Bekijk volle/desktop versie : Topic over: ontrouw, overspel en vreemdgaan.



15-12-2009, 21:53
[ Dames & heren....Veel van jullie zijn bedrogen door jullie partner, hebben overspel gespeeld en zijn vreemd gegaan..Ben jij een slachtoffer of ben jij de dader van '' dit gebeuren'' Gooi het eruit. Vertel wat het met je deed, hoe je ermee omging en hoe het nu gaat ..en laten we erover discussiëren ( Op een nette manier ). Andere mensen kunnen ook reageren..Door te zeggen hoe je erover denkt, gewoon je mening geven..advies enzo..Ff een leuke topic ervan maken ]

15-12-2009, 22:04



Citaat door Amina88:

Whats up..

15-12-2009, 22:12
uuuuh vreemdgaan is niet goed

15-12-2009, 22:13
uuuuh vreemdgaan is niet goed

15-12-2009, 22:24



Citaat door billi_jean:
uuuuh vreemdgaan is niet goed

i know...

15-12-2009, 22:25
Iedereen heeft tegenwoordig sex met elkaar

15-12-2009, 22:31

Citaat door Mokeraar:
Iedereen heeft tegenwoordig sex met elkaar

Niet iedereen over 1 kam scheren..

15-12-2009, 22:34

Citaat door Heartles:
Niet iedereen over 1 kam scheren..


Jwel niet liege

15-12-2009, 22:35

Citaat door Heartles:
[ Dames & heren....Veel van jullie zijn bedrogen door jullie partner, hebben overspel gespeeld en zijn vreemd gegaan..Ben jij een slachtoffer of ben jij de dader van '' dit gebeuren'' Gooi het eruit. Vertel wat het met je deed, hoe je ermee omging en hoe het nu gaat ..en laten we erover discussiëren ( Op een nette manier ). Andere mensen kunnen ook reageren..Door te zeggen hoe je erover denkt, gewoon je mening geven..advies enzo..Ff een leuke topic ervan maken ]


15-12-2009, 22:55
waar moet ik beginnen, was er altijd voor hem, bleef zelfs naar ze onzin verhalen luisteren als hij in de nacht belde, steunde hem in alles, toch vond meneer het nodig om er meerdere naast te hebben, en dan nog de dodeklapper, genadeklap de ik maak je vertrouwen in de rest van de mannen definitief kapot zin: ik hou van je, hoe vaak heeft die flikker dat niet tegen me gezegd, eughhhhhhhhhhhhhh

15-12-2009, 22:57

Citaat door cheba_jamila:
waar moet ik beginnen, was er altijd voor hem, bleef zelfs naar ze onzin verhalen luisteren als hij in de nacht belde, steunde hem in alles, toch vond meneer het nodig om er meerdere naast te hebben, en dan nog de dodeklapper, genadeklap de ik maak je vertrouwen in de rest van de mannen definitief kapot zin: ik hou van je, hoe vaak heeft die flikker dat niet tegen me gezegd, eughhhhhhhhhhhhhh




15-12-2009, 23:00
Zo leuk kan deze topic denk ik niet worden..

15-12-2009, 23:01



Citaat door cheba_jamila:
waar moet ik beginnen, was er altijd voor hem, bleef zelfs naar ze onzin verhalen luisteren als hij in de nacht belde, steunde hem in alles, toch vond meneer het nodig om er meerdere naast te hebben, en dan nog de dodeklapper, genadeklap de ik maak je vertrouwen in de rest van de mannen definitief kapot zin: ik hou van je, hoe vaak heeft die flikker dat niet tegen me gezegd, eughhhhhhhhhhhhhh


Tomorrow is a new day.

15-12-2009, 23:09
maar ja je leert ervan, ik ben een volwassen meid en ben medeschuldig, ik was zo dom om een relatie te beginnen. Nu snap ik waarom iedereen altijd zegt het is haram, zoiets is gedoemd te mislukken....

15-12-2009, 23:10
Let's discuss.