Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Winkelen



17-12-2009, 16:22
Waar kan je leuk winkelen in Rotterda en welke winkels zijn aanraders .

17-12-2009, 16:29


primark, weet ik ,,maar verder niet ik kom zelf uit Amsterdam dus ik ken geen rotterdam

Uppiee

17-12-2009, 16:31
Die wou ik zoiezo al bezoeken.

17-12-2009, 16:46
toeval
wou net zo'n topic openen!

17-12-2009, 17:06


Rotterdam heeft geen speciale winkels hoor,de stad is gewoon gezellig en zoals je al zei primark,maar dat is ook niks aan.

Eten kan je wel bij de chineze boot of de bazaar,Sultan,Andaluse en nog veel meer.

17-12-2009, 17:22

Citaat door Klavertje3:
Rotterdam heeft geen speciale winkels hoor,de stad is gewoon gezellig en zoals je al zei primark,maar dat is ook niks aan.

Eten kan je wel bij de chineze boot of de bazaar,Sultan,Andaluse en nog veel meer.


oja wel hoor zoals kookai wel prijzig maar super leuke kleding en nog veel meer en new look als enige winkel in Nederland in Rotterdam. Rotterdam slaag ik altijd Amsterdam valt wel mee niks bijzonders. Verder Antwerpen en Brussel ook wel leuk voor een keer.

17-12-2009, 17:23

Citaat door tooto7moe:
toeval
wou net zo'n topic openen!

wat leuk eg.

Citaat door Klavertje3:
Rotterdam heeft geen speciale winkels hoor,de stad is gewoon gezellig en zoals je al zei primark,maar dat is ook niks aan.

Eten kan je wel bij de chineze boot of de bazaar,Sultan,Andaluse en nog veel meer.


Oow ik dacht juist wel.

Citaat door anissa123:
oja wel hoor zoals kookai enz wel prijzig maar super leuke kleding. Rotterdam slaag ik altijd Amsterdam valt wel mee niks bijzonders. Verder Antwerpen en Brussel ook wel leuk voor een keer.


Aah ik wou juist supergoedkope winkeltjes hebben

17-12-2009, 17:23
Heb gehoord dat er meerdere winkelcentrums zijn dus welke is een echte aanrader.

17-12-2009, 17:23
voor goedkope leuke boetiekjes moet je echt niet in rdam zijn maar juist in adam ofso. Rdam heb niks.

17-12-2009, 17:24
en de stad is gewoon aanrader,primark is wel bij oosterhof.

We hebben ook nog zuidplein en dat was het een beetje.

17-12-2009, 17:26
oowh jammer ik ga eerst naar de Primark en daarna slenter ik wel rond en ga winkeltjes binnen.

17-12-2009, 17:29

Citaat door Marociia_c:
oowh jammer ik ga eerst naar de Primark en daarna slenter ik wel rond en ga winkeltjes binnen.


Je moet naar het centrum er is september een winkel geopend New look de kleding is niet echt prijzig als enige in Nederland, ook van de Britse keten zoals primark. Zelf hou ik meer van kwaliteit dus mag het best prijzij zijn hou niet van goedkope kleding.