Bekijk volle/desktop versie : Help Me Als Je Meer Over Nador Weet........



Pagina's : [1] 2

08-12-2009, 15:00
WIE KAN MIJ HELPEN....

ik zou graag terug willen naar marokko inchaalah..

Alleen wil ik graag in nador of omgeving wonen......omdat ik niet echt bekend ben in nador zou ik graag jullie hulp willen vragen

is het beter om een huis of een apartement te kopen, wat zijn de voor en nadelen.

en ik zou graag ergens willen wonen waar het best rustig is en nette straten scholen in de omgeving en misschien ook andere voorzieningen zoals sportschool enz.
ik hou niet van die te dichte straten en die huizen die bijna opelkaar zijn gebouwd enz.

misschien vraag ik te veel, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

ik heb zelf al gegoogelt, maar niks bijzonders gevonden.

alvast bedankt

08-12-2009, 16:16



waarom in nador?
Een niet bijv. in tanger tetouan of richting het zuiden
van marokko.
Daar heb je er wat meer aan

08-12-2009, 16:44

Citaat door Poblauw23:
ik woon in nador ken elke plek what you wanna know huizen vind je over algemeen wel alleen moet je goed zoeken en ook via die bureau's kijken en vooral waar ik woon dat noem je NADOR JDID MATAAR daar was vroeger vliegveld blijkbaar ofzo daar zijn alleen apartementen het meest kan je daar kijken super rustig schoon, alles binnebereik en 5 min rijden van centrum alleen niet aan die kant van de zee gaan want daar stinkt het naar riolering 24/7 you want more just ask



nador jdid wel eens van gehoord ja..

alles is daar oploop afstand toch en heb je daar ook voorzieningen en misschien scholen.......ik hoorde dat er een prive school was in nador is het in dat gebied ?

heb je misschien foto s of weetje waar ik foto s van nador en omgeving kan vinden.

08-12-2009, 16:48

Citaat door krOellenBoll_:

waarom in nador?
Een niet bijv. in tanger tetouan of richting het zuiden
van marokko.
Daar heb je er wat meer aan


ik kom zelf uit inzorah.............ik heb nador altijd een leuke stad gevonden, en om je eerlijk te zeggen vind ik die richting te ver kwa familie enz en meer verwestert. en in nador houden ze toch meer traditie en zijn gewoon echte marokkanen.

in tager casa rabat enz zie je geen verschil op bepaalde plekken met europa.

08-12-2009, 16:50



Citaat door krOellenBoll_:

waarom in nador?
Een niet bijv. in tanger tetouan of richting het zuiden
van marokko.
Daar heb je er wat meer aan


ik kom zelf uit inzorah.............ik heb nador altijd een leuke stad gevonden, en om je eerlijk te zeggen vind ik die richting te ver kwa familie enz en meer verwestert. en in nador houden ze toch meer traditie en zijn gewoon echte marokkanen.

in tager casa rabat enz zie je geen verschil op bepaalde plekken met europa.

08-12-2009, 16:50

Citaat door krOellenBoll_:

waarom in nador?
Een niet bijv. in tanger tetouan of richting het zuiden
van marokko.
Daar heb je er wat meer aan


ik kom zelf uit inzorah.............ik heb nador altijd een leuke stad gevonden, en om je eerlijk te zeggen vind ik die richting te ver kwa familie enz en meer verwestert. en in nador houden ze toch meer traditie en zijn gewoon echte marokkanen.

in tager casa rabat enz zie je geen verschil op bepaalde plekken met europa.

08-12-2009, 17:07

Citaat door Poblauw23:
ja er is een school een hele mooie voor kinderen denk ook tieners achter mij mesgien 100 meter loopafstand winkeltjes, apotheek, moskee garages wat je voor de dag nodig hebt voor de rest is alles binn bereik enzo..




is nador jadid toevallig dat gebied waar een bekend restaurant is gevestigd.. volgens mij heet het marhaba...................vlakbij een grote moskee

08-12-2009, 17:19

Citaat door Poblauw23:
komt me wel bekend voor me ouders wonen daar ik kom er zelden als ik er ben is het egt rustgevend het is in iedergeval ik woon tegenover een school voor jongeren / tieners en 100 meter verder op heb je een nieuwe school denk die prive allahoe allaam voor kleintjes moehim als je nador jdid vraagt heb je daar alleen apartmenten grote witte blokken met geel zijn ze allemaal

en ze waren nog bezig met bouwen dus je hebt 2 kanten die kant van sidi ali waar iedereen loopt enzo vanuit daar kan je die aprtementen al zien en aan de kant van centrum in nador sla je af daar woon ik





schokran bedankt voor je info


puntje voor jou

08-12-2009, 18:04
Kon ik dat maar

08-12-2009, 18:49

Citaat door -PreciousLady:
Kon ik dat maar



kon je wat maar

08-12-2009, 18:52
Terugkeren naar Marokko

08-12-2009, 20:15

Citaat door -PreciousLady:
Terugkeren naar Marokko



als je de wil hebt dan kan het.....maar dan moet je echt willen

08-12-2009, 20:30



Citaat door saida68:
als je de wil hebt dan kan het.....maar dan moet je echt willen




Dat is waar.

Maar nu sowieso nog even niet. InshaAllah later, als alles op een rijtje staat

Pagina's : [1] 2