Bekijk volle/desktop versie : dé VAKANTIE topic 2011



13-03-2011, 12:18

Citaat door Nemesis030:
Imene, ok je kan ook dieptes kiezen toch? ik wil dan niet zooo ver en diep


Het is een excursie.
En je gaat sowieso met een professionele duiker duiken. En je kan dan aan hem aangeven hoe diep je wilt.

Ik wil weeeeeeeeer!!

13-03-2011, 12:18


nem je gaat over 6 dagen al leukkkkkk!!!!!

13-03-2011, 12:31

Citaat door sunset:
Heel veel plezier alvast
Dankjewel ik ben ook echt op pff.. laatste dagen ook erg slecht geslapen, heb het echt nodig die school komt me de strot uit ook na dat weekje rust, aan mijn scriptie beginne pfff


Citaat door _shopaholic_:
oooh sorry schat.. niet gelezen

ik heb geshopt in alexandrium. Bij de primark heb ik van die broeken gehaald die boven wat losjes zitten en smalle pijpen. Staat echt supperr leuk. En super veel tassen en accecoires. Heb ook veel zomerjurkjes. Ik ben dol op jurkjes.
Ik wil alleen nog een paar maxi jurken. Die had ik gister nergens kunnen vinden. Heb alleen korte jurkjes gehaald. Bij de WE daar en zara ben ik ook goed geslaagd



Oh lekker, ik weet welke je bedoelt idd, die zijn altijd heerlijk voor de zomer, meestal een soort linnenstof toch?

ja ik wil ook maxijurken, op de site van h&m staan ze wel, ff de winkel checken of ze t daar ook hebben...weet niet welke maat ik nu heb

we daar koop ik altijd spijkerbroeken

13-03-2011, 12:34

Citaat door ImeneBella:
Het is een excursie.
En je gaat sowieso met een professionele duiker duiken. En je kan dan aan hem aangeven hoe diep je wilt.

Ik wil weeeeeeeeer!!


ja klopt dat weet ik wel maja... onderwater-claustrofobie ofzo hahaha
maar kan de kans idd niet laten liggen.. alle gebieden rond de rode zee zijn heel mooi om te duiken.. ik was zelf in sharm-nuweiba-taba geweest, allemaal praaachtiig.. bij taba en nuweiba heb je de bergen van Saudi Arabia als uitzicht op het strand... dat zijn de wat rustigere plaatsen.





Citaat door _shopaholic_:
nem je gaat over 6 dagen al leukkkkkk!!!!!



Jaa!! Het was echt een lastttt-minute

13-03-2011, 13:12



Citaat door ImeneBella:
Ik had dat dus ook met duiken. Wij gingen 2 keer duiken, maar je moet het kunnen. En ik kon het dus niet. Kreeg iedere keer water in mijn mond en kon niet ademen. Dus eerste keer heb ik dus niet gedoken.

Maar 2de keer lukte het wel en was ook niet meer te stoppen!


oooh gelukkig. Dacht echt dat ik de enige was Als ik de filmpjes bekijk van onze vakantie dan lig ik echt in een deuk. Wat is daar zo moeilijk aan.. Maar het lukte me gewoon echt niet. En toen ik het eindelijk doorhad ging ik heeeeeel hard ademenen

Citaat door Nemesis030:
Dankjewel ik ben ook echt op pff.. laatste dagen ook erg slecht geslapen, heb het echt nodig die school komt me de strot uit ook na dat weekje rust, aan mijn scriptie beginne pfff




Oh lekker, ik weet welke je bedoelt idd, die zijn altijd heerlijk voor de zomer, meestal een soort linnenstof toch?

ja ik wil ook maxijurken, op de site van h&m staan ze wel, ff de winkel checken of ze t daar ook hebben...weet niet welke maat ik nu heb

we daar koop ik altijd spijkerbroeken

Die van de hm heb ik gister gezien maar viel zo tegen. Heb ze dus ook niet gehaald. Gister op de site van bonprix gekeken en daar zag ik wel een paar mooie tussen maar weet dus niet hoe ze in het echt zijn.

13-03-2011, 18:40
wij gaan in juli 14 dagen naar Sharm El Sheikh

16-03-2011, 11:12
Snorkelen is echt heel leuk dames en ook helemaal niet moeilijk.Je hoeft niet eens goed te kunnen zwemmem on te snorkelen. Je gaat ook heel snel en voor je het weet bevind je je in het midden van de zee, (figurelijk dan). Ik heb en Maleisie veel gesnorkeld, Dat was zo'n mooie ervaring. Mijn man werd zelf gebeten doro een visje. Ik heb de visjes uit mijn hand laten eten. Ze houden namelijk van brood. Nee, echt, alsik er nu aan terug denk, dan wil ikw eer meteen terug. Dus dames, wees niet bang, het gaat echt vanzelf.

16-03-2011, 12:01

Citaat door Marokkaansejurk:
Snorkelen is echt heel leuk dames en ook helemaal niet moeilijk.Je hoeft niet eens goed te kunnen zwemmem on te snorkelen. Je gaat ook heel snel en voor je het weet bevind je je in het midden van de zee, (figurelijk dan). Ik heb en Maleisie veel gesnorkeld, Dat was zo'n mooie ervaring. Mijn man werd zelf gebeten doro een visje. Ik heb de visjes uit mijn hand laten eten. Ze houden namelijk van brood. Nee, echt, alsik er nu aan terug denk, dan wil ikw eer meteen terug. Dus dames, wees niet bang, het gaat echt vanzelf.

toen wij naar de dominicaanse republiek gingen kwamen de vissen ook masaal op me af omdat ik brood bij me had. Ergste is dat ze aan mijn bikini trokken. Daar zaten kraaltjes aan en nog effe en ik had geen bikini meer
Ik zal effe foto's zoeken van onze vakantie daar

16-03-2011, 12:14

Citaat door _shopaholic_:
toen wij naar de dominicaanse republiek gingen kwamen de vissen ook masaal op me af omdat ik brood bij me had. Ergste is dat ze aan mijn bikini trokken. Daar zaten kraaltjes aan en nog effe en ik had geen bikini meer
Ik zal effe foto's zoeken van onze vakantie daar

Uitgekleed door vissen

16-03-2011, 12:19
Die vissen dachten zeker "wat een lekkere hap"

16-03-2011, 12:20
Uitzicht vanuit onze kamer Mijn man had niet verteld dat hij de honeymoon suite had geboekt met zeezicht. Toen ik daar aankwam werden we behandeld alsof we net getrouwd waren Was heeeeeeerlijk!! we hebben ons echt in de watten laten leggen en lokaal volk is echt superrrr




Uploaded with ImageShack.us

16-03-2011, 12:22
Heerlijk _Shop!

16-03-2011, 12:24


Prachtige foto's

16-03-2011, 12:25
Als je goed kijkt in de verte zie je paradise eiland. Dat is een mini eilandje ongeveer 3 uurtjes varen van het vaste land. Eilandje is zo klein dat er maar een aantal mensen op passen. Is toch prachtiggg Een duitser was ooit op vakantie geweest naar de dominicaanse republiek en toen hij terug vloog zag hij vanuit het vliegtuig dit eilandje. Toen heeft hij rondgebeld om te vragen van wie het was en hij kon het voor een prikkie kopen als hij dat zou willen. Dat heeft hij gedaan en die man is stinkend rijk nu want het kost 80 dollar per persoon om naartoe te gaan en je moet dit gelijk bij eerste dag boeken anders zit die helemaal vol en kun je er niet meer naartoe



Uploaded with ImageShack.us

16-03-2011, 12:33


Uploaded with ImageShack.us

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84