Bekijk volle/desktop versie : Meiden welke Senseo apparaat is goed



Pagina's : [1] 2 3

15-12-2009, 14:26
Ik wil graag zo een apparaat kopen was vandaag in de Blokker..Maar ik zag alle soorten maten,kleuren en natuurlijk prijzen ..

Ik hou eigenlijk niet zo van koffie maar 1 keer in de zoveel tijd vindt ik het wel lekker..

Maar welke raden jullie mij aan lady´s..

15-12-2009, 14:29



Citaat door Canta25:
Ik wil graag zo een apparaat kopen was vandaag in de Blokker..Maar ik zag alle soorten maten,kleuren en natuurlijk prijzen ..

Ik hou eigenlijk niet zo van koffie maar 1 keer in de zoveel tijd vindt ik het wel lekker..

Maar welke raden jullie mij aan lady´s..



die zwarte die heb ik al een 6 maanden bevalt me heel goed,

15-12-2009, 14:30

Citaat door bastilla:
die zwarte die heb ik al een 6 maanden bevalt me heel goed,



En je kan toch ook verschillende koffie smaken uitproberen ofniet?
Hoe duur was die van jou als ik vragen mag, zag 1 van 84 euro zag er goed uit..

15-12-2009, 14:32

Citaat door Canta25:
En je kan toch ook verschillende koffie smaken uitproberen ofniet?
Hoe duur was die van jou als ik vragen mag, zag 1 van 84 euro zag er goed uit..



ja natuurlijk meid kan je veel smaken proberen, ik heb hem kado gekregen van mijn mama

15-12-2009, 14:34



Citaat door bastilla:
ja natuurlijk meid kan je veel smaken proberen, ik heb hem kado gekregen van mijn mama



Wat lief van je Mama
Kreeg je het zomaar of iets speciaals


Nou dan ga ik denk ik die Senseo gewoon kopen,

15-12-2009, 14:35
ik heb die zwarte ook, en bevalt me goed.

15-12-2009, 14:35

Citaat door Canta25:
Ik wil graag zo een apparaat kopen was vandaag in de Blokker..Maar ik zag alle soorten maten,kleuren en natuurlijk prijzen ..

Ik hou eigenlijk niet zo van koffie maar 1 keer in de zoveel tijd vindt ik het wel lekker..

Maar welke raden jullie mij aan lady´s..



hou je echt van senseo koffie? Ik vind persoonlijk de koffie wat eruit komt net slootwater. Waarom ga je niet voor de espresso-apparaat? Dan proef je echte koffie

15-12-2009, 14:38

Citaat door missy_chanel:
hou je echt van senseo koffie? Ik vind persoonlijk de koffie wat eruit komt net slootwater. Waarom ga je niet voor de espresso-apparaat? Dan proef je echte koffie



Ja nou ik hou niet zo van koffie maar hoor vaak dat Senseo koffie lekker is..
Smaakt het echt naar slootwater
Maar ik denk dat een Espresso apparaat de koffie sterker maakt
Is het wel lekker?

15-12-2009, 14:38

Citaat door BeautifulMe:
ik heb die zwarte ook, en bevalt me goed.



Ja die apparaat maakt ook een leuke geluidje he

15-12-2009, 14:39

Citaat door Canta25:
Wat lief van je Mama
Kreeg je het zomaar of iets speciaals


Nou dan ga ik denk ik die Senseo gewoon kopen,




nee heb hem zomaar gekregen, ik was geen koffiedrinker, maar als het goed is zijn ze wel in prijs omlaag gegaan.

15-12-2009, 14:39
Ben geen koffieliefhebber maar zelfs ik vind de senseo nergens naar smaken. Vind de oploskoffie van DE veel lekkerder. Heb laatst mijn senseo verkocht op mp.

15-12-2009, 14:42
Ik heb een zwarte bij de blokker gekocht, die was een maand terug voor 70 euro in de reclame.
Succes

15-12-2009, 14:43



Citaat door Canta25:
Ja nou ik hou niet zo van koffie maar hoor vaak dat Senseo koffie lekker is..
Smaakt het echt naar slootwater
Maar ik denk dat een Espresso apparaat de koffie sterker maakt
Is het wel lekker?



Ja ik persoonlijk vind het naar slootwater smaken, smaakloos dus.

Je kan je espresso apparaat instellen op de door jouw gewilde sterkte, geloof me meid je proeft gelijk het verschil. Ik kan ook een senseo en vond het echt 3x niets

15-12-2009, 14:46
Ik had ook een senseo en heb hem verkocht.

Ik vind het ook niet lekker smaken + koffie wordt snel koud.

Het liefst zou ik zo een nespresso apparaat willen..en dan lekker melk erbij laten opkloppen hmmmm jammie.

15-12-2009, 18:14

Citaat door Canta25:
Ik wil graag zo een apparaat kopen was vandaag in de Blokker..Maar ik zag alle soorten maten,kleuren en natuurlijk prijzen ..

Ik hou eigenlijk niet zo van koffie maar 1 keer in de zoveel tijd vindt ik het wel lekker..

Maar welke raden jullie mij aan lady´s..
niet doen!!koop die rottroep niet..ik had hem ook,ik promoteerde hem toen ze uit kwamen,verdiende mijn geld ermee, om in supermarkten te staan,het aan de mensen te verkopen ...de SENSEO apparaat,kreeg eentje gratis mee..gatverdamme wat een vieze koffie zeg prut,het is geen koffie meid,pad erin glas onder prut,prut nog eens prut.....maaar een nespresso automaat van het merk bosche..349 euro, bij bcc die maakt me toch een lekker kopje koffie capatchino,espresso,(what alls )melk dat je kan opwarmen,heet water..

Pagina's : [1] 2 3