Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hoe lang houden jullie henna in?



Pagina's : [1] 2

17-12-2009, 16:24
Assalamoe alaykoem lady's,

Hoe lang houden jullie henna in jullie haren? Volgens mij is een paar uurtjes al voldoende toch. Hoorde wel eens dat het ook niet goed is als je het er te lang in laat zitten.

17-12-2009, 16:25



Citaat door Nonomich:
Assalamoe alaykoem lady's,

Hoe lang houden jullie henna in jullie haren? Volgens mij is een paar uurtjes al voldoende toch. Hoorde wel eens dat het ook niet goed is als je het er te lang in laat zitten.



3 uurtjes is voldoende.. als je het langer laat zitten heeft het toch geen effect meer..

17-12-2009, 16:42
Misschien een stomme vraag, maar waarom niet eigenlijk?

17-12-2009, 16:53
hele nacht
dan droogt het helemaal op

even schudden en wassen
heeerlijk!

17-12-2009, 17:18


Krijgen jullie een heldere kleur?

Ik heb het twee keer gedaan. mijn haar werd deels roodachtig en deels bruin.

17-12-2009, 17:20
nu doe ik geen henna in me haar vroeger toen ik klein was deed me moeder het altijd voor me.

ik moest er altijd mee slapen dat was zo zwaar en kon moeilijk in slaap vallen maar het moest anders was het niet goed.


17-12-2009, 17:42
Ik heb het vorige week vrijdag bij mijn dochtertje gedaan, en heb het van 12 uur s'middags tot 8uur in de avond erin gelaten, en ze heeft nu echt een mooie gloed in haar haar als de licht erop schijnt, en het lijkt ook of ze highlights in haar haar heeft, heel apart maar wel mooi...

17-12-2009, 17:50
4 uur is genoeg
ik hou het 4 uur in en dan is je haar super mooi met rood gloed en een prachtige glans

17-12-2009, 17:52

Citaat door chahidaatje:
Ik heb het vorige week vrijdag bij mijn dochtertje gedaan, en heb het van 12 uur s'middags tot 8uur in de avond erin gelaten, en ze heeft nu echt een mooie gloed in haar haar als de licht erop schijnt, en het lijkt ook of ze highlights in haar haar heeft, heel apart maar wel mooi...



mooi

Ik ga het ook denk ik zaterdag doen voor de meiden. Behalve de baby

voor me zelf ook heb last van roos Soubhanallah.

17-12-2009, 18:17
Leuk dat jullie het ook voor jullie dochtertjes doen. Ik moet nog even wachten.... Het is zo goed voor je haar, heerlijk gewoon.

17-12-2009, 18:22
Ik heb het toevallig gister gemixt met olie, ei en koffiepoeder. Het ligt nog steeds in de badkamer. Wilde het gister al in me haar doen maar er kwam wat tussen en vandaag heb ik totaal geen zin.

Inchallah ga ik het morgen in me haar doen ik heb van mezelf een lichte haarkleur maar heb er echt een hekel aan. Ik maak het daarom donkerder met henna

17-12-2009, 18:50
Ik moest het vroeger ook altijd doen van m'n moeder en had dan zo een hele berg op mn hoofd. Ik kon met moeite vooruit komen en bewegen, HO MAAR! En ermee slapen was een standaart ritueel, en de volgende dag was het een hele oorlog in de douche. Maar goed, nu vind ik het heerlijk! Ik doe het niet zo vaak, maar als het aan mij lag, deed ik het zeker elke maand. Ik word zondag ongesteld en dan ga ik naar mn mams toe en vraag ik of ze het voor me wil doen.

Ik ga er ook mee slapen, ik vind dat dat het beste effect heeft. Je krijgt er lekker zacht en soepel haar van en een hele mooie glans. Mijn haar ziet er altijd zo gezond uit nadat ik de henna heb gedaan, al7amdulilaah.

17-12-2009, 19:09


Hoe maken jullie henna mengsel? Gewoon met water? En hoeveel water gebruiken jullie?

17-12-2009, 19:11
Wilde net henna in m'n haren doen. De mengsel die ik maakte zag er dik uit. De mengesel van mijn moeder ziet er anders uit. 'Heb 'm maar weggegooid. Straks doe ik iets verkeerd en dan gaat mijn haar naar de maan!

17-12-2009, 19:30
nee joh, je had niet weg moeten gooien! Je had er dan wat meer water bij moeten doen. Iedereen maakt m anders, mij ma maakt m ook wel wat dunner, maar niet waterig, gewoon een beetje dik, zoals de saus van lasagne

Pagina's : [1] 2