Bekijk volle/desktop versie : 56 dagen cyclus ???



14-12-2009, 13:48
salamoe alikoem vrouwen,

niet zwanger en wordt ook niet ongesteld.
weet iemand wat over de etos zwanger worden pil of zo iets?
of hoe ik mijn menstruatie terug kan late keren? ik hoord evan hormone pil?
iemand zegt dat ik een weekje de pil moet slikken en dan dat ik weer ongesteld wordt maar heb daar geen goed gevoel bij

slm
moorse meisje

( er is ook ''puur mama'' van vsm iemand ervaring mee?)

14-12-2009, 13:52


je kan het beste naar de huisarts gaan en een bloedtest doen om uit tesluiten dat je niet zwanger bent en dan kan je van de huisarts een hormoonpil krijgen die je dan 5dagen moet slikken als ik me herinner en dan wordt je niet lang daarna ongestelt.

ik heb het ook gehad

en nu ben ik al 2maanden niet ongestelt. maar dit speelt met de stress die ik nu heb ook mee.

14-12-2009, 13:55
ga naar je huisarts en zeg het. je hormonen zijn zo te zien niet stabiel dus beter naar de dokter dan zelf doktertje spelen. allah ysehel



oemashraf

14-12-2009, 14:01

Citaat door miss_rif21:
je kan het beste naar de huisarts gaan en een bloedtest doen om uit tesluiten dat je niet zwanger bent en dan kan je van de huisarts een hormoonpil krijgen die je dan 5dagen moet slikken als ik me herinner en dan wordt je niet lang daarna ongestelt.

ik heb het ook gehad

en nu ben ik al 2maanden niet ongestelt. maar dit speelt met de stress die ik nu heb ook mee.


Citaat door oemashraf:
ga naar je huisarts en zeg het. je hormonen zijn zo te zien niet stabiel dus beter naar de dokter dan zelf doktertje spelen. allah ysehel



oemashraf



salamoe alikoem dames,
dankje voor jullie reactie
ik ben naar de dokter geweest, heb een bloed test gedaan en die was negatief
ik heb ook geen stress of iets en laat het ook gewoon met rust maar lees online dingen over zwanger van etos en die van VSM

de dokter zei me na mijn bloed test dat ik gewoon maar moest wachten .

14-12-2009, 14:05



Citaat door moorse-meisje:
salamoe alikoem dames,
dankje voor jullie reactie
ik ben naar de dokter geweest, heb een bloed test gedaan en die was negatief
ik heb ook geen stress of iets en laat het ook gewoon met rust maar lees online dingen over zwanger van etos en die van VSM

de dokter zei me na mijn bloed test dat ik gewoon maar moest wachten .

dan zou ik nog een keer aankloppen bij je dokter, want hoe moet je wachten terwijl je niet weet wanneer je een eisprong hebt, je het een zeer onregelmatige cyclus die ook nog eens lang duurt. er zijn hormoon pillen en injecties die je kunnen helpen. ik heb weleens gelezen dat sommige vrouwen na het gebruik van die etos pillen een onregelmatige cyclus kregen terwijl ze daarvoor heel regelmatig hadden. zoals ik zei: niet doen, en nog een keer aankloppen. desnoods zou ik liegen tegen de dokter en het nog meer overdrijven als hij je echt niet wil helpen


oemashraf

14-12-2009, 14:06
oke khair insah Allah
ik had altijd een gewone cyclus voor dat ik de pil gebruikte.
ik ben nu al 4 maand gestopt
ik wacht het nog eens een week af en dan ga ik toch maar weer eens naar de dokter insah Allah

14-12-2009, 14:08

Citaat door moorse-meisje:
oke khair insah Allah
ik had altijd een gewone cyclus voor dat ik de pil gebruikte.
ik ben nu al 4 maand gestopt
ik wacht het nog eens een week af en dan ga ik toch maar weer eens naar de dokter insah Allah



ik denk dat je door het pilgebruik je lichaam moet wennen aan dat je het niet meer slikt en dat je ook daardoor onregelmatig sycles hebt