Bekijk volle/desktop versie : **dwvdmv** the new world order: illuminairis**



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

13-12-2009, 14:34
Salam alikoum mensen ik kom erachter dat eigelijk nog veel te weining mensen hiervan afweten vandaar deze topic plaats zoveel mogelijk info hier en inshallah zullen we allen achter de waarheid komen en zullen de ogen geopend worden

13-12-2009, 14:34


NANOCHIP in vaccinatie!!!!!



"In de naald van de vaccininjectienaald zit de chip!

?Gisteren, op 27 augustus 2009 hield ik in Baden, vlakbij Wenen mijn introductiespeech voor het GNM, het Germanische Neue Medizin. Tussen de aanwezigen was mijn vrouw en ook zo?n 40 andere toehoorders. Tijdens de afsluitende vragenronde en discussie, kwamen we op het thema van de varkensgriep, toen een vrouw opstond en het volgende verklaarde:

?Een vriendin van me werkt bij een farmaceutisch bedrijf in Wenen. Deze vriendin heeft me verteld, dat er zich daadwerkelijk een nano-chip bevindt in de naald van de vaccinatiespuit. Dit deeltje kan men weliswaar met het blote oog niet zien, maar bij bijv. een 12-voudige vergroting is het waar te nemen; een kindermicroscoop zou daarvoor al voldoende zijn.

De medewerkers van het farmaceutische bedrijf is meegedeeld dat dit nano-deeltje in het lichaam functioneert zoals een printplaat in een computer. Men kan hiermee alle mogelijke data aftappen die het toekomstige gebruik van een persoonlijke elektronische kaart uitsparen. Deze maatregel is ook bedacht om een precieze volkstelling mogelijk te maken (..)?

De vrouw die dit vertelde, meldde verder dat zij zelf ook in de Gezondheidszorg werkzaam is. Ze vertelde dat ze aan een advocaat, die als patiënt bij haar komt, de vraag had gesteld hoe je je aan dit chippen kunt onttrekken. Hierop vertelde deze advocaat, dat hij van het chip-programma op de hoogte was, zoals überhaupt alle hogere klassen in de maatschappij hiervan op de hoogte waren..

Voor dit jaar staat een vrijwillige vaccinatie op het programma, welke door de pers ondersteund moet worden om zoveel mogelijk mensen tot vaccinatie te bewegen. Wanneer te weinig mensen zich laten vaccineren, zal volgend jaar de verplichte vaccinatie worden ingevoerd.
Hiervan uitgesloten zijn bepaalde bevolkingsgroepen, zoals de politie, medisch personeel, politieke personen, enz.
Hij als advocaat zag voor zichzelf eigenlijk ook wel een manier om aan dit chippen te ontkomen, maar voor het grootste deel van de bevolking zou er geen ontkomen aan zijn.?

Bron: [url]http://www.wanttoknow.nl/overige/de-...cinatie-naald/

13-12-2009, 14:37
up


De mensen in deze wereld ZIJN ZOOOOO NEP. Misschien wel beter zo! want op deze manier gaan we steeds MEER EN MEER van onze geloof houden. Alles word bevestigd.

alle dingen die haram zijn in de koran worden bevestigd. Alle twijfels worden weggenomen.

enge wereld! bah bah

13-12-2009, 14:37
Illuminati

De wereldregering achter alle regeringen
In Nederland leven we met z’n allen in een democratisch land, tenminste dat denken we. De regering wordt gekozen en heet daarom de volksvertegenwoordiging. Ook de leden van de Eerste Kamer worden gekozen door alle Nederlanders. Tezamen maken zij het beleid van ons land en schrijven zij de wet voor.

Normaal gezien zou je er van uit gaan dat dit beleid en wetten betreft die in ons belang zijn, dat is toch ook de reden waarom je voor iemand kiest tijdens de verkiezingen. Maar soms lijkt het alsof men een beleid uitstippelt of wetten vervaardigt die het Nederlandse volk weinig ten goede komen, maar juist de beleidsmakers en de rijkste bevolkingsgroepen wel. En soms lijkt het er op dat ze toch echt het beste met ons voor hebben.

Toch hebben onze volksvertegenwoordigers en ook die van alle andere landen weinig in te brengen als het er werkelijk om gaat! Hoe komt dat?

