Bekijk volle/desktop versie : Verloofde eist dat we bij zijn moeder gaan wonen.



Pagina's : [1] 2 3

13-12-2009, 12:40
Ja, dag! Is hij helemaal besodemieterd?

Wie van de leden zou bij zijn of haar schoonouders kunnen wonen?

Zo ken ik nog een aantal mensen die bij de schoonouders wonen, ik krijg spontaan medelijden met beiden partijen.

Wat doen zij zichzelf aan? Gut oh, gut.

13-12-2009, 12:45


Ghehe. Never! Never!
Mag ze willen.. En ik daar dan het slaafje gaan spelen? I don't fucking think so..

13-12-2009, 12:45
Pfoeh, echt he. Afschuwelijk lijkt het me.

13-12-2009, 12:46

Citaat door Gemoedsrust.:
Ja, dag! Is hij helemaal besodemieterd?

Wie van de leden zou bij zijn of haar schoonouders kunnen wonen?

Zo ken ik nog een aantal mensen die bij de schoonouders wonen, ik krijg spontaan medelijden met beiden partijen.

Wat doen zij zichzelf aan? Gut oh, gut.




Never!!! Ik bedoel sommige geluiden hoeven ze niet te horen

13-12-2009, 12:46


bwah, wat ik bij meesten zie is dat ze hun eigen appartementje hebben boven... dus het is niet echt "wonen bij schoonouders" , maar ieder zen eigen stekje met als verschil dat je gwn n aar beneden gaat om familiebezoek te brengen

13-12-2009, 12:49
Hangt er echt echt van af hoe je schoonouders zijn.
Je hebt nu eenmaal bitchy schoonmoeders en heel lieve schoonmoeders.
Maar sowieso zou ik er niet eeuwig willen wonen, misschien wel in het begin omdat we dan nog een appartement moeten zoeken ofso.

13-12-2009, 12:52

Citaat door BrokenGirl:
Never!!! Ik bedoel sommige geluiden hoeven ze niet te horen

Precies.

Citaat door pikachu:
bwah, wat ik bij meesten zie is dat ze hun eigen appartementje hebben boven... dus het is niet echt "wonen bij schoonouders" , maar ieder zen eigen stekje met als verschil dat je gwn n aar beneden gaat om familiebezoek te brengen

Zelfs dat niet. Als we eens een ruzie hebben met heel veel geschreeuw, dan hoeft zijn mama dat echt niet te horen hoor.

Citaat door eScO_maRoC:
Hangt er echt echt van af hoe je schoonouders zijn.
Je hebt nu eenmaal bitchy schoonmoeders en heel lieve schoonmoeders.
Maar sowieso zou ik er niet eeuwig willen wonen, misschien wel in het begin omdat we dan nog een appartement moeten zoeken ofso.

Enkel tijdelijk totdat je een eigen huisje hebt, dat kan ik begrijpen.
Maar daar wonen om geld te besparen of dergelijke.. Dat gaat er bij mij niet in.

13-12-2009, 12:57
wallahila die vraag werd me gisteren ook gesteld..

Ik zat met een mond vol tanden. Zou het niet erg vinden om bij schoonma te logeren en zij bij ons. Maar om bij haar te wonen..

Nee nee daar ben ik te ondeugend voor..

13-12-2009, 13:04

Citaat door Gemoedsrust.:
Ja, dag! Is hij helemaal besodemieterd?

Wie van de leden zou bij zijn of haar schoonouders kunnen wonen?

Zo ken ik nog een aantal mensen die bij de schoonouders wonen, ik krijg spontaan medelijden met beiden partijen.

Wat doen zij zichzelf aan? Gut oh, gut.


als het tijdelijk is totdat je een huisje hebt en je hebt je eigen etage bij hun is het geen probleem toch

13-12-2009, 13:04

Citaat door Toeschouwer:
stelletje domme wijven, wijven ja, want een echte vrouw behandelt haar schoonmoeder als de hare en neemt haar graag in huis. bedenk wel, die vrouw heeft jouw man gemaakt zoals die is...
maar goed, jullie klagen aan de andere kant ook niet als je eigen kinderen je uit huis schoppen richting verpleegtehuis. what goes around..


Gefrustreerde, achterlijke zeekoe.

Dit heeft niks te maken met een verpleegtehuis en dergelijke.
Het heeft ook niks te maken met de schoonouders in huis nemen.

Dit gaat over het wonen bij de schoonouders. Voordat je de held komt uithangen, eerst even de tekst goed doornemen en tot je door laten dringen.

13-12-2009, 13:05

Citaat door troubleMan:
als het tijdelijk is totdat je een huisje hebt en je hebt je eigen etage bij hun is het geen probleem toch


Dan zou het inderdaad geen probleem zijn. Alleen het moet wel tijdelijk blijven.
Ik ken een vrouw die al 5 jaar bij haar schoonouders woont. Ondertussen heeft ze twee kinderen.. Dat zou ik nooit willen.

13-12-2009, 13:06

Citaat door Gemoedsrust.:
Ja, dag! Is hij helemaal besodemieterd?

Wie van de leden zou bij zijn of haar schoonouders kunnen wonen?

Zo ken ik nog een aantal mensen die bij de schoonouders wonen, ik krijg spontaan medelijden met beiden partijen.

Wat doen zij zichzelf aan? Gut oh, gut.



Ik zit er niet op te wachten om alles in huis met hun te delen!
Geen prive met je mannetje enzz

13-12-2009, 13:06



Citaat door Gemoedsrust.:
Ja, dag! Is hij helemaal besodemieterd?

Wie van de leden zou bij zijn of haar schoonouders kunnen wonen?

Zo ken ik nog een aantal mensen die bij de schoonouders wonen, ik krijg spontaan medelijden met beiden partijen.

Wat doen zij zichzelf aan? Gut oh, gut.


Tja, tijdelijk moet kunnen...

13-12-2009, 13:08
Dan wil ik mijn eigen moeder ook wel in huis nemen dan gaat de man ook wel piepen hoor ze is tenslotte de vrouw die mij gemaakt heeft..

zolang mijn schoonouders en mijn eigen ouders instaat zijn voor zichzelf te zorgen en niet ziek zijn zie ik geen redenen om bij hen in huis te wonen.. mochten ze daar niet toe in staat zijn neem ik ze graag in huis

13-12-2009, 13:09

Citaat door ONGEDULDIG:
Dan wil ik mijn eigen moeder ook wel in huis nemen dan gaat de man ook wel piepen hoor ze is tenslotte de vrouw die mij gemaakt heeft..

zolang mijn schoonouders en mijn eigen ouders instaat zijn voor zichzelf te zorgen en niet ziek zijn zie ik geen redenen om bij hen in huis te wonen.. mochten ze daar niet toe in staat zijn neem ik ze graag in huis


Pagina's : [1] 2 3