Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk BEDONDERD door lid SASA_LICIOUSS hoe kan ik mijn geld terug vorderen!?? <<<<<<<<



Pagina's : [1] 2

09-12-2009, 12:50

Ik zag net die topicover ONBEKEND met haar zogenaamde Poncho verkoop!

Maar ik heb hier een poos geleden ook geled over gemaakt naar een lid SASA_LICIOUS voor een Zara jas.. 35,00 .
Mevrouw vond het tog te weinig en zou mijn geld erug gestorte!

He raadt het al is nooit gebeurd,
Als ik haar dan een PM stuurde had ze nog het lef om te zeggen dat ik gedudig moest zijn..

Dus weet 1 van jullie hoe ik mijn geld kan terug vordere?
Anders ga ik gewoon aangifte doen heb haar gegevens nog!


09-12-2009, 12:53


je kk moeder a slet met je neppe poncho VAL DOOD

09-12-2009, 12:55

Citaat door onbekend:
je kk moeder a slet met je neppe poncho VAL DOOD



Mogen Allah Swt jou naar het rechte pad leiden..

En bedankt voor je 7asanath!

09-12-2009, 12:56
Iets wat jij vrijwillig hebt gestort kan je niet terugvorderen (het heet storneren), je kan alleen storneren als het van jouw bank met incasso is afgehaald en dat is nu niet het geval.

Dreig haar hier met aangifte en zorg dat ze het terugstort, als ze het niet doet moet je een echte aangifte doen zodra de politie contact met haar opneemt stort ze het a la minute over maar dan heeft ze al een aangifte aan haar broek!!!

zoiets flikken en alleen spijt hebben als je de gevolgen ziet is geen spijt hebben, want als de directe gevolgen er niet zouden zijn zou ze dit veel vaker flikken!!

pm een mod dit topic

09-12-2009, 12:56


Als je het bedrag via je reknr. hebt overgemaakt, kun je een opdracht bij je bank indienen om het geld terug op je reknr. te storten. (wel de gegevens meenemen)

Het wordt moeilijker als je het bedrag via de postbank (aan de balie) contant hebt laten storten.

09-12-2009, 12:57
alles wat je zelf hebt overgemaakt kan je niet terugvorderen voor zover ik weet

09-12-2009, 12:58

Citaat door turkgirl:
Iets wat jij vrijwillig hebt gestort kan je niet terugvorderen (het heet storneren), je kan alleen storneren als het van jouw bank met incasso is afgehaald en dat is nu niet het geval.Dreig haar hier met aangifte en zorg dat ze het terugstort, als ze het niet doet moet je een echte aangifte doen zodra de politie contact met haar opneemt stort ze het a la minute over maar dan heeft ze al een aangifte aan haar broek!!!

zoiets flikken en alleen spijt hebben als je de gevolgen ziet is geen spijt hebben, want als de directe gevolgen er niet zouden zijn zou ze dit veel vaker flikken!!

pm een mod dit topic


Hier was niet van op de hoogte, dus gewoon aangifte doen!

09-12-2009, 12:59

Citaat door turkgirl:
Iets wat jij vrijwillig hebt gestort kan je niet terugvorderen (het heet storneren), je kan alleen storneren als het van jouw bank met incasso is afgehaald en dat is nu niet het geval.

Dreig haar hier met aangifte en zorg dat ze het terugstort, als ze het niet doet moet je een echte aangifte doen zodra de politie contact met haar opneemt stort ze het a la minute over maar dan heeft ze al een aangifte aan haar broek!!!

zoiets flikken en alleen spijt hebben als je de gevolgen ziet is geen spijt hebben, want als de directe gevolgen er niet zouden zijn zou ze dit veel vaker flikken!!

pm een mod dit topic


Shoukran voor de Info mop! Ga ik zeker doen



Citaat door lina2003:
Als je het bedrag via je reknr. hebt overgemaakt, kun je een opdracht bij je bank indienen om het geld terug op je reknr. te storten. (wel de gegevens meenemen)

Het wordt moeilijker als je het bedrag via de postbank (aan de balie) contant hebt laten storten.


Ik zal alles ff nakijken! Ik hoor dat ik het gewoon via de bank kan regelen!
Thnx lief!

09-12-2009, 13:00

Citaat door turkgirl:
alles wat je zelf hebt overgemaakt kan je niet terugvorderen voor zover ik weet



Ik dacht dat het wel kon, maar ik kan het ook verkeerd hebben.
Heb zelf nooit hoeven te gebruiken.

09-12-2009, 13:01
Soebhan allah.. dat doort types verpesten alles..

http://www.mijnalbum.nl/Album=7TYS73DE

09-12-2009, 13:03
Ja te triest voor woorden gewoon

09-12-2009, 13:05

Citaat door LOLLIEPOP:
Soebhan allah.. dat doort types verpesten alles..

http://www.mijnalbum.nl/Album=7TYS73DE



HaHa ik lach me echt kapot om jou etemsoent, overal jou advertentie plaatsen wahaha die is goed binnen no time is deze verkocht let maar op

09-12-2009, 13:08



Citaat door onbekend:
je kk moeder a slet met je neppe poncho VAL DOOD


stelen is haram

09-12-2009, 13:10

Citaat door lina2003:
Ik dacht dat het wel kon, maar ik kan het ook verkeerd hebben.
Heb zelf nooit hoeven te gebruiken.


ik wel koop veel op internet, en toen kreeg ik opeens kleren thuisgestuurd en geld van me rekening afgehaald zonder dat ik had besteld, toen heb ik de kleren teruggestuurd en het geld gestorneerd, vandaar dat ik het weet

kopen op internet moet ik echt afleren

09-12-2009, 13:12
Storenen daar weet ik van.. maar om nou echt een bedrag terug te halen want je zelf persoonlijk heb overgemaakt..mo7er!

Pagina's : [1] 2