Bekijk volle/desktop versie : Sollicitatievraag.



Pagina's : [1] 2

13-12-2009, 15:26
Wat zouden julllie antwoorden op de volgende vragen:

Zou je een voorbeeld kunnen geven waaruit blijkt dat jij dingen goed kunt analyseren om mee te kunnen denken in oplossingen?

13-12-2009, 15:51


Om mijn passie voor kinderen te combineren met mijn administratieve talenten!

13-12-2009, 15:52

Citaat door juf.:
Om mijn passie voor kinderen te combineren met mijn administratieve talenten!


Op welke manier?

Ik heb zolang geen sollicitatiegesprek gehad, dat ik echt niks meer weet

13-12-2009, 15:52
Je hebt de vraag veranderd, nu klopt mijn antwoord niet meer!

13-12-2009, 15:55



Citaat door juf.:
Je hebt de vraag veranderd, nu klopt mijn antwoord niet meer!


Pfff haha ja klopt, maar je mag me ook helpen met de vraag die je als eerste gelezen hebt, als je dat natuurlijk wilt

13-12-2009, 15:55

Citaat door Laatmemetrust:
Wat zouden julllie antwoorden op de volgende vragen:

Zou je een voorbeeld kunnen geven waaruit blijkt dat jij dingen goed kunt analyseren om mee te kunnen denken in oplossingen?


Zeg zoiets:

"Laatst had mijn vriendinnetje Malika een date met haar vriendje en ze wist niet wat ze aan moest. Toen ben ik naar haar huis gegaan en heb toen haar hele garderobe en schoenen geanalyseerd en heb toen de juiste oplossing bedacht: een mooi jurkje met bijpassende pumps en accessoires."

13-12-2009, 15:56

Citaat door Yassin_e:
Zeg zoiets:

"Laatst had mijn vriendinnetje Malika een date met haar vriendje en ze wist niet wat ze aan moest. Toen ben ik naar haar huis gegaan en heb toen haar hele garderobe en schoenen geanalyseerd en heb toen de juiste oplossing bedacht: een mooi jurkje met bijpassende pumps en accessoires."



13-12-2009, 15:59

Citaat door Laatmemetrust:
Wat zouden julllie antwoorden op de volgende vragen:

Zou je een voorbeeld kunnen geven waaruit blijkt dat jij dingen goed kunt analyseren om mee te kunnen denken in oplossingen?



Voorbeeld laatst op het werk:

Dame breekt haar been en moest een operatie ondergaan. Betekende voor het bedrijf dat ze even enkele weken in het gips zat en met krukken moest lopen. Hierdoor was ze niet in staat om van en naar het werk te reizen.

In plaats van haar de ziektewet in te sturen en een nieuw tijdelijke kracht in te huren, werd er voorgesteld om haar door een taxi op te laten halen en te brengen. Hierdoor werden er extra kosten en tijd bespaard.

13-12-2009, 16:02

Citaat door Yassin_e:
Voorbeeld laatst op het werk:

Dame breekt haar been en moest een operatie ondergaan. Betekende voor het bedrijf dat ze even enkele weken in het gips zat en met krukken moest lopen. Hierdoor was ze niet in staat om van en naar het werk te reizen.

In plaats van haar de ziektewet in te sturen en een nieuw tijdelijke kracht in te huren, werd er voorgesteld om haar door een taxi op te laten halen en te brengen. Hierdoor werden er extra kosten en tijd bespaard.


Dit is een goeie. Bedankt!

13-12-2009, 16:02

Citaat door Yassin_e:
Zeg zoiets:

"Laatst had mijn vriendinnetje Malika een date met haar vriendje en ze wist niet wat ze aan moest. Toen ben ik naar haar huis gegaan en heb toen haar hele garderobe en schoenen geanalyseerd en heb toen de juiste oplossing bedacht: een mooi jurkje met bijpassende pumps en accessoires."




Jij kan wel gewoon voorbeelden geven uit jouw dagelijkse leven, heb je kids?
En weet je wel waarom jij bij die KDV wilt werken?
maak een lijstje van de dingen die je daar leuk vindt.

13-12-2009, 16:09

Citaat door juf.:


Jij kan wel gewoon voorbeelden geven uit jouw dagelijkse leven, heb je kids?
En weet je wel waarom jij bij die KDV wilt werken?
maak een lijstje van de dingen die je daar leuk vindt.


Nee, geen kids maar ik pas wel regelmatig op de kids van mijn zus.

Ik weet gewoon niet hoe ik mijn passie met kinderen kan aansluiten met het administratief werk dat ik kan doen in een kinderopvang. Ik kan dat niet zo goed verwoorden.

13-12-2009, 16:15

Citaat door Laatmemetrust:
Nee, geen kids maar ik pas wel regelmatig op de kids van mijn zus.

Ik weet gewoon niet hoe ik mijn passie met kinderen kan aansluiten met het administratief werk dat ik kan doen in een kinderopvang. Ik kan dat niet zo goed verwoorden.


Zoiets?

Doordat ik altijd al een affiniteit heb gehad met kinderen, heb ik er voor gekozen om te solliciteren naar de functie administratief medewerker bij uw kinderopvang. Ik houd van georganiseerde chaos. Ik ben dan ook sterk in het scheppen van orde in een hectische omgeving door secuur, overzichtelijk en punctueel te werken. Ik heb echter ook een groot aanpassingsvermogen en kan daardoor in vrijwel elke (werk)omgeving werken.

13-12-2009, 16:17



Citaat door Laatmemetrust:
Nee, geen kids maar ik pas wel regelmatig op de kids van mijn zus.

Ik weet gewoon niet hoe ik mijn passie met kinderen kan aansluiten met het administratief werk dat ik kan doen in een kinderopvang. Ik kan dat niet zo goed verwoorden.


Gewoon zoals je net zei: ik werk graag in een omgeving waar kinderen zijn, de sfeer van de kdv spreekt mij aan, ik help graag ouders die ons hun kinderen toevertrouwen...het ligt een beetje aan het soort werk dat je gaat doen!

13-12-2009, 16:18

Citaat door Yassin_e:
Zoiets?

Doordat ik altijd al een affiniteit heb gehad met kinderen, heb ik er voor gekozen om te solliciteren naar de functie administratief medewerker bij uw kinderopvang. Ik houd van georganiseerde chaos. Ik ben dan ook sterk in het scheppen van orde in een hectische omgeving door secuur, overzichtelijk en punctueel te werken. Ik heb echter ook een groot aanpassingsvermogen en kan daardoor in vrijwel elke (werk)omgeving werken.


Heel erg bedankt, voel me net een dombo

13-12-2009, 16:19

Citaat door Yassin_e:
Zoiets?

Doordat ik altijd al een affiniteit heb gehad met kinderen, heb ik er voor gekozen om te solliciteren naar de functie administratief medewerker bij uw kinderopvang. Ik houd van georganiseerde chaos. Ik ben dan ook sterk in het scheppen van orde in een hectische omgeving door secuur, overzichtelijk en punctueel te werken. Ik heb echter ook een groot aanpassingsvermogen en kan daardoor in vrijwel elke (werk)omgeving werken.



niets aan toe te voegen!

Pagina's : [1] 2