Bekijk volle/desktop versie : draadloos internet voor in Marokko



Pagina's : [1] 2 3

06-12-2009, 22:20
Salaam allikom leden,

Iemand die mij kan vertellen of het mogelijk is om draadloos internet op je laptop kan gebruiken in Marokko?

Heb je goede verbinding daar?
Bij welke provider moet je wezen?
Zitten er hoge kosten aan verbonden?
Hoe gaat dat in zijn werking allemaal?

Ik heb er absoluut geen verstand van.

Bedankt,

Ma3a salama[/COLOR][/FONT]

06-12-2009, 22:23


ja bij marjane heeft me vader voor zn schoonfamilie zon usb stick gekocht net zoals dat je die hier hebt je moet dan wel opwaardeerden 200 per maand ofsow

06-12-2009, 22:38
oke, dat is wel duur zeg 200 p/m. En waar moest je dat opwaarderen dan?

06-12-2009, 22:55
Dag spw86,

Je kunt een stick kopen van de providor meditel of wana die kost ongeveer 490dh daarnaast kun je hem opwaarderen vanaf een week.

Bij meditel krijg je een maandlang gratis internet en 6maanden 50procent korting. En heb beide sticks gebruikt en zijn beide goed..

Gr

06-12-2009, 23:22



Citaat door spw86:
oke, dat is wel duur zeg 200 p/m. En waar moest je dat opwaarderen dan?

ja ik weet niet of het nog zo is dat is alweer zon 2 a 3 jaar geleden toen haadden ze dat pas net ik denk gwn net als met beltgoed kaart ik zou niet weten

08-12-2009, 00:10

Citaat door Duidelijkheid:
Dag spw86,

Je kunt een stick kopen van de providor meditel of wana die kost ongeveer 490dh daarnaast kun je hem opwaarderen vanaf een week.

Bij meditel krijg je een maandlang gratis internet en 6maanden 50procent korting. En heb beide sticks gebruikt en zijn beide goed..

Gr


Bedankt voor de reactie.
Omzetten naar de Euro bedraagt dat 49 euro voor een stick. Stel je neemt als provider Meditel en je wilt alleen gebruik maken van een maandlang gratis internet is ook gewoon mogelijk?

Welke beiden sticks heb je gebruikt? En in welke gedeelte van Marokko heb je gebruik gemaakt van het internet? Had je goede verbinding? Kan je die stick niet in Nederland kopen en in Marokko opwaarderen?

08-12-2009, 00:11

Citaat door lala__layla:
ja ik weet niet of het nog zo is dat is alweer zon 2 a 3 jaar geleden toen haadden ze dat pas net ik denk gwn net als met beltgoed kaart ik zou niet weten


Dat is inderdaad een tijd geleden. Bedankt voor je reactie.

08-12-2009, 00:16

Citaat door spw86:
Salaam allikom leden,

Iemand die mij kan vertellen of het mogelijk is om draadloos internet op je laptop kan gebruiken in Marokko?

Heb je goede verbinding daar?
Bij welke provider moet je wezen?
Zitten er hoge kosten aan verbonden?
Hoe gaat dat in zijn werking allemaal?

Ik heb er absoluut geen verstand van.

Bedankt,

Ma3a salama[/COLOR][/FONT]


spotgoedkoop, in tanger je kan het aansluiten voor een maand zelfs
je zit nergens aan vast. ontvangst tot arif in de bergen als je wilt.
hou er rekening mee dat je wel een goede laptop hebt.

08-12-2009, 12:30

Citaat door Duidelijkheid:
Dag spw86,

Je kunt een stick kopen van de providor meditel of wana die kost ongeveer 490dh daarnaast kun je hem opwaarderen vanaf een week.

Bij meditel krijg je een maandlang gratis internet en 6maanden 50procent korting. En heb beide sticks gebruikt en zijn beide goed..

Gr


klopt dit wilde ik ook zeggen..

Mijn zus is wonend in marokko en heeft ook zo'n stick van Meditel


succes

08-12-2009, 23:20

Citaat door fafafa:
spotgoedkoop, in tanger je kan het aansluiten voor een maand zelfs
je zit nergens aan vast. ontvangst tot arif in de bergen als je wilt.
hou er rekening mee dat je wel een goede laptop hebt.


Ik heb het juist nodig voor Arif in de bergen. Ik heb nu nog geen laptop maar wat voor laptop is aan te raden, of waar moet ik opletten als ik er 1 aanschaf. Aanschaffen in Tanger is te te ver voor mij ( Arif in de bergen ).

08-12-2009, 23:21

Citaat door Zina_Doekalia:
klopt dit wilde ik ook zeggen..

Mijn zus is wonend in marokko en heeft ook zo'n stick van Meditel


succes


oke, als je met haar webcamt + praat via de microfoon heb je goede ontvangst/verbinding.

08-12-2009, 23:34
Mn buren in marokko hebben draadloos internet zonder beveiliging, super en voor niets

12-12-2009, 15:17



Citaat door Moetaqien:
Mn buren in marokko hebben draadloos internet zonder beveiliging, super en voor niets


Waar wonen je buren

12-12-2009, 16:51
in arif hebben ze glasvezel aangelegd

12-12-2009, 17:09
Je kan een modem kopen die sluit je aan op je Usb poort en klaar is kees de beste merk is op dit moment eentje genaamd WANAA die had ik ook tijdens de zomer vette ontvangst in Rabat tenminste. ik had hem gekocht voor ongeveer 400dirham zeg maar 35euro

Pagina's : [1] 2 3