Bekijk volle/desktop versie : BBL electrotechniek!.



16-12-2009, 14:36

Salam mensen,
Ik ben met spoed op zoek naar een BBL werkplek
voor de opleiding electrotechniek, ik heb overal
gesolliciteerd en niemand neemt mij aan!.
Ik krijg niet eens de kans voor een gesprek..
Wie kent er een bedrijf, of wie kent iemand
die werkzaam is in dit gebied die voor mij wat ken regelen.


16-12-2009, 14:39


Ben je een man of een meid. of is dat je vriendin op je avatar. Dan kan ik je verder wel helpen

laat het me weten gr.

16-12-2009, 14:55

Citaat door 112233moh:
Ben je een man of een meid. of is dat je vriendin op je avatar. Dan kan ik je verder wel helpen

laat het me weten gr.


Ik ben geen vrouw maar man, mohim ken jij iets regelen?..

16-12-2009, 15:06

Citaat door Bent_Bni_Ammart:
Ik ben geen vrouw maar man, mohim ken jij iets regelen?..



Als eerst, waar woon je. en wat voor hoeveel uur zoek je. wil je stagevergoeding bij of zonder

16-12-2009, 15:19



Citaat door 112233moh:
Als eerst, waar woon je. en wat voor hoeveel uur zoek je. wil je stagevergoeding bij of zonder

Het is geen stage is BBL opleiding is werken en leren..
ik moet werkgever vinden die mij aan wil nemen voor 4x per week
en 1 dag les.

16-12-2009, 18:12

Citaat door Bent_Bni_Ammart:
Het is geen stage is BBL opleiding is werken en leren..
ik moet werkgever vinden die mij aan wil nemen voor 4x per week
en 1 dag les.



jij bent ook niet slim, ik wou ook een bbl opleiding volgen. maar dat heeft weinig nut. aangezien je weinig ervaring hebt. beter ga je bol kiezen. en tussen de tijd van de opleiding ga je stage zoeken bij een leerbedrijf. en school gaat je daarbij ook helpen. Think Think!

Mocht je toch niet naar me willen luisteren, dan raad ik je aan om naar Ecabo te gaan. staan heel veel stage plekken. kun je ervan uit pikken. egenlijk mag dat niet voor bbl studenten. Maar Wij zijn magarba je weet zelf.

Alvast succes verder

17-12-2009, 12:44

Citaat door 112233moh:
jij bent ook niet slim, ik wou ook een bbl opleiding volgen. maar dat heeft weinig nut. aangezien je weinig ervaring hebt. beter ga je bol kiezen. en tussen de tijd van de opleiding ga je stage zoeken bij een leerbedrijf. en school gaat je daarbij ook helpen. Think Think!

Mocht je toch niet naar me willen luisteren, dan raad ik je aan om naar Ecabo te gaan. staan heel veel stage plekken. kun je ervan uit pikken. egenlijk mag dat niet voor bbl studenten. Maar Wij zijn magarba je weet zelf.

Alvast succes verder


Ik deed al BOL maar heb net 2 toetsen niet gehaald dus
ik moest BBL doen mohim kon geen werkgever vinden.
Dusjaa.. mohim thx.


17-12-2009, 13:23

Citaat door Bent_Bni_Ammart:

Ik deed al BOL maar heb net 2 toetsen niet gehaald dus
ik moest BBL doen mohim kon geen werkgever vinden.
Dusjaa.. mohim thx.



Je moet er ook voor vechten, Bellen, mailen, brieven sturen. Al willen ze niet terug reageren. dan persoonlijk naar toe gaan. en Schrijf ook een brief op naam Peter. Kijken of ze je dan wel bellen. Doe ik ook vaak. heb ik eenkeer meegemaakt. heb ik meteen klacht ingediend. bewijs had ik. Ben ik in beroep gegaan. en had vervolgens de zaak gewonnen. Die man baas heeft een waarschuwing gekregen en ik een vergoeding gekregen. omdat ik al mijn tijd daar in had gestoken

Maar mijn zus is ook Advocaat, dus daarom dat ik meteen geholpen werd enzoo..

ik wens je veel succes, en mocht je nog wat willen weten. hoor ik het graag van je

Gr.