Bekijk volle/desktop versie : we gingen op stap en mijn collega deed haar hoofddoek af



Pagina's : [1] 2

13-12-2009, 20:58
Anders mocht ze de kroeg niet naar binnen.

Mensen reageerde meteen oordelend. 'kijk nou, nepmoslim'



Dan denk ik: wat, dat ze een hoofddoek draagt moet ze ook maar meteen een heilige zijn en perfect zijn??

Laat haar...

13-12-2009, 20:59


Wat voor nut heeft de hoofddoek dan de rest van de dagen? Ze kan 'm beter helemaal afdoen.

13-12-2009, 21:00
no defense, maar dit is toch ook te zot voor woorden..
hoofddoek, kroeg en dan hoofddoek af. Lejehdie maglaq

13-12-2009, 21:01

Citaat door Surfster:
Anders mocht ze de kroeg niet naar binnen.

Mensen reageerde meteen oordelend. 'kijk nou, nepmoslim'



Dan denk ik: wat, dat ze een hoofddoek draagt moet ze ook maar meteen een heilige zijn en perfect zijn??

Laat haar...



ik geloof geen bal van jou verhaal

soms heb je oke topics, maar af en toe (zoals nu!) dan draaf je net een beetje 'te ' door waardoor het alle geloofwaardigheid verliest


succes met volgende topic van je

13-12-2009, 21:02


belachelijk , dan maar niet naar de kroeg wat eigenlijk ook niet helemaal klopt want ze mogen je niet weigeren

13-12-2009, 21:03

Citaat door Louwelieh:
belachelijk , dan maar niet naar de kroeg wat eigenlijk ook niet helemaal klopt want ze mogen je niet weigeren

het was in de kader van geen hoofddeksels, dat mag dan weer wel in hun huisbeleid staan

13-12-2009, 21:03

Citaat door friesmeisje:
ik geloof geen bal van jou verhaal

soms heb je oke topics, maar af en toe (zoals nu!) dan draaf je net een beetje 'te ' door waardoor het alle geloofwaardigheid verliest


succes met volgende topic van je

Echt he..

13-12-2009, 21:03

Citaat door friesmeisje:
ik geloof geen bal van jou verhaal

soms heb je oke topics, maar af en toe (zoals nu!) dan draaf je net een beetje 'te ' door waardoor het alle geloofwaardigheid verliest


succes met volgende topic van je

ja inderdaad dit is meer om te kijken hoe mensen reageren geloof nie dat t echt is gebeurt

13-12-2009, 21:04

Citaat door Surfster:
het was in de kader van geen hoofddeksels, dat mag dan weer wel in hun huisbeleid staan

ow ja en welke kroeg is dat?

13-12-2009, 21:04
in welke werelddeel ligt deze kroeg?

13-12-2009, 21:05
dat jullie denken dat mensen verhaaltjes verzinnen op een forum zegt meer iets over jezelf


ik doe veel en maak dus ook veel mee, misschien moeten jullie ook wat vaker onder mensen komen

13-12-2009, 21:06

Citaat door Louwelieh:
ow ja en welke kroeg is dat?

is dit een serieuze vraag?

13-12-2009, 21:10



Citaat door khadijaatje_:
Echt he..






Citaat door Louwelieh:
ja inderdaad dit is meer om te kijken hoe mensen reageren geloof nie dat t echt is gebeurt


ik geloof er geen bal van

ts wil lekker provoceren en reacties uitlokken
lukt haar aardig moet ik bekennen

Citaat door Surfster:
dat jullie denken dat mensen verhaaltjes verzinnen op een forum zegt meer iets over jezelf


ik doe veel en maak dus ook veel mee, misschien moeten jullie ook wat vaker onder mensen komen
ja, en dat jij heilig gelooft dat iedereen hier uitsluitend de waarheid spreekt zegt veel over jou!

13-12-2009, 21:12
Mensen vragen zwaar om aandacht.

13-12-2009, 21:14

Citaat door Surfster:
dat jullie denken dat mensen verhaaltjes verzinnen op een forum zegt meer iets over jezelf


ik doe veel en maak dus ook veel mee, misschien moeten jullie ook wat vaker onder mensen komen

dat iemand denkt dat t nie zo is is pas erg

trouwens who cares

Pagina's : [1] 2