Bekijk volle/desktop versie : Column van Geert Wilders na verlies politicus van het jaar



Pagina's : [1] 2

11-12-2009, 11:40
Column Geert Wilders






Het liefst had ik deze column gejodeld. Maar dat had hem wat onleesbaar gemaakt, dus daarom maar even in het Nederlands. 2009 was natuurlijk het jaar van Zwitserland. Het is misschien wel het beste nieuws van het jaar. U weet het: de Zwitsers stemden massaal tegen die afzichtelijke minaretten, symbool van een abjecte veroveringsideologie.

Die uitslag is als een mokerslag aangekomen op de hoofden van onze multiculti-elite. In heel Europa werken de bovenonsgestelden samen om de islam te faciliteren. Het zijn zelfislamiseerders die er niet zitten voor de belangen van het volk, maar voor de sixties-idealen van een kleine groepje dat elk contact met de realiteit heeft verloren.

De uitslag in Zwitserland heeft nog eens duidelijk gemaakt hoe groot de verschillen zijn tussen de bobo’s en de rest. De bobo’s geloven nog dat we zaken kunnen doen met de islam en dat de massa-immigratie goed voor ons is. Het publiek snapt dat het importeren van honderdduizenden analfabeten een dure grap is die onze samenleving ontwricht en onze vrijheden op de tocht zet. Maar in de villawijken waar de multiculturalisten wonen hebben ze daar geen flauw idee over.

Helemaal geweldig: vrouwen gaven de doorslag in Zwitserland. Waar in Nederland veel vrouwen nog steeds roze multiculturele dromen hebben, is in Zwitserland het kwartje gevallen. De islam is de meest weerzinwekkende anti-vrouwen-ideologie die de wereld ooit gezien heeft. De massa-immigratie kan alleen maar een achteruitgang betekenen van de positie van vrouwen. In Zwitserland snappen ze dat.

Wat betekent dit allemaal voor Nederland? De politieke elite van CDA tot VVD willen hier geen referendum over minaretten. Deze elite weet het nu meer dan ooit: het publiek is tegen het multiculturalisme. Als het volk de gelegenheid krijgt in een vorm van directe democratie dan zal het zich uitspreken tegen de massa-immigratie. Partijen die nu nog zeggen voorstander te zijn van referenda zullen dit keuteltje schielijk intrekken. Let maar op. Daar zullen we nooit meer iets van horen. PvdA-Minister ter Horst maakte meteen al duidelijk in haar eerste reactie. Ze zei: "Ik hoop dat dit nooit in Nederland gebeurt. Ik ben blij dat wij geen beslissend referendum hebben"

De prijs voor de mooiste politiek opmerking van 2009 gaat naar die zelfde minister. Zij sprak de historische woorden: "Er is een verschil tussen wat het volk wil en wat de regering wil."

Mooier had ik het niet kunnen zeggen. Het multiculturalisme is aan de verliezende hand. De elites weten het. Ze zitten in blessuretijd.

Ik ga aan de kaasfondue.

Geert Wilders is fractievoorzitter van de PVV




Bron:
http://www.eenvandaag.nl/politiek/35415/column_geert_wilders


Iemand kan niet tegen zijn verlies

11-12-2009, 11:44



Citaat door BELLEMAGNIFIQUE:
Column Geert Wilders






Het liefst had ik deze column gejodeld. Maar dat had hem wat onleesbaar gemaakt, dus daarom maar even in het Nederlands. 2009 was natuurlijk het jaar van Zwitserland. Het is misschien wel het beste nieuws van het jaar. U weet het: de Zwitsers stemden massaal tegen die afzichtelijke minaretten, symbool van een abjecte veroveringsideologie.

Die uitslag is als een mokerslag aangekomen op de hoofden van onze multiculti-elite. In heel Europa werken de bovenonsgestelden samen om de islam te faciliteren. Het zijn zelfislamiseerders die er niet zitten voor de belangen van het volk, maar voor de sixties-idealen van een kleine groepje dat elk contact met de realiteit heeft verloren.

De uitslag in Zwitserland heeft nog eens duidelijk gemaakt hoe groot de verschillen zijn tussen de bobo’s en de rest. De bobo’s geloven nog dat we zaken kunnen doen met de islam en dat de massa-immigratie goed voor ons is. Het publiek snapt dat het importeren van honderdduizenden analfabeten een dure grap is die onze samenleving ontwricht en onze vrijheden op de tocht zet. Maar in de villawijken waar de multiculturalisten wonen hebben ze daar geen flauw idee over.

Helemaal geweldig: vrouwen gaven de doorslag in Zwitserland. Waar in Nederland veel vrouwen nog steeds roze multiculturele dromen hebben, is in Zwitserland het kwartje gevallen. De islam is de meest weerzinwekkende anti-vrouwen-ideologie die de wereld ooit gezien heeft. De massa-immigratie kan alleen maar een achteruitgang betekenen van de positie van vrouwen. In Zwitserland snappen ze dat.

