Bekijk volle/desktop versie : Waarom burgemeester Aboutaleb niet opstapt



Pagina's : [1] 2 3 4 5

09-12-2009, 18:58

Citaat door Truebeauty_:
De onderzoeksresultaten van de strandrellen zijn vandaag gepresenteerd door het Instituut voor Veiligheids- en Crisismanagement (COT). Waarom ging het mis en wat is de rol van de gemeente Rotterdam in het drama in Hoek van Holland? In de studio van Netwerk reageert Uri Rosenthal, voorzitter van het COT en in de studio van Nova reageert Erwin Muller, algemeen directeur van het COT.


Burgemeester van Rotterdam Ahmed Aboutaleb (PvdA) en de Rotterdamse korpschef Aad Meijboom zijn niet van plan op te stappen na dit enorme drama: politie, justitie én gemeente hebben gefaald, maar ze blijven gewoon zitten. Lees ook het uitputtende bericht over de resultaten op Elsevier.nl.

Vanavond schuiven Leefbaar Rotterdam-fractievoorzitter Marco Pastors en voorzitter van politiebond ACP Gerrit van de Kamp aan bij Pauw & Witteman om over de resultaten te praten en discussiëren. Pastors over de onderzoeksresultaten: ‘Er is een probleem met de leiding, zowel bij de gemeente Rotterdam als de politie. De fouten die zijn gemaakt, kan je niet louter afdoen met het doorvoeren van aanpassingen.’

In ander nieuws: D66-leider Alexander Pechtold is verkozen tot beste politicus van het jaar. Nou ja, dat is niet helemaal waar. Hij is namelijk door 22 procent van de jongeren tot 25 jaar uitgeroepen tot Politicus van het Jaar, zo blijkt uit onderzoek van het jongerenpanel Top-X van EénVandaag. PVV-leider Geert Wilders is tweede geworden met 19 procent van de stemmen.

BRON
.

09-12-2009, 19:04


Die nazi van pastors ziet natuurlijk zijn kans schoon om abutaleb eruit te wippen. ik zelf vond dat ze eigenlijk meer van die voetbal toekies neer moesten schieten.

09-12-2009, 19:14
Aboutaleb is een lafbek. Weg met die incompetente kwast!

09-12-2009, 19:23
Er zijn zelfs minister in het verleden om minder weggestuurd.

09-12-2009, 19:24



Citaat door a_tropos:
en jouw kwast - hoe competent is die?


competent genoeg om de boel te witten...

09-12-2009, 19:26
Marco Pastors heeft nog een Rode Kaart uit te delen..................

09-12-2009, 19:31
pastors is gewoon een mislukte 2e pim fortuin op ivo opstelten had hij geen kritiek maar bij aboutaleb wel... ra ra ra hoe zou dat komen, wellicht omdat aboutaleb het klaar heeft gespeeld om burgemeester te worden van rotterdam en pastors nog steeds met zijn lul zit te spelen

09-12-2009, 19:31

Citaat door inir:
Marco Pastors heeft nog een Rode Kaart uit te delen..................


Rotterdam is wel klaar met Aboutaleb. Gezien zijn beleid voor Oud & Nieuw heeft hij er nog steeds niks van geleerd.

De man dient snel op te stappen, dat is voor ieders gezondheid het beste..

09-12-2009, 19:36

Citaat door Klontje:
Rotterdam is wel klaar met Aboutaleb. Gezien zijn beleid voor Oud & Nieuw heeft hij er nog steeds niks van geleerd.

De man dient snel op te stappen, dat is voor ieders gezondheid het beste..





aboutaleb moet opstappen vanwege het oud en nieuw beleid...



ga toch fietsen man...

09-12-2009, 19:46

Citaat door Klontje:
Je bent niet zo'n snuggere smurf, geeft niks joh!



jij bent hier degene die niet snugger is, je spreekt namens 1 miljoen mensen
met je ''rotterdammers zijn klaar met aboutaleb''

spreek de volgende keer namens je eigen stad of dorp ergens in Groningen

09-12-2009, 19:51

Citaat door sektini:
jij bent hier degene die niet snugger is, je spreekt namens 1 miljoen mensen
met je ''rotterdammers zijn klaar met aboutaleb''

spreek de volgende keer namens je eigen stad of dorp ergens in Groningen


Rotterdam is mijn stad en iedere weldenkende burger hier is klaar met Aboutaleb. Dat heeft niks met zijn afkomst te maken, dan wel met incompetentie. Kan gebeuren, maar vertrek dan.

Kwestie van respect...

09-12-2009, 19:54

Citaat door Klontje:
Rotterdam is mijn stad en iedere weldenkende burger hier is klaar met Aboutaleb. Dat heeft niks met zijn afkomst te maken, dan wel met incompetentie. Kan gebeuren, maar vertrek dan.

Kwestie van respect...



rotterdam is niet jouw stad maar onze stad, jouw dorp ligt ergens in groningen....


ivo opstelten heeft 8 jaar lang lopen kloten... en die mocht telkens blijven, maar aboutaleb moet opstappen omdat hij bedreigd wordt door feyenoord supporters ?

09-12-2009, 19:58



Citaat door a_tropos:
hee schatje, alles goed?

ik heb vandaag 120 chocoladetruffels gemaakt met mijn oppaskind, in 3 smaken. ze moet morgen uitdelen op school, want ze is jarig.


hee lieverd jammer dat ik niet in buurt woon anders kwam ik zeker langs voor 3 chocoladetruffels.

09-12-2009, 20:00
Met Aboutaleb is niks mis. Met dat relschoppend gespuis wel.

09-12-2009, 20:02

Citaat door sektini:
rotterdam is niet jouw stad maar onze stad, jouw dorp ligt ergens in groningen....


ivo opstelten heeft 8 jaar lang lopen kloten... en die mocht telkens blijven, maar aboutaleb moet opstappen omdat hij bedreigd wordt door feyenoord supporters ?




Je moet niet zoveel drugs smurfen. Daar word je raar van......

Pagina's : [1] 2 3 4 5