Bekijk volle/desktop versie : - Momenten waar je soms jezelf wilt killen.



15-12-2009, 15:00
Mijn getrouwde nicht van 30 vertelde mij dit laatst. Ze is getrouwd met een wat donkere Marokkaan. Marrakech in die omstreken. Moehiem ze hadden auto pech, opeens komen twee marokkaanse mannen aanlopen om ze te ''helpen''.

Totdat ze een van de mannen hoorde zeggen: ''hadiek maghrabiya, walakin ash ket dire m3a hadak elk7al?

Totdat haar man antwoordde, shkoen had elk7el?

Vertaling: ''Zij is een Marokkaanse, maar wat doet ze met die zwarte?

Haar man: Welke zwarte?

Neri neri. Deel die fdaye7 van jullie hier.

15-12-2009, 15:03




Ik heb vaak dat mensen me als volbloed Hollander aanzien, dan gaan ze in het Arabisch over me lullen en dan geef ik ineens doodleuk antwoord in het Arabisch.

15-12-2009, 15:03
Ik liet vorige week een bekertje heet water over 'n collega heen vallen

15-12-2009, 15:06
Neri neri. Had ik ook een keer Maroekkaas. Ik was 8 jaar ofzo. Moehiem, mijn vader wilde wat kopen. Hoorde je mij keihard roepen. Laa a ba, die man wilt je flashen, in het marokkaans.. Totdat die man me raar aankeek. Hij verstond het gewoon.



15-12-2009, 15:07



Citaat door maroccia17:
Neri neri. Had ik ook een keer Maroekkaas. Ik was 8 jaar ofzo. Moehiem, mijn vader wilde wat kopen. Hoorde je mij keihard roepen. Laa a ba, die man wilt je flashen, in het marokkaans.. Totdat die man me raar aankeek. Hij verstond het gewoon.







M'n pa van de week nog bij zo'n Marokkaans winkeltje, hij was met m'n moeder en ineens vraagt ie in het Marokkaans aan die man hoeveel iets kost. Die man begon te lachen, zegt ie tegen m'n moeder: Awillieee ik dacht dat ie Hollander was.

15-12-2009, 15:16
Heey lieverd..

15-12-2009, 15:22

Citaat door __Esmaatje__:
Heey lieverd..



Heeey mop,


How are you?

15-12-2009, 15:23

Citaat door maroccia17:
Heeey mop,


How are you?


Alhamdoelilah met jou lieverd?


15-12-2009, 15:24
Ik heb zoiets meegemaakt.. Als ik eraan denk, tfoe.

Citaat:
Mijn vriendinnen (2) & ik zaten in de tram. Ik stond voor mijn vriendin die zat. Mijn vriendin zat naast zo een ouwe man, die sprekend op een Nederlander lijkt. Mohim, hij keek steeds naar ons enz. Toen ik zeg zo tegen mijn vriendinnen ' Wenni tarven enem igzar weha, menjogien? ' ( die ene die naast je zit die kijkt maar weha, waser met em? ) Hij kijkt mij dodelijk aan, zegt hij ' Tegzerg gar zine enem ' Ik zei zo, Fuck hij is Marokkaans. Hij zei, bel3 bel3 eh9amoem eneme, wollah hema i sek gem ( hou je mond gwn dicht, die gaat jou in de problemen zetten ) Gelijk volgende halte uitgestapt!
Omg, was zo voorschut! Ik heb van mij fout geleerd, nooit Marokkaans praten (over iets of iemand) zo in het openbaar.

15-12-2009, 15:27

Citaat door Herresz:
Ik heb zoiets meegemaakt.. Als ik eraan denk, tfoe.


Omg, was zo voorschut! Ik heb van mij fout geleerd, nooit Marokkaans praten (over iets of iemand) zo in het openbaar.





Wij waren een keer in Parijs met school en we stonden met z'n allen in de metro, was superdruk. Ineens zegt zo'n vriendin tegen een meisje dat naast d'r stond: ''Gadverdammeeeeee check die man dan dude, hij heeft fucking lange haren uit z'n oren komen, Ieuww echt smerig!!'' Eindstand stopt die metro zegt die man ineens: Ja ik weet het (in het NL).



15-12-2009, 15:29

Citaat door Mar0ekkaas:





Wij waren een keer in Parijs met school en we stonden met z'n allen in de metro, was superdruk. Ineens zegt zo'n vriendin tegen een meisje dat naast d'r stond: ''Gadverdammeeeeee check die man dan dude, hij heeft fucking lange haren uit z'n oren komen, Ieuww echt smerig!!'' Eindstand stopt die metro zegt die man ineens: Ja ik weet het (in het NL).




Omg, dassss erg!

15-12-2009, 15:29

Citaat door Herresz:
Omg, dassss erg!



Superrr, we hebben nog zolang erom gelachen!

15-12-2009, 15:30


IK onthoud mijn blunders gewoon niet

15-12-2009, 15:31
Ik liep vannochtend een ruimte binnen op school, waar ze aan het bidden waren en had het niet door. Ik gooide de deur dicht en ging met alle lawaai naar m'n plaats. Toen hoorde ik zo "In jezus' naam" Riep ik ook nog eens keihard SHIT. Toen iedereen zijn ogen open had, keken ze me allemaal aan.
Ze dachten zeker allemaal, respectloze kutmarokkaan. Hoe kon ik het nou niet door hebben?

Toen kon ik mezelf wel killen.

15-12-2009, 15:32

Citaat door Butterflyy_:
Ik liep vannochtend een ruimte binnen op school, waar ze aan het bidden waren en had het niet door. Ik gooide de deur dicht en ging met alle lawaai naar m'n plaats. Toen hoorde ik zo "In jezus' naam" Riep ik ook nog eens keihard SHIT. Toen iedereen zijn ogen open had, keken ze me allemaal aan.
Ze dachten zeker allemaal, respectloze kutmarokkaan. Hoe kon ik het nou niet door hebben?

Toen kon ik mezelf wel killen.



Wees blij dat je geen ''godverdomme'' zei.