Er zijn anderen die werkelijk aan de touwtjes trekken. Er is namelijk een zeer klein percentage dat het beleid van alle landen over de hele wereld bepaald. Deze zeer kleine groep mensen, die ook wel “de Illuminati” wordt genoemd, heeft als uiteindelijke doel de hele aarde in z’n macht te krijgen.

Als je jezelf nu afvraagt wat daar de reden van kan zijn, dan is er maar één antwoord mogelijk namelijk dat macht een lekker gevoel geeft. En wat is er dan betere dan complete macht over alle mensen te hebben.

Er zijn twee manieren om macht te krijgen:
1) Respect en eerbied verdienen van anderen, waardoor ze een volledig vertrouwen in je hebben, en daardoor alles voor je over hebben.
2) Angst bij anderen creëren, zodat zij er alles voor zullen doen om te voorkomen dat hun angst bewaarheid wordt.

De kortste en makkelijkste weg is angst creëren en dat is de weg die de Illuminati hebben gekozen. Zij hebben er lang geleden voor gekozen eerst veel geld te verdienen, waarmee ze beleidsbepalers konden omkopen. Zodra iemand omgekocht is, is de betreffende persoon bang dat dit bekend wordt en zal er dus veel voor over hebben dat dit bekend wordt. Gevolg is dat zij beslissingen zullen nemen die zij anders nooit hadden genomen, zoals bijvoorbeeld bepaalde wetten aannemen, een bepaald beleid uitstippelen of andere mensen benoemen in functies waar zij anders nooit terecht waren gekomen.

Er speelt hierbij echter één probleem mee. Niet iedereen accepteert of gelooft zomaar dat bepaalde wetten aangenomen dienen te worden of dat een bepaald beleid de juiste is voor het volk of dat bepaalde mensen in de juiste functie benoemd worden.

Het is voor de Illuminati van het grootste belang te voorkomen dat het volk onraad ruikt en in opstand raakt. De Illuminati spelen daarom een spelletje met de mensheid alsof het een potje schaken betreft, alleen maar zodat het grootste gedeelte van de mensheid het onwaarschijnlijk acht dat zij bestaan en zulke plannen hebben.

Ondertussen hebben zij al een aantal doelen bereikt.
Vraag jezelf het volgende maar eens af:
- Ben ik onafhankelijk?
- Ben ik ergens bang voor?
- Volg ik gedwee mijn meerdere?
- Laat ik voor mezelf denken?


De antwoorden hierop zijn zeer waarschijnlijk:
- Nee … ik ben afhankelijk van geld, want ik wil een huisje hebben, ik wil dingetjes voor m’n vriendin kopen, ik wil voor een gezonde financiële toekomst van m’n kinderen zorgen, etcetera.

- Ja … ik ben bang voor de mening van anderen, ik ben bang uitgelachen te worden, ik ben bang zonder geld te komen zitten, ik ben bang geen eten meer te hebben, etcetera.

- Ja … ik doe wat mijn baas van me vraagt (zolang het maar in m’n contract staat) zodat ik geld verdien, ik ben het vaak niet mee eens met de wetten of het beleid in ons land maar doe er verder niks/weinig tegen, als de media zeggen dat het slecht gaat met de economie dan geloof ik dat en geef ik minder geld uit, etcetera

- Ja … de paus zei vroeger de wereld is plat en wij geloofden het, de ‘kenners’ zeggen dat er geen ufo’s bestaan en wij geloven het, de ‘kenners’ zeggen ons hoe we kinderen op moeten voeden en wij geloven het en lezen de boekjes, president Bush zegt dat de islamitische wereld slecht is en wij geloven het, etcetera.

Beangstigend hè?!
Nee hoor, angst bestaat alleen maar in je hoofd. Wees eens niet bang, ga uit van je ware gevoel. Ga eens op zoek naar de waarheid en geloof niet klakkeloos wat een ander je vertelt! En een volk dat de waarheid kent laat niet met zich sollen, dus is dat de enige manier om de Illuminati tegen te gaan, want al is de leugen nog zo snel … de waarheid achterhaalt hem wel! En ach laten we wel zijn, als wij er naast zitten, dan lijkt het net alsof je in een spannende film hebt meegespeeld … nietwaar?

