Bekijk volle/desktop versie : Ze hebben me vandaag alleen gelaten.



Pagina's : [1] 2

17-12-2009, 23:32

Vandaag kwam ik nietsvermoedend van mijn werk ons huis binnengelopen.

Ik hoor stemmen in de woonkamer.. En zie koffers in de gang staan. Ik vond het raar en vroeg me af wie er is langs gekomen.
Ik ging naar binnen en trof mama met zuslief aan in de woonkamer. Wat dus bleek, ze hebben een lastminutereis geboekt naar Marokko i.v.m. zeer belangrijke en onverwachts nieuws over mijn zwager die daar op vakantie is.

Nou komt het dus, ik wordt alleen gelaten voor 3 weken.

Dat vind ik absoluut niet erg maar ik moet wel 3 weken op de kleintje passen die nog niet op school zit. Daarnaast moet ik schoonmaken en koken voor mijn oudere broers en dat terwijl ik sta ingepland voor bijna 40 uur per week.

Hoe ga ik dat redden ? Oefff..


17-12-2009, 23:36


sbar je woord wel beloont en die 3 weken gaan zo voorbij

17-12-2009, 23:39
Oow god en weten jullie wat die zwager heeft gedaan

En je redt het makkelijk als ze begrip gaan tonen door jou ook effe bij te helpen

17-12-2009, 23:40
Oow god en weten jullie wat die zwager heeft gedaan

En je redt het makkelijk als ze begrip gaan tonen door jou ook effe bij te helpen

17-12-2009, 23:46


Oow god en weten jullie wat die zwager heeft gedaan

En je redt het makkelijk als ze begrip gaan tonen door jou ook effe bij te helpen

17-12-2009, 23:51
ik ben ook wel benieuwd wat je zwager gedaan heeft

17-12-2009, 23:51

Citaat door Latifa_Moslima:
sbar je woord wel beloont en die 3 weken gaan zo voorbij





Jaaah maar ik ben nog een jonge studente. Is echt te veel.. Ik werk in de vakantie al fulltime. Nu nog andere dingen erbij..Oefff na die 3 weken zal ik wel overspannen zijn..


17-12-2009, 23:53

Citaat door ZEEPAREL_24:
Oow god en weten jullie wat die zwager heeft gedaan

En je redt het makkelijk als ze begrip gaan tonen door jou ook effe bij te helpen



Wie gaat me erbij helpen ? Alles komt op mijn schouders terecht..

17-12-2009, 23:54
jij werkt en wie moet dan op die kleine passen, ik bedoel het is toch allemaal maar ff aan jou toevertrouwd..

17-12-2009, 23:56

Citaat door KHouVanA:
ik ben ook wel benieuwd wat je zwager gedaan heeft




Weet ik veel wat die vage gast uitspookt. Stille wateren hebben diepe gronden.

Iets met papieren is mij vluchtig verteld. Ik heb op dat moment niet goed geluisterd omdat ik overdonderd was van al die taken.


17-12-2009, 23:58

Citaat door l0velyMe:
Wie gaat me erbij helpen ? Alles komt op mijn schouders terecht..



Nou euh je broers misschien

Of zijn ze van dat walgelijke types die zeggen dat een vrouw maar 1 recht heeft en dat is het aanrecht

18-12-2009, 00:00

Citaat door ZEEPAREL_24:
Nou euh je broers misschien

Of zijn ze van dat walgelijke types die zeggen dat een vrouw maar 1 recht heeft en dat is het aanrecht




Mijn broers werken fulltime en wonen op zichzelf. Alsnog komen ze elke dag eten bij mama. Nu kreeg ik ook te horen dat ik moest koken want dat kunnen ze zelf niet.


18-12-2009, 00:08



Citaat door Maneschijn--:
jij werkt en wie moet dan op die kleine passen, ik bedoel het is toch allemaal maar ff aan jou toevertrouwd..



Als ik het niet meer trek dan boek ik een lastminute reis met mijn peutertje.

Heerlijk genieten van de zon.


18-12-2009, 00:09

Citaat door l0velyMe:

Mijn broers werken fulltime en wonen op zichzelf. Alsnog komen ze elke dag eten bij mama. Nu kreeg ik ook te horen dat ik moest koken want dat kunnen ze zelf niet.




Nou dan gaan ze maar lekker buiten eten of zo, of geef ze kook-cursus als je precies kan koken net als je lieve moeder en zeg gewoon tegen je ouders dat ze je gewoon moeten helpen, dus samen koken, samen boodschappen doen zodat je moedertje gewoon haar rust kan krijgen als ze weer terug is, ik bedoel koken moet sowieso dagelijks, maar iedereen lust wel weer wat anders en het is gewoon je vreet gewoonn wat de pot schaft of niet

18-12-2009, 00:10

Citaat door l0velyMe:

Mijn broers werken fulltime en wonen op zichzelf. Alsnog komen ze elke dag eten bij mama. Nu kreeg ik ook te horen dat ik moest koken want dat kunnen ze zelf niet.




Nou dan gaan ze maar lekker buiten eten of zo, of geef ze kook-cursus als je precies kan koken net als je lieve moeder en zeg gewoon tegen je ouders dat ze je gewoon moeten helpen, dus samen koken, samen boodschappen doen zodat je moedertje gewoon haar rust kan krijgen als ze weer terug is, ik bedoel koken moet sowieso dagelijks, maar iedereen lust wel weer wat anders en het is gewoon je vreet gewoonn wat de pot schaft of niet

Pagina's : [1] 2