Bekijk volle/desktop versie : Nooit zal ik hier begrip voor hebben..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39

14-12-2009, 09:31
[Ik vraag me soms echt af in hoeverre een mens slecht kan zijn,ik heb hier heel t weekend lopen filosoferen met mezelf.En toch kan ik het maar niet vatten..

Mijn beste vriendin is er dit weekend achter gekomen (op een vreselijke manier) dat haar VERLOOFDE haar gewoon hardcore bedriegt..

Niets vermoedend stapte zij hun appartementje binnen,ze ging er dweilen en de was doen voor mnr..komt ze binnen ziet ze haar verloofde gewoon knallen op de sofa.


Deze zelfde verloofde maakt haar het leven zuur,verbied haar om enige vorm van een sociaal leven te hebben,als ze ergens naartoe gaat moet ze ver van te voren toestemming vragen en etc etc etc!!

Nu zou je denken dat een mens schuldbesef zou kennen,of enige vorm van berouw..

Zijn uitleg was dus,ik ben al twee jaar samen met jou en jou wil ik in alle reinheid laten..dus al die andere H.oeren (pot verwijt de ketel toestanden) gebruik ik voor de sex.En alle mannen doen dit!!!

Dit was zijn uitleg..nooit maar dan nooit zal ik hier begrip voor kunnen hebben..ik begrijp het niet!!]

14-12-2009, 09:34


Alle mannen gaan gewoon vreemd...maak niet uit hoe ze van elkaar houden.! Het is een FEIT!

14-12-2009, 09:34
Ik zou hem echt verkrachten met een bezemsteel of aanranden met de auto.
En daarna zou ik voor hem nike's en een bontjas halen. Dan mag hij als pimp door de straten lopen.

Wat denkt hij wel niet, ik heb echt mannenhaat gecreëerd voor een aantal mensen. Yiggg Tfou. Allah yen3al, razyalla li ma3andhom lkima

14-12-2009, 09:35


Allah hifad weha.

14-12-2009, 09:37


Slopen die handel.

14-12-2009, 09:49

Citaat door insaf21:
[Ik vraag me soms echt af in hoeverre een mens slecht kan zijn,ik heb hier heel t weekend lopen filosoferen met mezelf.En toch kan ik het maar niet vatten..

Mijn beste vriendin is er dit weekend achter gekomen (op een vreselijke manier) dat haar VERLOOFDE haar gewoon hardcore bedriegt..

Niets vermoedend stapte zij hun appartementje binnen,ze ging er dweilen en de was doen voor mnr..komt ze binnen ziet ze haar verloofde gewoon knallen op de sofa.


Deze zelfde verloofde maakt haar het leven zuur,verbied haar om enige vorm van een sociaal leven te hebben,als ze ergens naartoe gaat moet ze ver van te voren toestemming vragen en etc etc etc!!

Nu zou je denken dat een mens schuldbesef zou kennen,of enige vorm van berouw..

Zijn uitleg was dus,ik ben al twee jaar samen met jou en jou wil ik in alle reinheid laten..dus al die andere H.oeren (pot verwijt de ketel toestanden) gebruik ik voor de sex.En alle mannen doen dit!!!

Dit was zijn uitleg..nooit maar dan nooit zal ik hier begrip voor kunnen hebben..ik begrijp het niet!!]


sommige mannen vrezen allah

14-12-2009, 09:50

Citaat door Nefsii:
sommige mannen vrezen allah

Uiteraard en alhamdoelilah maar.

14-12-2009, 09:54

Citaat door __Esmaatje__:
Uiteraard en alhamdoelilah maar.



Mensen kiezen hun partner op basis van schoonheid, dat krijg je dat.
Men krijgt wat hij verdient, gelukkig is ze erachter gekomen...

het is gewoon een feit, de waarheid komt altijd naar boven. woelah.

14-12-2009, 09:56

Citaat door Nefsii:
Mensen kiezen hun partner op basis van schoonheid, dat krijg je dat.
Men krijgt wat hij verdient, gelukkig is ze erachter gekomen...

het is gewoon een feit, de waarheid komt altijd naar boven. woelah.


Het uiterlijk is niet alles en ik kan moeilijk oordelen wat betreft deze situatie.

Maar inderdaad, we krijgen inshaallah wat we verdienen niet meer en niet minder.

14-12-2009, 10:21

Citaat door DEPENISVANJEZUS:
Alle mannen gaan gewoon vreemd...maak niet uit hoe ze van elkaar houden.! Het is een FEIT!

Hoe zou jij je voelen als iemand zegt alle vrouwen zijn SLETTEN! aL zijn ze helemaal gek op jou!. Omdat een vrouw alleen slechte ervaringen heeft gehad met jongens zegt wat over haar en dat betekend niet dat er geen goede mannen zijn. Tegendeels, ze zijn er in overvloed alleen je ziet ze niet want ze mengen zich niet in de verboden zaken en manier van leven. Een man die alleen slechte ervaringen heeft gehad met vrouwen zegt wat over hem en dat betekend niet dat er geen goede vrouwen zijn. Tegendeels, ze zijn er in overvloed alleen je ziet ze niet want ze mengen zich niet in verboden zaken en de manier van leven.

Waarom denk je dat relaties buiten het huwelijk verboden zijn? Je neemt een verboden relatie en dan verwacht jij dat alles op de juiste manier zal gaan?

