Bekijk volle/desktop versie : Madonna en Britney gaan kus over doen



Pagina's : [1] 2

15-06-2004, 13:26
door onze redactie

AMSTERDAM - Madonna en Britney Spears weten niet van ophouden. De diva's willen de heftige zoen die ze elkaar gaven tijdens de MTV Video Music Awards 2003 nog eens dunnetjes over doen tijdens een concert van Madonna in New York...

Volgens bronnen waren de zangeressen zo onder de indruk van de reacties op hun kus, dat ze niet kunnen wachten op een tweede keer. "Britney was dolblij toen Madonna vroeg of ze haar wilde vergezellen op het podium. Ze stemde er meteen mee in", aldus een medewerkster van Spears.

Het enige probleem is de knieblessure van de 22-jarige Britney. Dokters zijn er nog niet over uit of ze de zangeres toestemming geven om zo snel alweer het podium op te klimmen. Maar volgens bronnen zal Britney in dat geval later dit jaar een duet komen zingen met Madonna.

15-06-2004, 13:48


Niet dusssss. Zogenaamd chockeren, neem dan C.Aguilare

15-06-2004, 13:50
echt levenloos.........

15-06-2004, 14:09
was te verwachten

15-06-2004, 14:30



Citaat:
Origineel gepost door Justified
hahhaahahah Oke dan, laat ze maar nog een keer kussen, hopelijk word jt niet jaloers.
nee ik wordt niet jaloers als ik twee wijven zie zoenen ik wordt eerder misslijk

15-06-2004, 14:31

Citaat:
Origineel gepost door XXFatimazohraXX
echt heel belangerijk hoor
ja vond het ook belangrijk

15-06-2004, 15:11

Citaat:
Origineel gepost door misz_bella
nee ik wordt niet jaloers als ik twee wijven zie zoenen ik wordt eerder misslijk
Hhahaahahah ja man ......

Geef mij maar een vent



zoene zoene maak me gek

15-06-2004, 15:15

Citaat:
Origineel gepost door LadyBerkania
Hhahaahahah ja man ......

Geef mij maar een vent



zoene zoene maak me gek
ja toch, geef mij ook maar een echte man, gewoon vies als je dat ziet, bij mij op school zaten ook twee potten gewooon misselijk makend echt zonder van me broodje elke keer.

15-06-2004, 15:17

Citaat:
Origineel gepost door misz_bella
ja toch, geef mij ook maar een echte man, gewoon vies als je dat ziet, bij mij op school zaten ook twee potten gewooon misselijk makend echt zonder van me broodje elke keer.
errUg..... (helemaal voor je broodje) Ik vind dat als ze zo graag met elkaar willen sexen dat ze dat maar in huis moeten doen.....k ga tog ook niet me met lover op straat staan zoene

15-06-2004, 15:23

Citaat:
Origineel gepost door LadyBerkania
errUg..... (helemaal voor je broodje) Ik vind dat als ze zo graag met elkaar willen sexen dat ze dat maar in huis moeten doen.....k ga tog ook niet me met lover op straat staan zoene
echt gewoon ranzig om tezien, die potten zien er zoiezo niet smakelijk uit en dan nog eens zoenen, ig ig ig, gewoon vies. maar jah zulke mensen bestaan nu eenmaal

15-06-2004, 15:36
Gatver zeg
een keer oke
twee keer --> aandacht zoeken

15-06-2004, 15:40
Hahahah soort van neukfoutje........ook wel netjes gezegd productie foutje

15-06-2004, 15:42



Citaat:
Origineel gepost door LadyBerkania
Hahahah soort van neukfoutje........ook wel netjes gezegd productie foutje

15-06-2004, 15:46
heheheh ja tog

15-06-2004, 15:51

Citaat:
Origineel gepost door LadyBerkania
heheheh ja tog
ja precies

Pagina's : [1] 2