Bekijk volle/desktop versie : Een vrouw dat geen maagd is....



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

07-12-2009, 04:32
is geen probleem voor mij. [Maagd zijn is een van de minder belangrijke dingen waar ik naar kijk bij mn aanstaande vrouw. vertrouwen is het belangrijkst voor mij en dat ze geen maagd is zegt niet dat ze niet te vertrouwen is ]

Ben benieuwd welke mannen onder ons ook zo over denken en het durven te zeggen.

07-12-2009, 04:33


Neen, opdat moment had ze er gewoon zin in. Net als hoe de ventjes het doen. Fascinerend is de wereld ook.

07-12-2009, 04:38

Citaat door Mother_Teresa:
Neen, opdat moment had ze er gewoon zin in. Net als hoe de ventjes het doen. Fascinerend is de wereld ook.


Ook die meiden (met een goed hart) verdienen een 2e kans

07-12-2009, 04:39

Citaat door AmazingRiffi:
Ook die meiden (met een goed hart) verdienen een 2e kans



Lolbroek, die was inderdaad een goeie ja!

07-12-2009, 04:47


Als ik een man tegenkom die geen maagd meer is, mag 'ie wat mij betreft meteen door lopen.

07-12-2009, 04:54
Voor mij is dat een groot probleem!

07-12-2009, 04:58

Citaat door 7usniyaah:
Als ik een man tegenkom die geen maagd meer is, mag 'ie wat mij betreft meteen door lopen.


succes met het vinden van zo een. dan zal je nog voor je 40e niet getrouwd zijn

07-12-2009, 04:58

Citaat door rachideke:
Voor mij is dat een groot probleem!


3lach?

07-12-2009, 04:59

Citaat door AmazingRiffi:
succes met het vinden van zo een. dan zal je nog voor je 40e niet getrouwd zijn


Ik heb er al een gevonden.

07-12-2009, 04:59

Citaat door Mother_Teresa:
Lolbroek, die was inderdaad een goeie ja!



07-12-2009, 05:00

Citaat door AmazingRiffi:
3lach?



Omdat ik de eerste wil zijn voor mijn vrouw, of klint dat 3arieeb

Vraagje, ben je een Ait/Bni Bouyahye? of Abdars?

07-12-2009, 05:05

Citaat door 7usniyaah:
Ik heb er al een gevonden.


dan verliest je uitspraak meteen zijn kracht.

b7al ik zeg: 'Als ik een vrouw vind die niet kan hooghouden met een bal dan hoef ik er echt niet hoor (want heb er toch al 1 gevonden die het wel kan)'

07-12-2009, 05:05


Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,

Voor mij is het ook en "Big issue". Ik vermijd zelfs de kleinste zaken mbt tot dit en dan een vrouw accepteren die Ta`Ala niet vreesde en zina pleegde en ach "goed hart jij bent" dus welkom. Mocht het een gescheiden zuster zijn dan Wallahu A7lam maar ik zal Insja`Allah niet moeilijk doen.

Ik begrijp overigens niet dat sommige broeders hier zo mee zitten. Indien ik trouw en mijn vrouw blijkt van alles en nog wat te hebben gedaan dan behandel je haar nog steeds volgens de voorschriften en dan zoek ik Insja`Allah een tweede vrouw en ? Alhamdulilah ik zal de lage verlangens niet volgen en dan een blind of gehandicapt zuster zoeken en helpen, etc (wereld verbeteraar hier). Het trouwen en vult het maar in, indien omwille van Ta`Ala dan gair en indien om de dunya then good luck. Dunya is niet anders dan een teleurstelling en hetgeen waard op dit stukje land is imaan/taqwa en de goede werken. Voor de rest is alles tijdelijk.

P.S; het zijn meestal de "zina plegende" broeders die beweren er geen probleem van te maken en ook zij zullen het niet accepteren en zo is de man nu eenmaal maar Gair, ik geloof u, slechts apart dat een "kuise" broeder zoiets roept en de Profeet roept ons op te huwen met de kuise vrouwen.

Wa Salam.