Dat is de pad van de duivel en als je loopt op zijn pad is niets eerlijk.

14-12-2009, 10:59

Citaat door Kusjes_my:
Slopen die handel.


exactly.

Citaat door lief_meisje_18:
Alle mannen die dat als excuses gebruiken, kunnen zich niet bij 1 vrouw houden.. Ze moeten altijd wel meer hebben.. En al helemaal als hij haar het sociaal leven gaat verbieden.. Ze moet blij zijn dat ze dit heeft meegemaakt. Nou kan ze verder gaan met haar leven zonder een zber die denkt dat hij alles mag en kan!!

DOODSTRAF voor dit soort mannen!!


ja,hij beweerd dat dit een tijdelijke situatie was omdat hij haar niet kan aanraken en weet ik veel wat!!

ik vind dat zulke mannen echt een foef op hun gezicht aangegroeid moeten krijgen.

Citaat door Nefsii:
Mensen kiezen hun partner op basis van schoonheid, dat krijg je dat.
Men krijgt wat hij verdient, gelukkig is ze erachter gekomen...



het is gewoon een feit, de waarheid komt altijd naar boven. woelah.

NIEMAND verdiend dit,zij is in quadraat mooier dan hem,en ze was nog eens 100%loyaal en toegewijd..


Citaat door __Esmaatje__:
Het uiterlijk is niet alles en ik kan moeilijk oordelen wat betreft deze situatie.

Maar inderdaad, we krijgen inshaallah wat we verdienen niet meer en niet minder.


ook onzin,mensen worden beproefd door allah swt,wilt niet zeggen dat zij ellende verdienen.

Citaat door A_bdars:
Hoe zou jij je voelen als iemand zegt alle vrouwen zijn SLETTEN! aL zijn ze helemaal gek op jou!. Omdat een vrouw alleen slechte ervaringen heeft gehad met jongens zegt wat over haar en dat betekend niet dat er geen goede mannen zijn. Tegendeels, ze zijn er in overvloed alleen je ziet ze niet want ze mengen zich niet in de verboden zaken en manier van leven. Een man die alleen slechte ervaringen heeft gehad met vrouwen zegt wat over hem en dat betekend niet dat er geen goede vrouwen zijn. Tegendeels, ze zijn er in overvloed alleen je ziet ze niet want ze mengen zich niet in verboden zaken en de manier van leven.

Waarom denk je dat relaties buiten het huwelijk verboden zijn? Je neemt een verboden relatie en dan verwacht jij dat alles op de juiste manier zal gaan?

Dat is de pad van de duivel en als je loopt op zijn pad is niets eerlijk.


Ik veralgemeen niet,maar ik begin stilletjes aan de indruk te krijgen dat er maar een paar uitzonderingen op de regel zijn.

14-12-2009, 11:00
Soort zoekt soort, de verdiende loon van elk vrouw! Moet je maar niet zo snel willen trouwen en duizenden anderen oorzaken dat je belandt bent met een mannelijk ellende.

14-12-2009, 11:02


Mensenkennis = Zero.

14-12-2009, 11:02

Citaat door DEPENISVANJEZUS:
Alle mannen gaan gewoon vreemd...maak niet uit hoe ze van elkaar houden.! Het is een FEIT!


een zwakzinnige uitleg.
godsvrees,iets onbekends?

Citaat door Madame_hamka:
Ik zou hem echt verkrachten met een bezemsteel of aanranden met de auto.
En daarna zou ik voor hem nike's en een bontjas halen. Dan mag hij als pimp door de straten lopen.

Wat denkt hij wel niet, ik heb echt mannenhaat gecreëerd voor een aantal mensen. Yiggg Tfou. Allah yen3al, razyalla li ma3andhom lkima

meid,ik stond er bij en ik keek er naar..ik wist niet wat mij overkwam..ik ging helpen dweilen we zouden daar alleen zijn.ik was echt verbijsterd.

14-12-2009, 11:03

Citaat door insaf21:
[Ik vraag me soms echt af in hoeverre een mens slecht kan zijn,ik heb hier heel t weekend lopen filosoferen met mezelf.En toch kan ik het maar niet vatten..

Mijn beste vriendin is er dit weekend achter gekomen (op een vreselijke manier) dat haar VERLOOFDE haar gewoon hardcore bedriegt..

Niets vermoedend stapte zij hun appartementje binnen,ze ging er dweilen en de was doen voor mnr..komt ze binnen ziet ze haar verloofde gewoon knallen op de sofa.


Deze zelfde verloofde maakt haar het leven zuur,verbied haar om enige vorm van een sociaal leven te hebben,als ze ergens naartoe gaat moet ze ver van te voren toestemming vragen en etc etc etc!!

Nu zou je denken dat een mens schuldbesef zou kennen,of enige vorm van berouw..

Zijn uitleg was dus,ik ben al twee jaar samen met jou en jou wil ik in alle reinheid laten..dus al die andere H.oeren (pot verwijt de ketel toestanden) gebruik ik voor de sex.En alle mannen doen dit!!!

Dit was zijn uitleg..nooit maar dan nooit zal ik hier begrip voor kunnen hebben..ik begrijp het niet!!]



Yakkes, wat n achterlijke debiel, maar ja, ze mag blij zijn dat ze er nu achter gekomen is

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39