Bekijk volle/desktop versie : Bezeten of CHV?



12-12-2009, 08:39
Hallo.

ik ben een marokaanse jonge van 16 en 6 weken geleden is CHV bij mij geconsanteerd.

ik wou vandaag lekker slapen ik droomde goede opeens rond 07:00 KRIJG ik een hevige aanval in mijn droom was ik de koran aan het lezen opeens mijn hele hart ging te keer ik kreeg ZWARE hoofdpijn ik dacht METEEN aan hersentumor or hersenbloeding.
ik kon me niet bewegen ik bleef stijf in me bed na 15 minuten ging het weg en kon gewoon NIET MEER slapen.

ik vindt dit echt heel eng.

12-12-2009, 11:24


Asalaamou alaikoum broeder,

Moge Allaah jou helpen en genezen.

Zoek je toevlucht bij Allaah verricht de gebeden,en reciteer de bescherming smeekbedes en hoofdstukken en verzen uit de Qoran.

Wassalam

12-12-2009, 12:08
Allahieshefaaak ! Net zoals DeSmurf zegt verricht de gebeden, en reciteer de bescherming smeekbedes en hoofdstukken en verzen uit de Qoran.


Insha'Allah zul je snel genezen, Amien !

12-12-2009, 12:26
maar als ik koran wil lezen zegt me lichaam niet doen en dan wordt ik heel angstig

12-12-2009, 12:27



Citaat door Magrhebi:
maar als ik koran wil lezen zegt me lichaam niet doen en dan wordt ik heel angstig



Je moet de shitan overwinnen !!! Vraag anders je ouders, broers, zussen etc. je te helpen

Ghair Insha'Allah !

12-12-2009, 13:58
Jij bent denk ik bezeten door een djin. Zoek een goede imaam doe jou zal helpen. Incha allah zul je je beter voelen.

12-12-2009, 14:57
jullie maken me erg heel bang :S mijn ouders zeggen dat het niks is maar ben zelf wel bang :s.. ze nemen mij niet serieus

12-12-2009, 15:09

Citaat door Magrhebi:
jullie maken me erg heel bang :S mijn ouders zeggen dat het niks is maar ben zelf wel bang :s.. ze nemen mij niet serieus


broeder het is niet mijn bedoeling om je bang te maken hoor? echt niet. Maar die gevoel heb ik. Koran, je begon te shaken en na 15 minuten werd je weer de oude, je had hoofdpijn. Het kan een vervelende droom zijn of een streek van de shaytan die jou lichaam wil bezitten.
maar nogmaals broeder. ik wil je niet bang maken. hoe gaat het nu met je?

12-12-2009, 15:31

Citaat door waterijs:
broeder het is niet mijn bedoeling om je bang te maken hoor? echt niet. Maar die gevoel heb ik. Koran, je begon te shaken en na 15 minuten werd je weer de oude, je had hoofdpijn. Het kan een vervelende droom zijn of een streek van de shaytan die jou lichaam wil bezitten.
maar nogmaals broeder. ik wil je niet bang maken. hoe gaat het nu met je?


nu gaat het wel beter maar jullie maken me wel bang straks heb ik excorisme ofzo iets die filmpjes op youtube van die vrouw is ongelovlijk eng

:S

12-12-2009, 15:47

Citaat door Magrhebi:
nu gaat het wel beter maar jullie maken me wel bang straks heb ik excorisme ofzo iets die filmpjes op youtube van die vrouw is ongelovlijk eng

:S


Hamdoulah. Ben blij dat het weer goed met je gaat. heb je weer zitten zoeken naar enge dingen op het internet?
niet doen. je moet niet alles geloven wat er op het internet is.
Maar weet je? nu jij je beter voelt is er incha allah niets aan de hand. misschien heb jij een enge droom gehad en ben je er heel erg van geschrokken. een nachtmerrie. kan ook daardoor komen. iedereen heeft dat weleens. maar je moet niet gaan zoeken naar enge dingen of griezelfilms gaan kijken of wat dan ook. want dan ga je geloven in die onzin en word je bang enzo.
hou het goed in de gaten, overkomt jou dit weer vaker? dan moet je toch even naar een goede refkih gaan.
Komt wel goed broeder. incha allah heb jij niets.

12-12-2009, 16:08

Citaat door waterijs:
Hamdoulah. Ben blij dat het weer goed met je gaat. heb je weer zitten zoeken naar enge dingen op het internet?
niet doen. je moet niet alles geloven wat er op het internet is.
Maar weet je? nu jij je beter voelt is er incha allah niets aan de hand. misschien heb jij een enge droom gehad en ben je er heel erg van geschrokken. een nachtmerrie. kan ook daardoor komen. iedereen heeft dat weleens. maar je moet niet gaan zoeken naar enge dingen of griezelfilms gaan kijken of wat dan ook. want dan ga je geloven in die onzin en word je bang enzo.
hou het goed in de gaten, overkomt jou dit weer vaker? dan moet je toch even naar een goede refkih gaan.
Komt wel goed broeder. incha allah heb jij niets.


maar ik heb echte hele erge hoofdpijn :S na die droom

13-12-2009, 09:50

Citaat door Magrhebi:
maar ik heb echte hele erge hoofdpijn :S na die droom


Wat voor droom was het?
Is CHV chronische hyperventilatie?

Verricht roukia.Het zal je niet schaden.

bekijk deze topic:

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2747552