Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : vraagje over huurauto's in marokko!!

hannan87
13-06-2004, 21:04

Eey mensen.. Mijn oom gaat met de vliegtuig naar marokko..en wil graag daar een auto huren, om daar in marokko in te rijden. Weet iemand een huurbedrijf in nador/oujda of melilla. Of een site waarop ik kan kijken. Alvast bedankt!! Veel liefs, Hannan

SoussiaN
13-06-2004, 23:36
dat kun je ook vanuit hier regelen bij een reisbureau

Majeedtrisinti
14-06-2004, 12:40
in Nador heb je er eentje Maar weet niet meer hoe die heet. Maar je kan ook terecht bij reisbureau maroc voyages in rotterdam voor meer info.

nadorlady15
14-06-2004, 13:16
Het kost je ongeveer 40 euro per dag in tanger, ik weet niet hoeveel ze in Nador vragen. ( Maar deze prijs is voor een goede/ redelijk nieuwe auto!)

Screech_Bep
14-06-2004, 23:15

En laat vooral je paspoort niet achter als borg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Darine_Chamalia
15-06-2004, 11:44
Origineel gepost door hannan87 Eey mensen.. Mijn oom gaat met de vliegtuig naar marokko..en wil graag daar een auto huren, om daar in marokko in te rijden. Weet iemand een huurbedrijf in nador/oujda of melilla. Of een site waarop ik kan kijken. Alvast bedankt!! Veel liefs, Hannan In Ceuta valt wat te regelen! (en je betaald tegen Eurootjes) Darine,

tanjawiboy
17-06-2004, 12:51
in tanger kan je auto's huren bij placa toro daar in de buurt of in de stad bij me oom hij verhuurd auto,s daar

chuckie
19-06-2004, 14:32
Origineel gepost door Darine_Chamalia In Ceuta valt wat te regelen! (en je betaald tegen Eurootjes) Darine, Je komt het land niet in met een huurauto. Europcar verhuurd ook auto's in maroc . Ik zou maar op www.europcar.com kijken .

maestro_nador
18-11-2004, 14:47
je kan beter in melilia gaan huren. Is goedkoper en beter. Je moet wel bij de douane een verzekering afsluiten d8 ik. Maar die is maar rond de 30 euro

sam33
13-08-2009, 03:02
Hallo Hannan, je kunt er hier direct een boeken. http://alquilacar.es/Home-Cartrawler.html Sam Eey mensen.. Mijn oom gaat met de vliegtuig naar marokko..en wil graag daar een auto huren, om daar in marokko in te rijden. Weet iemand een huurbedrijf in nador/oujda of melilla. Of een site waarop ik kan kijken. Alvast bedankt!! Veel liefs, Hannan