Bekijk volle/desktop versie : Ik wil advies, Ik ben supper kwaad!!!



Pagina's : [1] 2

11-12-2009, 21:59
Om te beginnen, ik werk al anderhalf maand bij een callcenter. Ik ben een nette goed opgevoede studente. Samen heb ik daar gesolliciteerd met mijn jongere zusje.

Daar aangekomen werden we meteen aangenomen en konden we meteen beginnen. We konden het met iedereen goed hebben, en gingen heel zakelijk om met iedereen.
Tot mijn verbazing gebeurde daar vreemde dingen, vele zaten aan elkaar en die suppervisors die daar lopen waren echt vies. Ik waarschuwde mijn zusje van het begin.

Lach niet te veel met ze, laat ze niet aan je komen, en wees hard. Doe je werk goed en ga netjes naar huis. Dat deden we dus, waardoor we best op waren gevallen.

Er liep daar 1 suppervisor die letterlijk alle aandacht kreeg van elke wijf die daar werkt. Behalve ik en mijn zusje. Hij kon het niet hebben. Ik voelde het gewoon en merkte het met zijn blikken. Wij negeerde hem totaal!


Tot op een dag was mn zusje met me ah praten onder werktijd , ze vroeg iets over het werk dus sat is niet erg. Hij zag dat en kwam letterlijk aanrennen en zei op een heel stomme toon waar iedereen bij zat: "Jij gaat nu aan het werk!" "Jij bent een slechte meid"!!! en keek haar heel vies aan.

Vanaf dat moment voelde mijn zusje zich niet goed en ze zat er echt mee, ondanks haar stoere en moderne kledingstijl bid ze 5 x per dag en is helemaal niet net als die wijven anno 2009. Ze zat er dus echt mee en werd er heel verdrietig van.
Ik d8, whut the f?? wie is hij dat hij dit komt zeggen?


Hij zat heel vaak aan meisjes onder werktijd enzo...jammer dat er geen camera's hangen.


Maar goed vandaag de dag, waren we aan het werk en toen kwam hij weer aanzetten van " ,meiden pauze is voorbij! En toen liep hij naar mn zusje en zei, he jij! nu op je zitplaats!!!!

Toen zei ze tegen hem: Pardon? Rustig ik heb je gehoord. Hij stak zn vinger heel streng naar haar uit en zei tegen haar: Ik wil je nu spreken , lopp nu naar de kamer!!!!

Ze ging daarheen en kwam weer heel kwaad eruit en ging zitten. hIJ LIEP WEG EN zei, BITCH! Ik hoorde dat samen met een andere collega en toen steeg het bloed naar mn hoofd. Ik zei tegen hem ik wil jou nu spreken!!



Dus daar waren we ah schreeuwen tegen elkaar in het kamer, hij ontkende alles en ik zei tegen hem, wie denk je wel niet dat je bent?? alleen omdat we je geen aandacht geven??

Hij werd kwaad en zei , jullie mogen beiden vertrekken!
Ik zei onder 1 voorwaarde.

Ik en jij en mn zusje samen aan tafel met de manager. Hij ging ermee akkoord.

Ik en mijn zusje gingen weg en op de trap hoorde we iemand aanrennen naar beneden, Hij!
Ik werd bang aangezien er geen camera's waren , hij kwam heel aggressief naar ons lopen en zei: Weg eruit!! jullie hebben me moeder naar me gezegd!

Dit heeft hij verzonnen!!!


Onderweg naar huis werd ik gebeld door de balimedewerkster met het bericht dat we ontslagen zijn door de manager???

Ik zei tegen haar, Ho, ik kom morgen naar daar en ga met de manager praten.





Ik ben helemaaalll parra!!!!!


Iemand tips?????

11-12-2009, 22:06


Allah ie7fed dat er zulke mensen bestaan! Meid, laat het zitten!

Wil je echt terug naar een plaats vol verderf? Ga op zoek naar een andere baan voordat er rare dingen gebeuren.

11-12-2009, 22:16
Sorry hoor laat me echt op die manier behandelen. Daar ben ik dus echt niet van gediend. Al is het zijn zaak! Prive en werk moet hij maar gescheiden kunnen houden, Je vericht jou werk zoals het hoort en punt uit! Ik zou gewoon terug gaan en een gesprek eissen met de manager. En dat alles aankaarten. Als de manager als nog zo makkelijk doet en jou geen kans willen geven om te praten dan zou ik ze dreigen om er een zaak van te maken. En de callcenter op zn plek zetten!!!

Mag ik vragen waar dit is??

11-12-2009, 22:35

Citaat door anawajak:
Sorry hoor laat me echt op die manier behandelen. Daar ben ik dus echt niet van gediend. Al is het zijn zaak! Prive en werk moet hij maar gescheiden kunnen houden, Je vericht jou werk zoals het hoort en punt uit! Ik zou gewoon terug gaan en een gesprek eissen met de manager. En dat alles aankaarten. Als de manager als nog zo makkelijk doet en jou geen kans willen geven om te praten dan zou ik ze dreigen om er een zaak van te maken. En de callcenter op zn plek zetten!!!