Je kunt voor extra informatie ook langskomen bij Niburu, wij hebben de informatie met betrekking tot de Illuminati grondiger uitgewerkt dan hierboven, waarbij we ook alle bronnen vermelden. Je kunt ook de informatie ook bestellen via niburu.nl

Je zult dan zien dat hetgeen hierboven genoemd wordt geen fabeltje is.

We raden je aan zelf op zoek te gaan naar nadere informatie en de echte waarheid, namelijk dat wat je zelf gelooft, te achterhalen.

13-12-2009, 14:39


Dit geloof ik wel ja...heb me een tijd geleden hierin zitten verdiepen en is echt schokkend wat die illuministen allemaal uitvoeren om gezag over de wereld te krijgen.

13-12-2009, 14:41
Ben me er ook in aan het verdiepen

13-12-2009, 14:42
Mijn broer vertelde er vorig keer over, ik wist niet eens dat het bestond, ik was wel geschokt!

13-12-2009, 14:48
Jullie moeten maar eens op youtube kijken, de hele hiphop scene wordt gedomineerd door deze gasten. Rihanna en Beyonce hebben een hele transformatie gehad om meer succes en geld te krijgen...in ruil daarvan 'verkopen ze hun ziel aan de duivel'

13-12-2009, 14:51
http://the-new-world-order.hyves.nl/

13-12-2009, 14:54
“We ARE going to see the downfall of the New World Order. We are watching the “controlled demolition “ of the New World Order in progress; the destruction of the Illuminati. No matter what. It’s coming and a lot sooner than you may have dared to believe.”

Dit zijn woorden die te lezen zijn op de site van David Wilcock. Klare taal.
Waarom zijn wij, de wereldbevolking, gebaat bij de val of ondergang van deze Illuminati? Wie of wat zijn deze Illuminati?

De Illuminati
Op wikipedia staat de volgende omschrijving: “illuminaten, ook illuministen of Illuminati is de aanduiding voor verschillende historische geheime genootschappen”. De oorsprong van de naam Illuminati is onduidelijk.

In het Latijn betekent Illuminati letterlijk “verlichte personen”; “zij die verlicht zijn”. Het woord betekent in het Italiaans: “drager van het licht”. Al snel zal in dit artikel duidelijk worden dat deze omschrijving een volkomen misplaatste is en op geen enkele manier de spirituele betekenis bezielt zoals het doet vermoeden.

Immers enig verder onderzoek leverde totaal andere informatie op! Het blijkt hier te gaan om een uiterst duistere en sinistere geheime genootschap met weinig goeds in de zin. De Illuminati worden regelmatig aangeduid met “Schaduwregering” of “Moriah Conquering Wind” zoals ze zichzelf verkiezen te noemen.

Zij bestaan uit de invloedrijkste, de machtigste en vermogendste mensen in hoge posities in de maatschappij, in de politiek, het bankwezen, de media en de zakenwereld. Het zijn feitelijk deze onzichtbare mensen “achter de schermen” die werkelijk aan de touwtjes trekken. Ze willen daarmee boven de wet gaan staan. Zij bepalen eigenlijk het nationale en internationale beleid van heel veel landen over de hele wereld door hun machtspositie. Het gaat om een elitegroep mensen die via een antieke oude taal en symbolen met elkaar communiceren. We praten hier over ongeveer 13 superrijke en vermogende families, door sommigen op internet aangeduid met “Satanische Bloedlijnen”. Niet echt frisse jongens dus. David Icke heeft onder andere onderzoek gedaan naar de werkelijke machthebbers. Het betreft families die vele malen rijker zijn dan Bill Gates van Microsoft van wie over het algemeen aangenomen wordt de allerrijkste man op aarde te zijn. Met hun vermogen van in de triljoenen dollars verbleekt het vermogen van Bill Gates van 45 miljard volkomen.

