Bekijk volle/desktop versie : Bindingsangst



Pagina's : [1] 2 3 4

17-12-2009, 16:14
Wie heeft er last van en hoe heb je dit opgelost?

17-12-2009, 16:15


Niet opgelost & zal ook nooit gebeuren..

17-12-2009, 16:15
Bindingsangst= bullshit.

Het bestaat niet, als je het gevoel hebt dat je liefde,genegenheid en passie nodig hebt,dan moet je gewoon settelen.

Als je een normale levenstijl(a.k.a. geen losbandige levenstijl) hebt dan moet dit een makkie zijn.

17-12-2009, 16:17

Citaat door mnl_oma:
Bindingsangst= bullshit.

Het bestaat niet, als je het gevoel hebt dat je liefde,genegenheid en passie nodig hebt,dan moet je gewoon settelen.

Als je een normale levenstijl(a.k.a. geen losbandige levenstijl) hebt dan moet dit een makkie zijn.


Wollahiela

17-12-2009, 16:17



Citaat door Raindrops.:
Niet opgelost.


Citaat door TangaOuiiaa:
Niet opgelost & zal ook nooit gebeuren..


blijf zoeken.

17-12-2009, 16:19
door bisonkit te gebruiken en mezelf ana hem te lijmen.

17-12-2009, 16:19

Citaat door mnl_oma:
Bindingsangst= bullshit.

Het bestaat niet, als je het gevoel hebt dat je liefde,genegenheid en passie nodig hebt,dan moet je gewoon settelen.

Als je een normale levenstijl(a.k.a. geen losbandige levenstijl) hebt dan moet dit een makkie zijn.


Is geen bullshit, ben levende bewijs. Zodra het serieus wordt, neem ik afstand.

17-12-2009, 16:20

Citaat door noah1:
Is geen bullshit, ben levende bewijs. Zodra het serieus wordt, neem ik afstand.

Ik denk dat zodra je echt verliefd word, en je klaar voor een relatie/huwelijk bent dat het minder eng zou worden. Je moet gewoon niet zo snel afschrikken en langer aankijken hoe het gaat.

17-12-2009, 16:22

Citaat door Lady__b:
Ik denk dat zodra je echt verliefd word, en je klaar voor een relatie/huwelijk bent dat het minder eng zou worden. Je moet gewoon niet zo snel afschrikken en langer aankijken hoe het gaat.


Probleem zit nog dieper. ik geloof eerder in een spinnenweb dan in liefde.

17-12-2009, 16:23

Citaat door noah1:
Is geen bullshit, ben levende bewijs. Zodra het serieus wordt, neem ik afstand.



Jullie zijn allemaal het leven bewijs.

Als je zelf een promiscue leefstijl lijdt dan kan je je een leven met een persoon niet voorstellen omdat je het gewend bent van alles en nog wat uit te vreten.

Als je een man bent die zijn eer heeft weten te behouden weet je dat een leuke vrouw die je thuis opwacht het enige is wat je nog nodig hebt in je leven.

Zo snel zou je er geen afstand van nemen, mocht dit niet jouw geval zijn,dan klopt er iets niet aan je logica, of je hebt bindingsangst volgens jezelf omdat het een fenomeen is die vaak voor komt en jij denkt van hmm, ik zou het ook moeten hebben of het is gewoon een excuus omdat je je oude leventje geen vaarwel kunt zeggen.

17-12-2009, 16:24

Citaat door noah1:
Wie heeft er last van en hoe heb je dit opgelost?


T lost zich vanzelf op als je écht met en bij een persoon wilt zijn. Ik wacht dit dus rustig af..

17-12-2009, 16:26

Citaat door noah1:
blijf zoeken.


Waar? In de internetkabels?

17-12-2009, 16:26



Citaat door mnl_oma:
Jullie zijn allemaal het leven bewijs.

Als je zelf een promiscue leefstijl lijdt dan kan je je een leven met een persoon niet voorstellen omdat je het gewend bent van alles en nog wat uit te vreten.

Als je een man bent die zijn eer heeft weten te behouden weet je dat een leuke vrouw die je thuis opwacht het enige is wat je nog nodig hebt in je leven.

Zo snel zou je er geen afstand van nemen, mocht dit niet jouw geval zijn,dan klopt er iets niet aan je logica, of je hebt bindingsangst volgens jezelf omdat het een fenomeen is die vaak voor komt en jij denkt van hmm, ik zou het ook moeten hebben of het is gewoon een excuus omdat je je oude leventje geen vaarwel kunt zeggen.


trouwen is niet niks! je ziet voor de komende 40 jaar aan elkaar vast, er zijn miljoenen potentiele trouwkandidaten, wil het alleen bij mn vrouw houden en niet eens een gedachte hebben van vreemdgaan en ga zoo maar door..

ken mezelf wel goed genoeg om te weten of het bindingsangst is of niet.

17-12-2009, 16:28

Citaat door Asiana.:
Waar? In de internetkabels?
Ben gewoon Raindrops., voordat je denkt dat iemand anders 't citeert.



internetkabels is een mogelijkheid. het brengt je alleen dichterbij perfectie..
Een debiel die je buiten ziet, zit vast ook wel eens acher het net. Weet niet waarom dat voor vele een taboe is,

17-12-2009, 16:29

Citaat door noah1:
Probleem zit nog dieper. ik geloof eerder in een spinnenweb dan in liefde.

Liefde is een feit, iedereen word verliefd en jij ook op een dag.. en dan zal je bindingsangst stukken minder zijn i guess

Pagina's : [1] 2 3 4