Bekijk volle/desktop versie : Kan je verliefd worden op iemand die lelijk is?



Pagina's : [1] 2 3 4

14-12-2009, 23:25
Ik begrijp het echt niet. Ik ben volgens mij verliefd op iemand die lelijk is. Dus puur alleen om zijn innerlijk, want het is echt een hartstikke lieve jongen.

Alleen weet ik het niet zeker of dit wel verliefdheid is.. Kan dit wel?

14-12-2009, 23:26


Kijk weetje, iedereen is mooi op zn eigen manier, maar als mn type niet bent qua uiterlijk dan mag je o zo aardig zijn, it doesnt gonna work.

14-12-2009, 23:27
hahahahahahahahaahaahaahahha

14-12-2009, 23:27
Tuurlijk kan dat..

14-12-2009, 23:28


Mijn eerste verliefdheid die was pas geleden was op een jongen die niet echt wauw is maar ook niet lelijk. Het bleek echt verliefdheid te zijn echt alleen om zijn karakter. Kan wel hoor

14-12-2009, 23:29
Ja, hoor.. Ik zie mezelf er wel voor aan..

Iemand die ik heel graag mag, wordt mooi in mijn ogen.. En iemand die ik niet mag, kan nog zo geweldig knap zijn, in mijn ogen is hij/zij dan lelijk..

Soms leer ik mensen kennen die práchtig zijn, echt dat je blijft staren.. Maar dan leer ik ze beter kennen, en dan snap ik niet wat ik ooit mooi heb gevonden aan ze..

Begrijp je btje waar ik heen ga..?

14-12-2009, 23:30

Citaat door Push-It:
Het kan alleen nadat je vaak gebruikt/misbruikt bent door players of dat je zelf lelijk bent




Zulke reacties blíjven me toch elke keer weer aant lachen maken.. Wat een simpele ziel ben ik toch, haha..

14-12-2009, 23:30

Citaat door CrAzY_FtiMa:
Kijk weetje, iedereen is mooi op zn eigen manier, maar als mn type niet bent qua uiterlijk dan mag je o zo aardig zijn, it doesnt gonna work.



Hmm, dus jij zegt van niet? Ik heb mijn broer hier ook over geinformeerd, en believe me, die is niet met een supermodel getrouwd, hij vindt van wel. Want als het een goede jongen is, en je kent 'm wel lang, dat het dan wel kan...

14-12-2009, 23:31

Citaat door Halfbloed_Chik:
Ik begrijp het echt niet. Ik ben volgens mij verliefd op iemand die lelijk is. Dus puur alleen om zijn innerlijk, want het is echt een hartstikke lieve jongen.

Alleen weet ik het niet zeker of dit wel verliefdheid is.. Kan dit wel?

Kanker xxxx, Met alles hebben jullie wel te klagen

Innerlijk bepaalt, Uiterlijk straalt.

Innerlijk houdt je bij elkaar, Uiterlijk brengt je tot elkaar.

14-12-2009, 23:31
je zal gelukkig worden met hem


jij kan hem toch mooi maken

14-12-2009, 23:32

Citaat door Push-It:
Het kan alleen nadat je vaak gebruikt/misbruikt bent door players of dat je zelf lelijk bent


hahahaahhahahaa

14-12-2009, 23:33

Citaat door Mistletoe..:
Ja, hoor.. Ik zie mezelf er wel voor aan..

Iemand die ik heel graag mag, wordt mooi in mijn ogen.. En iemand die ik niet mag, kan nog zo geweldig knap zijn, in mijn ogen is hij/zij dan lelijk..

Soms leer ik mensen kennen die práchtig zijn, echt dat je blijft staren.. Maar dan leer ik ze beter kennen, en dan snap ik niet wat ik ooit mooi heb gevonden aan ze..

Begrijp je btje waar ik heen ga..?



Klopt, vind ik ook.. Iedereen in mijn omgeving vind dat ik beter verdien enzo. Ze kennen hem niet goed, Maar ik vind echt dat hij de leukste en liefste is van de hele wereld..

14-12-2009, 23:35


en jij bent natuurlijk net zoals alle meiden hier een model

14-12-2009, 23:36

Citaat door Alcohol:
Kanker xxxx, Met alles hebben jullie wel te klagen

Innerlijk bepaalt, Uiterlijk straalt.

Innerlijk houdt je bij elkaar, Uiterlijk brengt je tot elkaar.



Oke, jij moet volgens mij echt heeel lelijk zijn!! AHAHAHAAHAHAHAHAHA

Ze3ma, als jij een bolle chiik ziet met overal puisten, dat je ze3ma serieus op haar afstapt en haar regelt.. KOWED 3LIAA vriend!

14-12-2009, 23:37

Citaat door tangawi_06:
en jij bent natuurlijk net zoals alle meiden hier een model



Je kan er gerust SUPERMODEL van maken..

Pagina's : [1] 2 3 4