Bekijk volle/desktop versie : Mijn Leven Vol verdriet en liefde dat tot de dag van vandaag nog bezig is..



13-12-2009, 20:11
Dames en heren, ik wil jullie een verhaal overhandigen over mijn leven.. t is niet zo een standaard verhaal over loverboy's etc..
dit is gebasseerd op feiten die ik elk ander nooit zal gunnen..

ik ben Meryam en ik ben niet het type meisje dat niet van kattekwaad hield toen ik nog jonger was..
ik was meestal buiten te vinden me vriendinnen van de buurt.. in de speeltuin hangen verstoppertje spelen etc etc. ik was ook t type dat graag ergens anders overnachtte
zoals bij mijn nichten of tante's..naar mate ik ouder werd en naar de 1e klas van het mvbo ging wilde in inzien wat voor persoon ik was.. ik leerde mezelf kennen.. tot welke groepen ik me aangetrokken voelde..tot welke mensen ik me op me gemak stelde.. uuren, dagen, weken, maanden en jaren gingen voorbij..ik trok op met meiden die niet geschikt waren als gezelschap.. ik leerde roken ( jointjes).. ik leerde schijt te hebben aan mijn ouders..ik leerde jongens kennen 1 jongen die mijn hart gestolen had.. 1 jongen waar ik echt van hield en ik wist van hem dat hij ook van mij hield..we waren serieus met elkaar maar kon mijn lusten niet beheersen..mijn lusten om verkeerde dingen te doen.. tot mijn verbazing had ik niet thuis overnacht.. ook niet bij mijn tante.. ook niet bij mijn nichten.. ik was in belgie.. ik was bij mensen thuis bij een zus van mn toendertijdelijke vriendin.. na een gezellige dag in utrecht bevond ik mezelf in belgie.. wat had ik ookal weer tegen mijn ouders gezegd?? dat ik ging werken tot 10 uur.. mijn telefoon had 134 oproepen gemist 33 smsjes.. mijn hart bonkte..maar ik lachte, ik voelde niks.. mijn moeder, vader en vriend die gek werden.. t leek me niks te doen.. we gingen terug naar utrecht.. ik ging naar t zelfde cafetje als de dag ervoor.. aangezien mijn vriend in utrecht woonde vond ik t spannend om daar te zijn.. ik vond het heerlijk om dingen mee te maken.. ik zocht hem op.. op een verkeerde manier en met de verkeerde intentie..toen mijn vriendinnen naar huis gingen.. durfde ik niet meer.. ik heb een nacht niet thuis geslapen.. ik zal vermoord worden.. ik heb mijn telefoon uitgegooid.. en zocht naar een plek om te overnachten.. ik ging terug naar t cafetje.. ik kende de eigenaar goed en ik wist dat hij een oogje op mij had.. ik liep naar m toe en vertelde hem wat er aan de hand was.. hij vertelde mij dat ik bij hem kon slapen.. ik voelde mij goed.. er was iemand voor me om me opte vangen.. ik zat tussen de mannen die stoned waren.. ik was als enige meisje.. ik voelde me bekeken.. oude mannen met blikken alsof ze nooit een meid hebben gezien..eindelijk ging t cafetje dicht.. t was half 5 in de ochtend.. ik was dood op.. eenmaal thuis aangekomen.. liet ik mezelf op de bank ploffen.. ik deed mijn telefoon aan.. en de smsjes kwamen binnen.. mijn vriend belde mij op en ik nam de moed om op te nemen.. zo gedacht zo gedaan. '' hallo'' zei ik zachtjes.. WAAR BEN JIJ!! MERYAM JE MAAKT MIJ ZIEK!! VERTEL ME AUB WAAR JE BENT IK HOU VAN JE!! ik hing meteen de telefoon op.. ik was geschrokken. ik probeerde te slapen.. Waar ben ik mee bezig?? dacht ik.. en zo viel ik in slaap.. ik werd om 2 uur wakker.. hij sliep nog.. ik pakte mijn spullen en wat geld en ging weg.. k ging buiten ontbijten.. en belde mijn vriend op..hij nam op.. Waar ben je!! Je ouders en neven bellen mij, hoe komen ze aan mijn nummer!! Ze denken dat ik met jou ben!! Zeg waar je bent ik kom nu naar je toe..

13-12-2009, 20:12


Als t jullie interessant lijkt om meer over mijn leven te weten hoor ik t graag...

01-01-2010, 13:48
veder veder veder !!

01-01-2010, 14:42
ikvind et heel erg voor jou en jou verhaal raakt mij wolah ga maar gauw verder xx