Bekijk volle/desktop versie : At5 helpt met verziering van kerstboom



15-12-2009, 17:49
Inmiddels is de verkoop van kerstbomen in volle gang Toch is er in het ene stadseel veel meer keus dan de andere. heb je kerstboom gevonden dan heeft de "stylist" in het fimpje nog een paar tips.


Wat de nieuwswaarde van dit berichtje is het volgende: in bos en lommer, westerpark en slotervaart zou geen enkel verkooppunt zijn.

Nu weet ik toevallig dat in de spaarndammerstraat wel kerstbomen verkocht worden.

Mijn vraag is: weten jullie nog meer verkooppunten van kerstbomen in de stadsdelen bos en lommer, westerpark en slotervaart?

Bron: At5 http://www.at5.nl/artikelen/28798/at5-helpt-met-versiering-kerstboom

15-12-2009, 18:02




Nee, ik zou het niet weten. Heb al jaren geen kerstboom, in de omgeving genoeg bomen die deze hele maand versiert zijn, hoef ik niet perse een eigen te hebben..

Ons bent al jaren zuunig.


15-12-2009, 18:22

Citaat door Mathijs:
Inmiddels is de verkoop van kerstbomen in volle gang Toch is er in het ene stadseel veel meer keus dan de andere. heb je kerstboom gevonden dan heeft de "stylist" in het fimpje nog een paar tips.


Wat de nieuwswaarde van dit berichtje is het volgende: in bos en lommer, westerpark en slotervaart zou geen enkel verkooppunt zijn.

Nu weet ik toevallig dat in de spaarndammerstraat wel kerstbomen verkocht worden.

Mijn vraag is: weten jullie nog meer verkooppunten van kerstbomen in de stadsdelen bos en lommer, westerpark en slotervaart?

Bron: At5 http://www.at5.nl/artikelen/28798/at5-helpt-met-versiering-kerstboom


Ik begrijp je punt niet helemaal. Als ergens geen vraag is naar een produkt, dan wordt het daar ook niet verkocht. Vrije marktwerking heet dat.

15-12-2009, 18:24
Bij winkelcentrum op de eilanden (Brazili&euml wel.

16-12-2009, 12:41



Citaat door City_Sister:
Ik begrijp je punt niet helemaal. Als ergens geen vraag is naar een produkt, dan wordt het daar ook niet verkocht. Vrije marktwerking heet dat.



mijn vraag is toch wel te begrijpen, in de spaarndammerstraat worden wel kerstbomen verkocht en dat ligt in het stadsdeel westerpark, dan vraag ik me af of men nog een paar plaatsen weet in één van de drie stadsdelen waar volgens At5 geen verkooppunten van kerstbomen zijn.

Dat er geen vraag is, betwijfel ik ook, bij de gamma op hempoint (ligt tegen A'dam west aan) zijn alle kerstbomen al uitverkocht.