Bekijk volle/desktop versie : medicijnen



14-12-2009, 15:53
beste lezers
ik had een vraagje voor jullie
wie kan er aan medicijnen komen dus bijvoorbeeld mensen die
werken in een apotheek of zoiets uiteraard tegen vergoeding
wie kan mij helpen pm me dan zal ik vertellen over welke medicatie het gaat
alvast bedankt

14-12-2009, 22:20


En jij denkt dat mensen die bij een apotheek werken dit voor je gaan doen.
Ze kunnen hierdoor hun baan verliezen, en ook nog eens strafrechterlijk vervolgt worden.

Want hoe moeten ze bij de apotheek waar ze werken gaan verantwoorden waar die pillen
gebleven zijn die jij nodig hebt? Ze moeten die medicijjnen al gaan stelen want op een
andere manier kan het niet. Deze medicatie die jij nodig hebt mag alleen op recept
verstrekt worden via de huisarts.

Waarom ga je niet naar je huisarts en laat je je die medicijnen gewoon voorschrijven?

15-12-2009, 00:50
Apotheek en medicijn? noem het gerust pijnstiller want enkel Allah swt heeft de ''medicijn'' vraag het hem swt door middel van du3a te doen en volg de geneesmiddelen van onze profeet vzmh dus denk aan rokia, honing,gember,olijfolie enzovoort enzovoorts. AsShifae Insha'Allah

15-12-2009, 01:38

Citaat door Hypnotic:
Apotheek en medicijn? noem het gerust pijnstiller want enkel Allah swt heeft de ''medicijn'' vraag het hem swt door middel van du3a te doen en volg de geneesmiddelen van onze profeet vzmh dus denk aan rokia, honing,gember,olijfolie enzovoort enzovoorts. AsShifae Insha'Allah


Dus als jij stervende op de grond lig, neem je dan ook de pijnstiller van Allah. Ghoss Shut up! Alsof die geneesmiddelen van jou helpen. er zijn middelen die niet te vergelijken zijn en die wij hard nodig hebben

15-12-2009, 03:32



Citaat door 112233moh:
Dus als jij stervende op de grond lig, neem je dan ook de pijnstiller van Allah. Ghoss Shut up! Alsof die geneesmiddelen van jou helpen. er zijn middelen die niet te vergelijken zijn en die wij hard nodig hebben




Donder zelf op wil je?! ten eerste: reactie was niet voor jou bedoeld en ten tweede: je begrijpt je religie dan niet als je een moslim bent. en het zijn niet die van mij maar van onze profeet vzmh. Waar heb ik gezet dat het mijn medicijnen zijn ? a panharing! dus wegkrassen a lyahoud!

15-12-2009, 04:04

Citaat door wicket:
En jij denkt dat mensen die bij een apotheek werken dit voor je gaan doen.
Ze kunnen hierdoor hun baan verliezen, en ook nog eens strafrechterlijk vervolgt worden.

Want hoe moeten ze bij de apotheek waar ze werken gaan verantwoorden waar die pillen
gebleven zijn die jij nodig hebt? Ze moeten die medicijjnen al gaan stelen want op een
andere manier kan het niet. Deze medicatie die jij nodig hebt mag alleen op recept
verstrekt worden via de huisarts.

Waarom ga je niet naar je huisarts en laat je je die medicijnen gewoon voorschrijven?


Nee hoor, mensn die medicijnen bezorgen krijgen ook weer medicijnen terug van patentienten. Die worden vervolgns te koop aangeboden, bij ons loopt er ook eendame die ze zo verkoopt.

15-12-2009, 04:10
Totdat ze een keer tegen de lamp loopt. Die ingeleverde medicijnen worden ingeleverd omdat ze vernietigt moeten worden. Niet om ze weer door te verkopen.
Heb je haar gewezen dat ze hierdoor haar baan kan verliezen en ze bij geen enkele
apotheek meer aan de bak kan komen?


Citaat door Toetsenbord80:
Nee hoor, mensn die medicijnen bezorgen krijgen ook weer medicijnen terug van patentienten. Die worden vervolgns te koop aangeboden, bij ons loopt er ook eendame die ze zo verkoopt.