....


Ik heb er goede ervaring mee...het helpt goed je cyclus op gang te zetten!!!

Ieder lichaam is anders!!!!

19-12-2009, 19:41
ja ik bedoelde 2 keer per dag nou ik had ze maar 2 weken ingenomen en een jaar daarna as zwanger geworden dus echt niet door die pillen

19-12-2009, 20:37

Citaat door majdouline83:
ja ik bedoelde 2 keer per dag nou ik had ze maar 2 weken ingenomen en een jaar daarna as zwanger geworden dus echt niet door die pillen



You will never no......

Uieindelijk zit het tog al in je lichaam is het niet....