Bekijk volle/desktop versie : Wat moet hij meenemen bij het HANDVRAGEN



Pagina's : [1] 2

12-12-2009, 20:56
Beste ladys,

Wat moet hij meenemen als hij je hand komt vragen, moet hij maar 1 keer komen of zijn er2 keren dat hij moet komen..
weet er niets van, help me out please

12-12-2009, 20:57


Hij moet niks.


De meeste nemen taart, bosje bloemen en verlovingsring mee. En ouders, broers, zussen etc.

12-12-2009, 21:00

Citaat door Bogossa.:
Hij moet niks.


De meeste nemen taart, bosje bloemen en verlovingsring mee. En ouders, broers, zussen etc.



Je mist het enige dat ik net wel weet,


SUIKER!

Bedankt voor je poging

12-12-2009, 21:03
Bij mij hebben ze de eerste keer suiker, taart, bloemen en een geurtje voor mij meegenomen.

12-12-2009, 21:03



Citaat door Bogossa.:
Hij moet niks.


De meeste nemen taart, bosje bloemen en verlovingsring mee. En ouders, broers, zussen etc.



Haha, ze heeft het maar over handvragen eh.
Dan hoeft de jongeman echt nog geen verlovingsring mee te nemen


ontopic: Ik denk dat buiten de suiker eigenlijk niets anders echt een must is, maar ja niemand komt natuurlijk opdagen met enkel suiker

12-12-2009, 21:13
uppp!!!! ik wil het ook weten!!! Ondat ik het ook niet weet en mijn aanstaande geen marokkaan is (tunees) haha. UPPER DE PUP

12-12-2009, 21:19
suiker, gebakjes.
zich zelf hahhaha..

12-12-2009, 21:24

Citaat door eScO_maRoC:
Haha, ze heeft het maar over handvragen eh.
Dan hoeft de jongeman echt nog geen verlovingsring mee te nemen


ontopic: Ik denk dat buiten de suiker eigenlijk niets anders echt een must is, maar ja niemand komt natuurlijk opdagen met enkel suiker



Bij ons wel. Althans mijn familie. Die nemen of krijgen een verlovingsring tijdens het handvragen. Handvragen zien we als een verloving en geven geen groot verlovingsfeest wat de meeste mensen doen.

12-12-2009, 21:34
De mijne had een lekker geurtje suiker schaap
en witte kaftan...en koekjes taart bos bloemen...

12-12-2009, 21:48

Citaat door Bogossa.:
Bij ons wel. Althans mijn familie. Die nemen of krijgen een verlovingsring tijdens het handvragen. Handvragen zien we als een verloving en geven geen groot verlovingsfeest wat de meeste mensen doen.



Ah maar handvragen is gewoon de kennismaking bij sommigen eh.
Als de jongen op voorhand al weet dat het meisje ja gaat zegge kan hij misschien al wel een ring meenemen, maar bv als de jongen een meisje voor het eerst ziet en haar dan pas leert kennen, hoeft hij echt nog niet af te komen met een ring hoor

12-12-2009, 21:55
Bij ons nemen ze bij het eerste bezoekje dus de kennismaking alleen suiker, koekjes, bos bloemen en iets leuks voor het meisje.

Bij de 2e bezoek nemen ze schaap, ring, taart, bonbons etc.

12-12-2009, 21:58

Citaat door eScO_maRoC:
Ah maar handvragen is gewoon de kennismaking bij sommigen eh.
Als de jongen op voorhand al weet dat het meisje ja gaat zegge kan hij misschien al wel een ring meenemen, maar bv als de jongen een meisje voor het eerst ziet en haar dan pas leert kennen, hoeft hij echt nog niet af te komen met een ring hoor



Voor sommige wel ja. Zo zie je maar, ieder z'n gewoontes.

16-12-2009, 14:03


Elk ras doet het ook anders
Ieder op eige Traditie

16-12-2009, 14:11
Bij het eerste gesprek kennismakinggesprek hadden ze bonbons, grote bos bloemen en taart meegenomen. ( toen is alleen zijn moeder en zus meegekomen) en hij zelf natuurlijk
En toen ze officieel met z'n allen kwamen Heb ik een heeeele grote giga mand gekregen met een geurtje, bonbons, jurk die ik zou aandoen op onze verloving, lingerieset ( die was extra goed verpakt van me schoonzus gekregen). Allemaal leuke dingetjes en taart en bos rozen.

Mijn man is trouwens turks.

16-12-2009, 14:51

Citaat door sweetlovelady:
Bij het eerste gesprek kennismakinggesprek hadden ze bonbons, grote bos bloemen en taart meegenomen. ( toen is alleen zijn moeder en zus meegekomen) en hij zelf natuurlijk
En toen ze officieel met z'n allen kwamen Heb ik een heeeele grote giga mand gekregen met een geurtje, bonbons, jurk die ik zou aandoen op onze verloving, lingerieset ( die was extra goed verpakt van me schoonzus gekregen). Allemaal leuke dingetjes en taart en bos rozen.

Mijn man is trouwens turks.



Ook leuk voor de verandering

Pagina's : [1] 2