De namen van deze vermogende invloedrijke families waren steeds een goed bewaard geheim. En zoals het vaak gaat met geheimen, zijn ook deze uitgelekt. Dit is vooral te danken geweest aan die mensen die deze Orde, deze Elite, zijn ontvlucht en met de meest opmerkelijke en schrikbarende onthullingen en openbaringen kwamen. Om wie gaat het dan? Verschillende namen die steeds weer terugkeren zijn de namen van de volgende families: Rockefeller, Rothschild, Astor, DuPont, Reynolds, Onassis, Disney en Guggenheim. Een van de bekendste en invloedrijkste frontgroepen van de Illuminati die als geheime genootschap functioneert is die van de Bilderberggroep.

De Verborgen Agenda
De Illuminati hebben niet mis te verstane doelen die ze graag willen bereiken. Hoewel zij deze doelen graag geheim willen houden, staan deze doelen exhibitionistisch omschreven op de zogenaamde Georgia Guidestones. In de Amerikaanse staat Georgia bevindt zich bovenop een heuvel in het plaatsje Elbert County een op een Stonehenge lijkend monument.

Dit is in 1980 daar geplaatst ter nagedachtenis aan Thomas Paine die lid was van “The Rosicrucians”; een geheime genootschap die we kunnen rekenen onder de Illuminati.

Wat de Illuminati ten doel gesteld heeft, liegt er niet om. Zij willen boven alles Eén Wereldregering, a “New World Order” creëren en daarmee de hele aarde in zijn macht krijgen. Die wereldregering heeft vervolgens duistere plannen op haar agenda staan, waaronder een vermindering van de wereldbevolking tot maximaal 500 miljoen en controle op deze wereldbevolking. Zij wil één munteenheid, één leger en een volledig elektronisch financieel systeem. Zij wil de hele mensheid voorzien van een traceerbare geïmplanteerde microchip: een RFID-chip. Dieren worden inmiddels al voorzien van deze chip, de volgende stap zijn bepaalde groepen mensen (bijv. criminelen) en daarna de hele mensheid.

De mensen worden hiermee volgbaar en controleerbaar en volledig in de greep van de macht van deze Illuminati gelegd. Een moderne vorm van slavernij zou je kunnen zeggen.

Macht
Het draait feitelijk allemaal maar om één ding: om (totale) macht. Deze macht van de Illuminati ligt op verschillende gebieden waaronder de economie. Immers geld maakt macht! Het is daarom niet verbazingwekkend dat de Illuminati alle internationale banken bezitten. Hun macht zit in de oliehandel, de invloedrijke industrie en handel. Zij infiltreren in de politiek en bemoeien zich met nationaal en/of internationaal beleid of zetten dit naar hun hand. Een voorbeeld waarin hun macht tot uiting komt, is die in de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Het is niet echt een geheim meer dat de kandidaat die het meeste sponsorgelden heeft, veelal de verkiezingen wint. De verkiezingen worden veelal gesponsord met drugsgeld, een handel die ook al weer door de Illuminati beheerst wordt. De leidende kandidaten worden zorgvuldig gekozen uit de occulte bloedlijnen van de 13 Illuminati-families. Uit onderzoek naar de presidenten van de Verenigde Staten blijkt dat de meeste presidenten tot de Illuminati-families behoorden. Barack Obama vormt hierin een wezenlijke uitzondering! Hij maakt geen deel uit van de elite van de Iluminati getuige zijn speech na het behalen van zijn overwinning op McCain.

Wat eveneens niet ongenoemd mag blijven, is dat de Illuminati het hele proces van informatiestroom controleren en beheersen. Zij bepalen wat voor nieuws in de (mainstream) media uitgebracht wordt om mensen een bepaalde versie van een verhaal of een gebeurtenis te laten geloven: mindcontrol dus. Zo is er heel veel misleidende, elkaar tegensprekende en foutieve informatie verstrekt over de gebeurtenis op 11 september in New York om mensen maar het idee te geven dat dit het werk is geweest van “onze”gemeenschappelijke vijand: de terroristen, terwijl alle schijn tegen is en er naar aanleiding van allerlei bewijzen eerder sprake is geweest van een “inside job”. Vooral naar aanleiding van deze rampzalig gebeurtenis, wordt steeds duidelijker dat er een strategie schuilgaat achter de plannen van de Illuminati.

