Bekijk volle/desktop versie : Ik schrik hier van



09-12-2009, 17:04
2009 en nog steeds hoor je, lees je, zie je, mensen om je heen die niet mogen trouwen met wie ze willen gaan trouwen
zelfs in marokko is dat alang voorbij

effe voor de duidelijkheid ik heb het over marokkanen onderling, sterker nog uit het zelfde dorp reden iligaal,gescheiden, laagopgeleid, afstand, of ze hebben iemand anders op het oog

BIJNA 2010

09-12-2009, 17:05


Er valt ook geen onderscheid te maken tussen de mensen in Marokko en hier.. In marokko leven ze met de dag mee en zeggen ze alhmdl..

Hier worden ze al gek als ze geen belkaart kunnen kopen

09-12-2009, 17:06
2010 , Change , Yes we can.

09-12-2009, 17:06

Citaat door video:
2009 en nog steeds hoor je, lees je, zie je, mensen om je heen die niet mogen trouwen met wie ze willen gaan trouwen
zelfs in marokko is dat alang voorbij

effe voor de duidelijkheid ik heb het over marokkanen onderling, sterker nog uit het zelfde dorp reden iligaal,gescheiden, laagopgeleid, afstand, of ze hebben iemand anders op het oog

BIJNA 2010

Dus moeten wij moslims ons gaan gedragen hoe de niet-moslims zich gedragen nu en over een paar jaar.
Voor je het weet, lacht iedereen je uit in Marokko als je zwemt in bikini, het feit dat het heel normaal is om in je blootje te gaan liggen onder de zon.

Mijn god die gedachte alleen maar, El hadj in zijn nakie.

09-12-2009, 17:09


in de moslim wereld is het 14 nogw at.. a jood

09-12-2009, 17:10
in de moslim wereld is het 14 nogw at.. a jood

09-12-2009, 17:11

Citaat door _mohammmeddddd:
in de moslim wereld is het 14 nogw at.. a jood



Je weet `t zelf niet eens al mesgot

09-12-2009, 17:13

Citaat door SFYE:
Je weet `t zelf niet eens al mesgot



hahaa ska shek

09-12-2009, 17:25
Alsof Marokkanen in al die tijd ook maar iets vooruit zijn gegaan. Als ik zo kijk op M.nl zie ik meer achteruit dan vooruitgang.

09-12-2009, 17:35

Citaat door video:
2009 en nog steeds hoor je, lees je, zie je, mensen om je heen die niet mogen trouwen met wie ze willen gaan trouwen
zelfs in marokko is dat alang voorbij

effe voor de duidelijkheid ik heb het over marokkanen onderling, sterker nog uit het zelfde dorp reden iligaal,gescheiden, laagopgeleid, afstand, of ze hebben iemand anders op het oog

BIJNA 2010



Je ziet wat het resultaat is he..

09-12-2009, 17:58
En toen..

09-12-2009, 18:05

Citaat door video:
2009 en nog steeds hoor je, lees je, zie je, mensen om je heen die niet mogen trouwen met wie ze willen gaan trouwen
zelfs in marokko is dat alang voorbij

effe voor de duidelijkheid ik heb het over marokkanen onderling, sterker nog uit het zelfde dorp reden iligaal,gescheiden, laagopgeleid, afstand, of ze hebben iemand anders op het oog

BIJNA 2010



Het is algemeen bekend dat waneer je op een plek woont waar je oorspronkelijk niet vandaan komt, je erg hangt aan de cultuur en tradities van je land van herkomst, marokkanen in europa hebben nog steeds de zelfde normen en waarden van de jaren 60 en 70 van de vorige eeuw. Marokkanen in marokko gaan met hun tijd mee. Als ik eerlijk mag zijn ben ik wel blij met de normen en waarden die mijn ouders hanteren en ons mee opgevoed hebben.
als ik in marokko in een grote stad of soms in een dorp voel ik me een boerin vergeleken met de meiden daar.