Bekijk volle/desktop versie : Verloving verbroken omwille zijn moeder..



Pagina's : [1] 2

11-12-2009, 12:48
Ik heb met mijn ex-verloofde uit gemaakt omwille zijn moeder.
Ik had al 3 jaar relatie met hem & hij is ook nog is me buurjongen.
Maar zijn moeder deed in 't begin toen ze nog niks wist van ons kei lief tegen mij & ze was vaak bij mij ons thuis.
Alleen nadat haar zoon haar vertelde dat hij mij hand wou vragen deed ze erg bot omdat ze geen arabier in de familie wou, nja hij dus discusseren dat ik half berbers ben & dat ik het ook praat maar ze wou het gewoon niet.
Nja de vader zei ze draait wel weer bij.
Na een tijdje verloofd te zijn ging het gewoon niet, ik wil niet een schoonmoeder die mij niet wil als schoondochter en die me toch altijd raar zal vinden. Dus heb ik tegen hem gezegd het is beter als we uit elkaar gaan je moeder zal toch nooit bij draaien.

Nja nu is het al een tijdje uit, alleen zie ik hem wel elke dag omdat hij me buurjongen is.
Maar goed, en ook nog is ik hou erg veel van hem.

& hij brengt nog steeds chocolade [ waar ik nooit zonder kan ] voor mij elke dag door de raam legt hij 't.
En als ik hem tegen kom staat hij altijd een tijdje stil te staren.

Mijn hart doet pijn, ik heb toch wel een goeie keus gemaakt..??

11-12-2009, 12:49



Citaat door Opzoeknajou:
Ik heb met mijn ex-verloofde uit gemaakt omwille zijn moeder.
Ik had al 3 jaar relatie met hem & hij is ook nog is me buurjongen.
Maar mijn zijn moeder deed in 't begin toen ze nog niks wist van ons kei lief tegen mij & ze was vaak bij mij ons thuis.
Alleen nadat haar zoon haar vertelde dat hij mij hand wou vragen deed ze erg bot omdat ze geen arabier de familie wou, nja hij dus discusseren dat ik half berbers ben & dat ik het ook praat maar ze wou het gewoon niet.
Nja de vader zei ze draait wel weer bij.
Na een tijdje verloofd te zijn ging het gewoon niet, ik wil niet een schoonmoeder die mij niet wil als schoondochter en die me toch altijd raar zal vinden. Dus heb ik tegen hem gezegd het is beter als we uit elkaar gaan je moeder zal toch nooit bij draaien.

Nja nu is het al een tijdje uit, alleen zie ik hem wel elke dag omdat hij me buurjongen is.
Maar goed, en ook nog is hou erg veel van hem.

& hij brengt nog steeds chocolade voor mij elke dag door de raam legt hij 't.
En als ik hem tegen kom staat hij altijd een tijdje stil te staren.

Mijn hart doet pijn, ik heb toch wel een goeie keus gemaakt..??



ben je nu opzoek naar een ander man

11-12-2009, 12:50

Citaat door Rwiena_boy:
ben je nu opzoek naar een ander man


Nee niet echt mooierd..

11-12-2009, 12:51
Geen goede keus vind ik. Je zou door moeten zetten, blijven vechten
Je trouwt toch niet met zijn moeder

11-12-2009, 12:51



Citaat door Opzoeknajou:
Nee niet echt mooierd..



11-12-2009, 12:51
Vind het wel jammer dat hij in eerste instantie niet met zijn moeder heeft gesproken.

Ik zou ook heel graag geaccepteerd willen worden door mijn schoonfamilie is dat niet het geval, dan zou ik ook dezelfde keuze als jou hebben gemaakt. Dan zou het ook voor mij weinig waarde meer hebben.

Inshaallah komt het goed meid.

11-12-2009, 12:51
nee joh nou ja zeg. Het is toch jullie leventje, schoonmoeder ga je dan alleen in het weekend op bezoek. Neem je vent terug en maak er n mooi leventje van. Tenzij het een mama's kindje is dan moet je het gewoon laten zoals het nu is.

11-12-2009, 12:52

Citaat door hariib0:
Geen goede keus vind ik. Je zou door moeten zetten, blijven vechten
Je trouwt toch niet met zijn moeder


Ja maar ik zit wel uiteindelijk met haar opgeschept.
Ik zal altijd de rare blikken vangen van al haar ander schoondochter & dochters.
Ik wil niet altijd ongemakkelijk voelen.
Ik wil trouwen met een goed gevoel & niet miezerige blikken krijgen

11-12-2009, 12:54

Citaat door __Esmaatje__:
Vind het wel jammer dat hij in eerste instantie niet met zijn moeder heeft gesproken.

Ik zou ook heel graag geaccepteerd willen worden door mijn schoonfamilie is dat niet het geval, dan zou ik ook dezelfde keuze als jou hebben gemaakt. Dan zou het ook voor mij weinig waarde meer hebben.

Inshaallah komt het goed meid.


Na dat is het nou hij het wel gedaan alleen z'n vader dacht ze komt wel weer bij etc etc..
Zijn broers die gingen natuurlijk ruzie maken met zijn moeder, en het is nu al 3 weken klaar en hij praat niet meer tegen z'n moeder.
En dat neemt ze mij natuurlijk kwalijk.

11-12-2009, 12:55

Citaat door Marokkaanse20:
nee joh nou ja zeg. Het is toch jullie leventje, schoonmoeder ga je dan alleen in het weekend op bezoek. Neem je vent terug en maak er n mooi leventje van. Tenzij het een mama's kindje is dan moet je het gewoon laten zoals het nu is.


nee het is meer papa's kindje.
Alleen in 't weekend, me moeder die woont letterlijk 1 huis ernaast.
Ik ga mijn moeder echt om 't weekend op bezoek.
En ik wil gewoon een schoonmoeder die mij accepteerd heel simpel.

11-12-2009, 12:56

Citaat door Opzoeknajou:
Ja maar ik zit wel uiteindelijk met haar opgeschept.
Ik zal altijd de rare blikken vangen van al haar ander schoondochter & dochters.
Ik wil niet altijd ongemakkelijk voelen.
Ik wil trouwen met een goed gevoel & niet miezerige blikken krijgen

Ik begrijp t meid, inshAllah komt alles goed!

11-12-2009, 12:56

Citaat door Rwiena_boy:


11-12-2009, 12:56



Citaat door Opzoeknajou:
Na dat is het nou hij het wel gedaan alleen z'n vader dacht ze komt wel weer bij etc etc..
Zijn broers die gingen natuurlijk ruzie maken met zijn moeder, en het is nu al 3 weken klaar en hij praat niet meer tegen z'n moeder.
En dat neemt ze mij natuurlijk kwalijk.


Je moeder negeren is geen optie.

Maar zou jij het kunnen meid trouwen, maar niet geaccepteerd worden door nog wel je eigen schoonmoeder?

11-12-2009, 13:00

Citaat door __Esmaatje__:
Je moeder negeren is geen optie.

Maar zou jij het kunnen meid trouwen, maar niet geaccepteerd worden door nog wel je eigen schoonmoeder?


nee natuurlijk niet

11-12-2009, 13:01

Citaat door Opzoeknajou:



je geeft me een kusje terwijl je nog liefdesverdriet hebt

Pagina's : [1] 2