Het is een “problem-reaction-solution” strategie. De Illuminati creëren allereerst een (groot) probleem en wachten op de (voorspelde en verwachte) reactie van de bevolking, waarna er een zogenaamde “oplossing” komt voor het voorgevallen probleem. Echter wat vaak niet gezien wordt, is dat deze schijnbare oplossing eerder een beperking is van onze vrijheid. Hiermee is de Illuminati weer een stap dichter bij haar doel.

Angst
Macht geeft deze illustere machthebbers een lekker gevoel. Ze proberen een duidelijke tactiek te volgen om deze macht te krijgen en te houden. Hun wapen is die van angst creëren!

De Illuminati wil vooral veel angst zaaien onder de mensen, zodat zij aan het werk kunnen om te voorkomen dat de angst van de bevolking bewaarheid wordt. Angst wordt op grote en op kleine schaal ingezet. Op grote schaal door onder andere aanslagen. Op kleine schaal gebeurt dit met name door het omkopen en chanteren van bepaalde personen op bepaalde strategische posities. Zodra iemand omgekocht is, is iemand bang dat dit naar buiten toe bekend wordt en zal deze persoon er veel bij gebaat zijn om dit te voorkomen. Hiermee is hij een speelbal geworden van de Illuminati. Zij zullen beslissingen nemen die ze anders niet hadden genomen of beleid uitstippelen wat ze niet uitgestippeld zouden hebben.

Maar diezelfde angst speelt op een andere manier óók bij deze Illuminati. Immers: het is voor hen van het allergrootste belang te voorkomen dat het volk onraad ruikt en in verzet komt. De Illuminati spelen daarom een vies spelletje met de mensheid, zodat het grootste deel van de mensen het onwaarschijnlijk acht dat zij bestaan en zulke plannen (kunnen) hebben. Daarom is geheimhouding een eerste vereiste. Zonder deze geheimhouding zouden ze hun macht verliezen en daarmee hun grip op de mensen. Daarom zijn de Illuminati ook bang dat de waarheid boven tafel komt. Vluchten uit de Illuminati-elite en/of overtreding van de geheimhoudingsplicht wordt vaak zonder meer betaald met je eigen leven.

Symboliek
De geheime elite van de Illuminati geloven in de kracht van symbolen. Ze begeven zich eveneens op occulte terreinen, magie en gebruiken de joodse kabbala. De wereld is ondertussen doorspekt met hun magische en zwartmagische symbolen. We zijn er zelf zo vertrouwd mee gemaakt dat wij ze zelf niet eens meer als zodanig herkennen. De Illuminati zien al deze gemanifesteerde symbolen in het dagelijkse leven als een zichtbare uiting van hun aanwezige macht. Eén van hun belangrijkste symbolen is die van de piramide met het alziende oog op de top van de piramide, welke al vele jaren te zien is op de achterzijde van een één-dollarbiljet.

13-12-2009, 14:54
De val van de Illuminati
Dit lezende worden we niet vrolijk. Daarom is het de hoogste tijd om te ontwaken en de illusie te doorzien. Wake-up dus! D’r is hier al jaren en jaren iets héél anders aan de gang in de wereld dan we dachten of durfden te vermoeden. Het moge duidelijk zijn dat wij als mensheid geenszins gebaat zijn bij deze Illuminati. Steeds meer mensen gaan dit inzien en komen in verzet. De Illuminati weten dit ook: wij laten ons steeds minder in de maling nemen en voor de gek houden. “The truth is exploding out” ; een kenmerk van deze tijd van de Apocalyps; de tijd van de Openbaring(en) En dat is maar goed ook! Het kost maar weinig fantasie om te realiseren dat het bericht aan het allerbegin van dit artikel feitelijk goed nieuws betreft en zeker hoopgevend is: “we ARE going to see the downfall of the New World Order”. Deze uitspraak van David Wilcock komt zeker niet zomaar uit de lucht vallen. Hij heeft steekhoudende argumenten en een visie waarmee hij aannemelijk maakt dat het gáát gebeuren “and a lot sooner than you may have dared to believe!”

13-12-2009, 14:59
Geloven jullie nou hier echt in?

13-12-2009, 15:00


Doet me allemaal denken aan de Da Vinci code. Ik snap er echt niks van..

13-12-2009, 15:05


madonna en de illuminatie

13-12-2009, 15:09

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7