Bekijk volle/desktop versie : Het is niet eerlijk



Pagina's : [1] 2 3 4 5

15-12-2009, 23:46
2 weken geleden is me duidelijk gworden hoe oneerlijk het leven is

Ik ben 2 weken geleden mijn verloofde verloren door tragishe omstandig heden.
Mijn vriendinnen vinden dat ik genoeg getreurd heb en dat ik nog jong (19jaar)ben en dat ik er nix mee op schiet maar ik krijg telkens de gekste gedachten om zelf gekke dingen te doen en omdat mijn ouders mij ook niet meer laten naar mijn huis gaan in mijn eentje wil ik het egt me zelf aan doen.Ik zeg vaak doua`s op maar het lukt gwn niet.
Het enige wat ik wil is bij mijn verloofde zijn.

15-12-2009, 23:51


Hoe cliche het ook mag klinken maar tijd heelt wonden. Bij de een duurt het langer dan bij de ander. Sabr toegewenst en moge Allah je bijstaan in deze moeilijke tijd.

15-12-2009, 23:52
Even serieus, jij hebt echt domme harteloze vriendinnen. tfoe man

15-12-2009, 23:55
Tis pas twee weken geleden gebeurt. De wonden zijn nog vers. Jij hebt echt rare vriendinnen.

15-12-2009, 23:57


Meskiena..
Neem je tijd om de pijn te helen maar ga niet met nare gedachtes rondzwerven zuster je bent jong.

Sterkt(K)

15-12-2009, 23:58
Aparte wijven die vriendinnen van je. 2 weken pff..

15-12-2009, 23:59

Citaat door _Oprecht_:
Hoe cliche het ook mag klinken maar tijd heelt wonden. Bij de een duurt het langer dan bij de ander. Sabr toegewenst en moge Allah je bijstaan in deze moeilijke tijd.

Dankje ben de laatste tijd vaak thuis en tijd zal het voor mij heel lang gaan duren.
De stad kan ik niet in of ze zeggen check haar miskina 3 weken geleden liep ze hier nog met hem maar is ook haar schuld zy ging met haar ex om als vrienden ze kon tog zien dat hij jaloers was.
En dan voel ik me meer ellendiger.

16-12-2009, 00:02

Citaat door lamyazina:
Dankje ben de laatste tijd vaak thuis en tijd zal het voor mij heel lang gaan duren.
De stad kan ik niet in of ze zeggen check haar miskina 3 weken geleden liep ze hier nog met hem maar is ook haar schuld zy ging met haar ex om als vrienden ze kon tog zien dat hij jaloers was.
En dan voel ik me meer ellendiger.


heeft je ex je verloofde vermoord ofzo

16-12-2009, 00:07
Allah y rehmou..

Meid jij hebt het blijkbaar nog niet geaccepteerd en zolang je dat niet doet zal het heel moeilijk zijn om verder te kunnen gaan met je leven. Je verloofde is er niet meer, hoe hard dat ook klinkt. Uiteindelijk gaan we er allemaal aan, de 1 alleen eerder dan de ander. Geef je zelf de tijd, praat erover met iemand, huil zolang je wilt maar geef nooit op. Bid en doe dua's voor je verloofde en voor jezelf. Er zal incha allah een dag komen dat je het een plek kan geven en ik durf te wedden dat je verloofde dit ook zou willen. Moge Allah jou alle sbar geven in deze moeilijke tijd incha allah, Amien!

16-12-2009, 00:07
Ga dr lekker achteraan joh! Niemand die om je zal treuren.

16-12-2009, 00:09

Citaat door MOisBACK:
Ga dr lekker achteraan joh! Niemand die om je zal treuren.


Doe normaal man.

16-12-2009, 00:09
2 weken geleden is inderdaad erg kort. Neem de tijd om het te verwerken, het wegstoppen heeft geen zin en het komt alleen maar terug.

In het begin is het natuurlijk moeilijk en heb je erg veel pijn, maar naarmate de tijd voorbij gaat zul je merken dat het minder word.

Probeer verder te gaan met je leven meid, maar neem zoveel tijd als je nodig hebt.

Doe geen gekke dingen, dat is laf. Dit is het lot, accepteer het en vertrouw op Allah.

Moge Hij je bijstaan in deze zware tijden, insha'Allah.

16-12-2009, 00:13


Leuke vriendinnen heb jij zeg..

16-12-2009, 00:14
Da's wel heel erg. Iemand verliezen waar je bepaalde dingen mee gedeeld hebt. Zoals je gelezen hebt,zijn de wonden nog vers. Je hebt tijd nodig...
Tijd,rust en jezelf.

16-12-2009, 00:14

Citaat door MarokkaanseLady:
Doe normaal man.


Dat is wat ze 't liefst wil.
Waar een wil is, is een weg?

Pagina's : [1] 2 3 4 5