Bekijk volle/desktop versie : Dames/relaties...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

15-12-2009, 10:07
Vraagje aan de ladies hoe krijgen jullie het voor elkaar om je relatie voor je ouders/familie verborgen te houden?

Voelen jullie je niet klote? Al die leugens om een vriend.

Ook de heren zijn in deze niet goed bezig.

15-12-2009, 10:08



Citaat door bijdehandje:
Vraagje aan de ladies hoe krijgen jullie het voor elkaar om je relatie voor je ouders/familie verborgen te houden?

Voelen jullie je niet klote? Al die leugens om een vriend.

Ook de heren zijn in deze niet goed bezig.



Die wil ik ook weten UPP


15-12-2009, 10:09

Citaat door bijdehandje:
Vraagje aan de ladies hoe krijgen jullie het voor elkaar om je relatie voor je ouders/familie verborgen te houden?

Voelen jullie je niet klote? Al die leugens om een vriend.

Ook de heren zijn in deze niet goed bezig.


Ik lieg niet. Bij mij vragen zij er niet om, zij weten dat er wat speelt, maar wachten tot ik naar hun toe kom.

15-12-2009, 10:10
Het was altijd, ik ga naar die of die vriendin doei!

En als ik merkte dat ik me begon te irriteren aan een gast en dat ik ook nog eens moest liegen om hem te zien, dan dumpte ik hem.

Nu weten papa en mama gewoon hoe of wat en dan heb je dat probleem niet meer.

15-12-2009, 10:12



Citaat door Stilletjes_:
Ik lieg niet. Bij mij vragen zij er niet om, zij weten dat er wat speelt, maar wachten tot ik naar hun toe kom.


Verzwijgen dus....

15-12-2009, 10:13

Citaat door bijdehandje:
Verzwijgen dus....


Ik wacht het gewoon nog even af. Ik ga niet elke jongen aan mijn ouders voorstellen, simpel.

15-12-2009, 10:13

Citaat door Mar0ekkaas:
Het was altijd, ik ga naar die of die vriendin doei!

En als ik merkte dat ik me begon te irriteren aan een gast en dat ik ook nog eens moest liegen om hem te zien, dan dumpte ik hem.

Nu weten papa en mama gewoon hoe of wat en dan heb je dat probleem niet meer.



Hmm oke...en ondertussen was je bij een jongen. Realiseerde je je nooit dat er allah ahfied iets ergs kon gebeuren. En je ouders maar denken dat je bij een vriendin was.

15-12-2009, 10:14

Citaat door Asma_Riffia:
Die wil ik ook weten UPP




Nieuwsgierig aagje...

15-12-2009, 10:15

Citaat door Stilletjes_:
Ik wacht het gewoon nog even af. Ik ga niet elke jongen aan mijn ouders voorstellen, simpel.



Oke das jou keuze. Petje af dat je met al die leugens kan leven.

15-12-2009, 10:15

Citaat door bijdehandje:
Hmm oke...en ondertussen was je bij een jongen. Realiseerde je je nooit dat er allah ahfied iets ergs kon gebeuren. En je ouders maar denken dat je bij een vriendin was.



Jawel, maar kom op m'n ouders zijn ook niet achterlijk. Daarom ging ik me vaak ook aan gozers irriteren.

M'n pa zei ook altijd: Lieverd, ik weet dat je met mij niet over alles gaat kunnen of willen praten, maar weet wel dat je alles aan je moeder kan vertellen.

15-12-2009, 10:16

Citaat door bijdehandje:
Oke das jou keuze. Petje af dat je met al die leugens kan leven.


Ik lieg niet.

15-12-2009, 10:19

Citaat door Mar0ekkaas:
Jawel, maar kom op m'n ouders zijn ook niet achterlijk. Daarom ging ik me vaak ook aan gozers irriteren.

M'n pa zei ook altijd: Lieverd, ik weet dat je met mij niet over alles gaat kunnen of willen praten, maar weet wel dat je alles aan je moeder kan vertellen.



Het maakt het niet minder erg op omdat ze wel wat door hebben. Dat men glashard tegen ze ouders kan liegen verwonderd me iedere keer.

Openheid/goeie communicatie met je ouders moet je koesteren. Niet veel hebben dat.

15-12-2009, 10:21



Citaat door Stilletjes_:
Ik lieg niet.


Het zal bij jou wel een andere naam hebben.

15-12-2009, 10:22
En het mooiste is dan wanneer dames komen janken met: jongens zijn niet te vertrouwen. Ze liegen en verbergen zelfs tegen hun ouders en nog het lef hebben van een jongen trouw te verwachten. Helemaal leip.

15-12-2009, 10:23

Citaat door bijdehandje:
Het maakt het niet minder erg op omdat ze wel wat door hebben. Dat men glashard tegen ze ouders kan liegen verwonderd me iedere keer.

Openheid/goeie communicatie met je ouders moet je koesteren. Niet veel hebben dat.



Ja, maar alsof m'n pa zou zeggen: Ach leuk meissie, breng em lekker gezellig mee naar huis. (dit op je 16e of zo)

Hell no, ik heb genoeg ellende meegemaakt doordat ik het open wilde houden. Didn't work out that well.

Maar nu heb ik echt zoiets van, heb de leeftijd bereikt dat je het allemaal maar moet kunnen verwachten en m'n pa ziet dat ook in gelukkig.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10