Mag ik vragen waar dit is??



In amsterdam

Dit is zo frustrerend. Ik ga zo pen en papier pakken om de punten te noteren waar ik het over zal hebben

11-12-2009, 23:02



Citaat door girlfrommaroc:
Om te beginnen, ik werk al anderhalf maand bij een callcenter. Ik ben een nette goed opgevoede studente. Samen heb ik daar gesolliciteerd met mijn jongere zusje.

Daar aangekomen werden we meteen aangenomen en konden we meteen beginnen. We konden het met iedereen goed hebben, en gingen heel zakelijk om met iedereen.
Tot mijn verbazing gebeurde daar vreemde dingen, vele zaten aan elkaar en die suppervisors die daar lopen waren echt vies. Ik waarschuwde mijn zusje van het begin.

Lach niet te veel met ze, laat ze niet aan je komen, en wees hard. Doe je werk goed en ga netjes naar huis. Dat deden we dus, waardoor we best op waren gevallen.

Er liep daar 1 suppervisor die letterlijk alle aandacht kreeg van elke wijf die daar werkt. Behalve ik en mijn zusje. Hij kon het niet hebben. Ik voelde het gewoon en merkte het met zijn blikken. Wij negeerde hem totaal!


Tot op een dag was mn zusje met me ah praten onder werktijd , ze vroeg iets over het werk dus sat is niet erg. Hij zag dat en kwam letterlijk aanrennen en zei op een heel stomme toon waar iedereen bij zat: "Jij gaat nu aan het werk!" "Jij bent een slechte meid"!!! en keek haar heel vies aan.



Vanaf dat moment zou ik al vertrekken daar. Come on je laat je toch niet zo behandelen....wtf denk ie wel niet??

Wat je moet doen is zoveel mogelijk getuigen(medewekers) verzamelen.

11-12-2009, 23:22
Heb je geen broers of oom die mee kunnen zo niet stuur mij een pm ik ga wel mee

11-12-2009, 23:34
nee meid, niks manager, niks uitspreken, je hebt bureaus daarvoor waar je je klacht kan indienen, en je moet aangifte doen, het klinkt misschien allemaal wel erg hoog, maar zo is het gewoon,

als zulke mensen nog op aarde bestaan, moeten ze uitgeroeid worden en dat die meiden dat heel normaal vinden is hun probleem, je zusje en jij hebben jullie recht en die moeten jullie ook gaan halen.

Punt uit

11-12-2009, 23:35

Citaat door Tyfoon:
Heb je geen broers of oom die mee kunnen zo niet stuur mij een pm ik ga wel mee



I like your attitude good but stay home

11-12-2009, 23:36

Citaat door playdieonzin:
nee meid, niks manager, niks uitspreken, je hebt bureaus daarvoor waar je je klacht kan indienen, en je moet aangifte doen, het klinkt misschien allemaal wel erg hoog, maar zo is het gewoon,

als zulke mensen nog op aarde bestaan, moeten ze uitgeroeid worden en dat die meiden dat heel normaal vinden is hun probleem, je zusje en jij hebben jullie recht en die moeten jullie ook gaan halen.

Punt uit



Hoe je zelf en je zusje beschrijft is tegen strijdig met je nick name.

12-12-2009, 01:22
Ik bekijk het even vanuit de zakelijke optiek.

Hadden jullie daar een bepaald contract en hoelang werkten jullie al daar?
Sorry ik zie dat het anderhalve maand is. Had je 1 of 2 maanden proeftijd?

Het lijkt erop dat jullie ontslag op staande voet hebben gekregen.
Zoals ik dit nu kan zien lijkt me dit voor een rechter geen dringende reden tot ontslag.
Integendeel zelfs. Neem een goede advocaat in de arm en laat je bijstaan.

Hier is duidelijk sprake van sexuele intimidatie in de ergste zin des woords.
Advies stap naar een advocaat en dien een klacht in en probeer een schadevergoeding
te eisen voor de geleden schade.

Ik moet er wel bij zeggen dat een werkgever je in de proeftijd altijd mag ontslaan.
Ook zonder redenen. Ga dus eerst na of je tijdens je proeftijd ontslagen bent.

12-12-2009, 01:41

Citaat door girlfrommaroc:
Om te beginnen, ik werk al anderhalf maand bij een callcenter. Ik ben een nette goed opgevoede studente. Samen heb ik daar gesolliciteerd met mijn jongere zusje.

Daar aangekomen werden we meteen aangenomen en konden we meteen beginnen. We konden het met iedereen goed hebben, en gingen heel zakelijk om met iedereen.
Tot mijn verbazing gebeurde daar vreemde dingen, vele zaten aan elkaar en die suppervisors die daar lopen waren echt vies. Ik waarschuwde mijn zusje van het begin.

