Bekijk volle/desktop versie : draadloos internet voor in Marokko



Pagina's : [1] 2 3

06-12-2009, 22:20
Salaam allikom leden,

Iemand die mij kan vertellen of het mogelijk is om draadloos internet op je laptop kan gebruiken in Marokko?

Heb je goede verbinding daar?
Bij welke provider moet je wezen?
Zitten er hoge kosten aan verbonden?
Hoe gaat dat in zijn werking allemaal?

Ik heb er absoluut geen verstand van.

Bedankt,

Ma3a salama[/COLOR][/FONT]

06-12-2009, 22:23


ja bij marjane heeft me vader voor zn schoonfamilie zon usb stick gekocht net zoals dat je die hier hebt je moet dan wel opwaardeerden 200 per maand ofsow

06-12-2009, 22:38
oke, dat is wel duur zeg 200 p/m. En waar moest je dat opwaarderen dan?

06-12-2009, 22:55
Dag spw86,

Je kunt een stick kopen van de providor meditel of wana die kost ongeveer 490dh daarnaast kun je hem opwaarderen vanaf een week.

Bij meditel krijg je een maandlang gratis internet en 6maanden 50procent korting. En heb beide sticks gebruikt en zijn beide goed..

Gr

06-12-2009, 23:22



Citaat door spw86:
oke, dat is wel duur zeg 200 p/m. En waar moest je dat opwaarderen dan?

ja ik weet niet of het nog zo is dat is alweer zon 2 a 3 jaar geleden toen haadden ze dat pas net ik denk gwn net als met beltgoed kaart ik zou niet weten

08-12-2009, 00:10

Citaat door Duidelijkheid:
Dag spw86,

Je kunt een stick kopen van de providor meditel of wana die kost ongeveer 490dh daarnaast kun je hem opwaarderen vanaf een week.

Bij meditel krijg je een maandlang gratis internet en 6maanden 50procent korting. En heb beide sticks gebruikt en zijn beide goed..

Gr


Bedankt voor de reactie.
Omzetten naar de Euro bedraagt dat 49 euro voor een stick. Stel je neemt als provider Meditel en je wilt alleen gebruik maken van een maandlang gratis internet is ook gewoon mogelijk?