Wat betekent dit allemaal voor Nederland? De politieke elite van CDA tot VVD willen hier geen referendum over minaretten. Deze elite weet het nu meer dan ooit: het publiek is tegen het multiculturalisme. Als het volk de gelegenheid krijgt in een vorm van directe democratie dan zal het zich uitspreken tegen de massa-immigratie. Partijen die nu nog zeggen voorstander te zijn van referenda zullen dit keuteltje schielijk intrekken. Let maar op. Daar zullen we nooit meer iets van horen. PvdA-Minister ter Horst maakte meteen al duidelijk in haar eerste reactie. Ze zei: "Ik hoop dat dit nooit in Nederland gebeurt. Ik ben blij dat wij geen beslissend referendum hebben"

De prijs voor de mooiste politiek opmerking van 2009 gaat naar die zelfde minister. Zij sprak de historische woorden: "Er is een verschil tussen wat het volk wil en wat de regering wil."

Mooier had ik het niet kunnen zeggen. Het multiculturalisme is aan de verliezende hand. De elites weten het. Ze zitten in blessuretijd.

Ik ga aan de kaasfondue.

Geert Wilders is fractievoorzitter van de PVV




Bron:
http://www.eenvandaag.nl/politiek/35415/column_geert_wilders


Iemand kan niet tegen zijn verlies



Juist!

Kaasfondue is zoooo 1998.

11-12-2009, 11:47

Citaat door Canary:
Wees nou eerlijk, hij mag er wel zijn.....







OMG! Je meent het ook nog echt he!!

11-12-2009, 11:48
Wat Ter Horst betreft heeft hij wat mij betreft gelijk. De rest kan hij, inclusief de, naar ik hoop hete, kaasfondue, in z'n reet steken. Wat jankert, hoewel niet geheel humorloos..

11-12-2009, 11:49


Dit was de slotconclusie. Verder reageren heeft geen zin.

11-12-2009, 11:57

Citaat door Canary:
Wees nou eerlijk, hij mag er wel zijn.....





11-12-2009, 11:58

Citaat door Canary:
Alexander Pechtold is door jongeren uitgeroepen tot beste Politicus van het Jaar.
Na een spannende race kreeg hij net iets meer stemmen dan Geert Wilders.
Femke Halsema eindigt als derde.


Geert heeft dus niet verloren maar staat op Nr: 2
Niet gek dus !



Nr: 2 krijgt niet zoveel eer als Nr: 1

11-12-2009, 12:04

Citaat door Canary:
Nee, daar heb je gelijk in. Nr:1 is goud maar Nr: 2 is zilver en dat is niet mis !!!
Jij stelt in je titel dat hij verloren heeft. Niet dus !



Jawel hij is ook gekozen tot slechtste politicus van 2009.

Geert Wilders is gekozen tot de slechtste politicus van het jaar. Een op de drie deelnemer (31 procent) kiest voor hem.

In de verkiezing van EenVandaag wordt Wilders betiteld als ‘onbetrouwbaar’ en ‘alleen kreten, geen oplossingen.’ Premier Balkenende staat hier op de tweede plaats en minister Bos is derde.

11-12-2009, 12:05

Citaat door Canary:
Wees nou eerlijk, hij mag er wel zijn.....




uhuh kaasfondue


11-12-2009, 12:10

Citaat door Canary:
Nee, daar heb je gelijk in. Nr:1 is goud maar Nr: 2 is zilver en dat is niet mis !!!
Jij stelt in je titel dat hij verloren heeft. Niet dus !



Voor mij is Wilders een Loser vanaf de dag dat hij de Politiek is ingegaan

11-12-2009, 12:10

Citaat door Canary:
Door wie ????



PVV-leider Geert Wilders is de slechtste politicus van het jaar 2009. Althans, dit blijkt uit een peiling van tv-programma Eenvandaag.

Opmerkelijk is dat Wilders in de verkiezing voor de beste politicus van het jaar, als tweede eindigde. D66-leider Alexander Pechtold werd eerste

11-12-2009, 12:11

Citaat door Canary:
Ik sta gewoon te soppen als ik z'n warme blauwe ogen zie...



Gatverdamme!

11-12-2009, 12:13



Citaat door Canary:
Ik sta gewoon te soppen als ik z'n warme blauwe ogen zie...



En dat mooie haar

11-12-2009, 12:15

Citaat door Canary:
Zei ik toch. Hij is Nr 2 (zilver) en dus geen verliezer



Nr 1 dus verliezer!

11-12-2009, 12:16

Citaat door BELLEMAGNIFIQUE:
En dat mooie haar



Ja als je van glorix houdt.

Pagina's : [1] 2