Lach niet te veel met ze, laat ze niet aan je komen, en wees hard. Doe je werk goed en ga netjes naar huis. Dat deden we dus, waardoor we best op waren gevallen.

Er liep daar 1 suppervisor die letterlijk alle aandacht kreeg van elke wijf die daar werkt. Behalve ik en mijn zusje. Hij kon het niet hebben. Ik voelde het gewoon en merkte het met zijn blikken. Wij negeerde hem totaal!


Tot op een dag was mn zusje met me ah praten onder werktijd , ze vroeg iets over het werk dus sat is niet erg. Hij zag dat en kwam letterlijk aanrennen en zei op een heel stomme toon waar iedereen bij zat: "Jij gaat nu aan het werk!" "Jij bent een slechte meid"!!! en keek haar heel vies aan.

Vanaf dat moment voelde mijn zusje zich niet goed en ze zat er echt mee, ondanks haar stoere en moderne kledingstijl bid ze 5 x per dag en is helemaal niet net als die wijven anno 2009. Ze zat er dus echt mee en werd er heel verdrietig van.
Ik d8, whut the f?? wie is hij dat hij dit komt zeggen?


Hij zat heel vaak aan meisjes onder werktijd enzo...jammer dat er geen camera's hangen.


Maar goed vandaag de dag, waren we aan het werk en toen kwam hij weer aanzetten van " ,meiden pauze is voorbij! En toen liep hij naar mn zusje en zei, he jij! nu op je zitplaats!!!!

Toen zei ze tegen hem: Pardon? Rustig ik heb je gehoord. Hij stak zn vinger heel streng naar haar uit en zei tegen haar: Ik wil je nu spreken , lopp nu naar de kamer!!!!

Ze ging daarheen en kwam weer heel kwaad eruit en ging zitten. hIJ LIEP WEG EN zei, BITCH! Ik hoorde dat samen met een andere collega en toen steeg het bloed naar mn hoofd. Ik zei tegen hem ik wil jou nu spreken!!



Dus daar waren we ah schreeuwen tegen elkaar in het kamer, hij ontkende alles en ik zei tegen hem, wie denk je wel niet dat je bent?? alleen omdat we je geen aandacht geven??

Hij werd kwaad en zei , jullie mogen beiden vertrekken!
Ik zei onder 1 voorwaarde.

Ik en jij en mn zusje samen aan tafel met de manager. Hij ging ermee akkoord.

Ik en mijn zusje gingen weg en op de trap hoorde we iemand aanrennen naar beneden, Hij!
Ik werd bang aangezien er geen camera's waren , hij kwam heel aggressief naar ons lopen en zei: Weg eruit!! jullie hebben me kankermoeder naar me gezegd!

Dit heeft hij verzonnen!!!


Onderweg naar huis werd ik gebeld door de balimedewerkster met het bericht dat we ontslagen zijn door de manager???

Ik zei tegen haar, Ho, ik kom morgen naar daar en ga met de manager praten.





Ik ben helemaaalll parra!!!!!


Iemand tips?????



Miskina

is het toevallig die callcenter bij Rotterdam Blaak: Leenplatform? Dan weet ik gelijk al wat je bedoelt

12-12-2009, 06:11

Citaat door Tyfoon:
Heb je geen broers of oom die mee kunnen zo niet stuur mij een pm ik ga wel mee


Woulah ik ga ook mee Dan gaat die zien met zijn Kankermoeder.

Probeer bij studie en wetenschappen, of je geen studenten rechten daar kun tegen komen die jou kunnen helpen. Zeker niet bij laten

12-12-2009, 22:34


Ok na de eerste 4 zinnen ben ik al afgehaakt. WTF doen jij en je zusje er nog????!!!!!

12-12-2009, 23:04
Als je buiten je proeftijd bent ontslagen, dan moet je bezwaar aantekenen. Uiteindelijk moet je zelf weg willen gaan, want je moet niet willen werken bij een werkgever die zo omgaat met zijn werknemers. Maar wel bezwaar aantekenen, maak het ze extra moeilijk.

Als je binnen proeftijd bent ontslagen, dan kan je je ontslag niet aanvechten. Wat je wel moet doen, is een brief naar de directie sturen over wat er gebeurd is. Ook zal het nu niets uitmaken, want je bent misschien de enige die dit ter sprake heeft gebracht. Maar die gozer krijgt daardoor wel een zwart puntje in zijn dossier. Er hoeft na jou nog maar ÉÉN te klagen en ze gaan zeggen: hmmm, nog een klacht, er klopt iets niet. Als er niemand klaagt, dan kan hij zijn gang gaan.

13-12-2009, 00:50
Laat me raden, is het Mycall?

Pagina's : [1] 2