07-12-2009, 05:06

Citaat door rachideke:
Omdat ik de eerste wil zijn voor mijn vrouw, of klint dat 3arieeb

Vraagje, ben je een Ait/Bni Bouyahye? of Abdars?


nee is het cker niet. ik begrijp je volkomen. de meerderheid van de mannen zullen het met je eens zijn.

bijna, beni said



Citaat door Tahmid:
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,

Voor mij is het ook en "Big issue". Ik vermijd zelfs de kleinste zaken mbt tot dit en dan een vrouw accepteren die Ta`Ala niet vreesde en zina pleegde en ach "goed hart jij bent" dus welkom. Mocht het een gescheiden zuster zijn dan Wallahu A7lam maar ik zal Insja`Allah niet moeilijk doen.

Ik begrijp overigens niet dat sommige broeders hier zo mee zitten. Indien ik trouw en mijn vrouw blijkt van alles en nog wat te hebben gedaan dan behandel je haar nog steeds volgens de voorschriften en dan zoek ik Insja`Allah een tweede vrouw en ? Alhamdulilah ik zal de lage verlangens niet volgen en dan een blind of gehandicapt zuster zoeken en helpen, etc (wereld verbeteraar hier). Het trouwen en vult het maar in, indien omwille van Ta`Ala dan gair en indien om de dunya then good luck. Dunya is niet anders dan een teleurstelling en hetgeen waard op dit stukje land is imaan/taqwa en de goede werken. Voor de rest is alles tijdelijk.

P.S; het zijn meestal de "zina plegende" broeders die beweren er geen probleem van te maken en ook zij zullen het niet accepteren en zo is de man nu eenmaal maar Gair, ik geloof u, slechts apart dat een "kuise" broeder zoiets roept en de Profeet roept ons op te huwen met de kuise vrouwen.

Wa Salam.


Bedankt voor je bijdrage broeder. Tbarkallah dat je je kuisheid hebt kunnen bewaren, mannen als jij zijn echt zeldzaam nu. Je aanstaande vrouw zal geluk hebben met jou insha allah.
Maar inderdaad zoals je het zegt, ik heb wel zina gepleegd in het verleden (met grote spijt). Misschien is dat het wel dat ik zo mild over ben.
Zelfs goede vrouwen kunnen te zwak zijn hun kuisheid te bewaren. Het zou hypocriet zijn als ik nog een kuise vrouw zou willen. En als ik een vergeving vraag en het insha allah krijg, alhamdoulilah dat zoveel vrouwen snel door hun vingers kijken met zulke zaken, dan verdienen mn zusters het ook die hier slachtoffer van zijn.

Maar misschien, zoals jij het zegt, als ik nog een maagd was dat ik veel strenger zou worden en ook zulke vrouwen zou vermijden. Allahoe a3lam

07-12-2009, 05:09

Citaat door Tahmid:
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,

Voor mij is het ook en "Big issue". Ik vermijd zelfs de kleinste zaken mbt tot dit en dan een vrouw accepteren die Ta`Ala niet vreesde en zina pleegde en ach "goed hart jij bent" dus welkom. Mocht het een gescheiden zuster zijn dan Wallahu A7lam maar ik zal Insja`Allah niet moeilijk doen.

Ik begrijp overigens niet dat sommige broeders hier zo mee zitten. Indien ik trouw en mijn vrouw blijkt van alles en nog wat te hebben gedaan dan behandel je haar nog steeds volgens de voorschriften en dan zoek ik Insja`Allah een tweede vrouw en ? Alhamdulilah ik zal de lage verlangens niet volgen en dan een blind of gehandicapt zuster zoeken en helpen, etc (wereld verbeteraar hier). Het trouwen en vult het maar in, indien omwille van Ta`Ala dan gair en indien om de dunya then good luck. Dunya is niet anders dan een teleurstelling en hetgeen waard op dit stukje land is imaan/taqwa en de goede werken. Voor de rest is alles tijdelijk.

P.S; het zijn meestal de "zina plegende" broeders die beweren er geen probleem van te maken en ook zij zullen het niet accepteren en zo is de man nu eenmaal maar Gair, ik geloof u, slechts apart dat een "kuise" broeder zoiets roept en de Profeet roept ons op te huwen met de kuise vrouwen.

Wa Salam.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12