Bekijk volle/desktop versie : De tragedie van het leven is niet dat het zo snel voorbij is, maar....



Pagina's : [1] 2 3

13-12-2009, 13:37
[De tragedie van het leven is niet dat het zo snel voorbij is, maar dat we zolang wachten om ermee te beginnen]


...is dat zo en wat is jouw definitie dan van echt leven...of volledig je leven benutten...?....

13-12-2009, 14:43


..de vraag is te moeilijk..?..

13-12-2009, 14:47
ik denk dat we er te lang mee wachten voordat we ermee beginnen.
en onder echt leven versta ik dingen doen waarvan je een voeldoening krijgt en dat is voor ieder persoon iets anders

13-12-2009, 14:50
Te lang wachten ja, een echt leven hebben is alles op een rijtje hebben, diploma's, rijbewijs, huisje, boompje en beestje (man). Gezin stichten. Kindjes krijgen die mama kindjes worden, manlief dat gek is op mij en op zijn kinderen! En en en dat is leven.


13-12-2009, 14:59


De vraag die je eigenlijk hoort te stellen is: waar leven wij voor?

Maar als moslim weet je dat natuurlijk wel, en moet je je tijd daar aan besteden. Het echte leven begint pas na de dood.

13-12-2009, 15:02

Citaat door Almas:
Te lang wachten ja, een echt leven hebben is alles op een rijtje hebben, diploma's, rijbewijs, huisje, boompje en beestje (man). Gezin stichten. Kindjes krijgen die mama kindjes worden, manlief dat gek is op mij en op zijn kinderen! En en en dat is leven.


..dus aardse dingetjes en een gezin stichten is voor jou echt leven...ok..

13-12-2009, 15:03

Citaat door lemya:
ik denk dat we er te lang mee wachten voordat we ermee beginnen.
en onder echt leven versta ik dingen doen waarvan je een voeldoening krijgt en dat is voor ieder persoon iets anders

..ok kort maar duidelijk..

13-12-2009, 15:03
Wat betekend voor jou ''het leven''?

13-12-2009, 15:07
Aan de verplichtingen van de islam voldoen. Genieten van de leuke en kleine dingetjes in dit leven, maar binnen de islamitische grenzen. Niet te veel waarde hechten aan deze verleidelijke wereld. Het echte leven begint namelijk pas na de dood. Aan ons om ons voor te bereiden daarop.

Verder, goed voor je ouders zijn en een gezinnetje stichten als je de juiste persoon tegen komt.

13-12-2009, 15:07

Citaat door FatalAttraction:
De vraag die je eigenlijk hoort te stellen is: waar leven wij voor?

Maar als moslim weet je dat natuurlijk wel, en moet je je tijd daar aan besteden. Het echte leven begint pas na de dood.

...als dat de vraag zou zijn had ik die zo gesteld...

13-12-2009, 15:07

Citaat door GloriousBastard:
..dus aardse dingetjes en een gezin stichten is voor jou echt leven...ok..


Ja leven hier, en wat het hiernamaals betreft dat is een ander verhaal. Maar goed.

13-12-2009, 15:08

Citaat door Keuze:
Wat betekend voor jou ''het leven''?


ben daar ook wel benieuwd naar

13-12-2009, 15:16



Citaat door Keuze:
Wat betekend voor jou ''het leven''?
..vooruit...voor mij is het leven bewust zijn van je aktie's en gevolgen ervan positief en negatief ervan inzien...

Citaat door MissBeniSaid22:
Aan de verplichtingen van de islam voldoen. Genieten van de leuke en kleine dingetjes in dit leven, maar binnen de islamitische grenzen. Niet te veel waarde hechten aan deze verleidelijke wereld. Het echte leven begint namelijk pas na de dood. Aan ons om ons voor te bereiden daarop.

Verder, goed voor je ouders zijn en een gezinnetje stichten als je de juiste persoon tegen komt.
..ok netjes...

Citaat door lemya:
ben daar ook wel benieuwd naar

13-12-2009, 15:18

Citaat door GloriousBastard:
..vooruit...voor mij is het leven bewust zijn van je aktie's en gevolgen ervan positief en negatief ervan inzien...
..ok netjes...



Haha, oke.
Maar ik denk dat iedereen dat toch wel automatisch doet?

13-12-2009, 15:20

Citaat door Keuze:
Haha, oke.
Maar ik denk dat iedereen dat toch wel automatisch doet?

...nee juist niet...zou het er dan niet beter voorstaan..?...

Pagina's : [1] 2 3