Bekijk volle/desktop versie : Ik wil advies, Ik ben supper kwaad!!!



Pagina's : [1] 2

11-12-2009, 21:59
Om te beginnen, ik werk al anderhalf maand bij een callcenter. Ik ben een nette goed opgevoede studente. Samen heb ik daar gesolliciteerd met mijn jongere zusje.

Daar aangekomen werden we meteen aangenomen en konden we meteen beginnen. We konden het met iedereen goed hebben, en gingen heel zakelijk om met iedereen.
Tot mijn verbazing gebeurde daar vreemde dingen, vele zaten aan elkaar en die suppervisors die daar lopen waren echt vies. Ik waarschuwde mijn zusje van het begin.

Lach niet te veel met ze, laat ze niet aan je komen, en wees hard. Doe je werk goed en ga netjes naar huis. Dat deden we dus, waardoor we best op waren gevallen.

Er liep daar 1 suppervisor die letterlijk alle aandacht kreeg van elke wijf die daar werkt. Behalve ik en mijn zusje. Hij kon het niet hebben. Ik voelde het gewoon en merkte het met zijn blikken. Wij negeerde hem totaal!


Tot op een dag was mn zusje met me ah praten onder werktijd , ze vroeg iets over het werk dus sat is niet erg. Hij zag dat en kwam letterlijk aanrennen en zei op een heel stomme toon waar iedereen bij zat: "Jij gaat nu aan het werk!" "Jij bent een slechte meid"!!! en keek haar heel vies aan.

Vanaf dat moment voelde mijn zusje zich niet goed en ze zat er echt mee, ondanks haar stoere en moderne kledingstijl bid ze 5 x per dag en is helemaal niet net als die wijven anno 2009. Ze zat er dus echt mee en werd er heel verdrietig van.
Ik d8, whut the f?? wie is hij dat hij dit komt zeggen?


Hij zat heel vaak aan meisjes onder werktijd enzo...jammer dat er geen camera's hangen.


Maar goed vandaag de dag, waren we aan het werk en toen kwam hij weer aanzetten van " ,meiden pauze is voorbij! En toen liep hij naar mn zusje en zei, he jij! nu op je zitplaats!!!!