Bekijk volle/desktop versie : Wat me opvalt..



06-12-2009, 20:02
Ik ben hier net nieuw, en wat me opvalt als ik naar de forums kijk is dat mensen heel veel praten over relatie's en dat soort dingen..
Terwijl als je in real life met marokkaanse meisjes praat hebben ze geen goed woord over voor meiden met relaties en zijn ze er allemaal tegen..

zijn marokkanen zo sneaky?

06-12-2009, 20:05


Tuurlijk praten mensen hier veel over relaties, dit is ook Marokkaanse jongeren, liefde en relaties.

06-12-2009, 20:05

Citaat door NadaMoslima:
Ik ben hier net nieuw, en wat me opvalt als ik naar de forums kijk is dat mensen heel veel praten over relatie's en dat soort dingen..
Terwijl als je in real life met marokkaanse meisjes praat hebben ze geen goed woord over voor meiden met relaties en zijn ze er allemaal tegen..

zijn marokkanen zo sneaky?



Yes they are.

06-12-2009, 20:05
kom met iets nieuwsss oeffff


06-12-2009, 20:08


Wat mij opvalt, is dat jij je ot hebt bewerkt.

06-12-2009, 20:08
Net nieuw, en je weet meteen hoe het hier allemaal werkt. Welk onderkoffer trutje ben je?

En, wat mij opvalt is je dikke klonter wimpers en je geblaat.

06-12-2009, 20:10

Citaat door NadaMoslima:
Ik ben hier net nieuw, en wat me opvalt als ik naar de forums kijk is dat mensen heel veel praten over relatie's en dat soort dingen..
Terwijl als je in real life met marokkaanse meisjes praat hebben ze geen goed woord over voor meiden met relaties en zijn ze er allemaal tegen..

zijn marokkanen zo sneaky?


Ja je hebt gelijk, hier kunnen ze anoniem praten dus zijn ze eerlijk in het echt moet alles stiekem, maar ik heb er wel begrip voor eigenlijk..
je hebt prachtige ogen, die haters zijn jaloers op je meid

06-12-2009, 20:12
Virtueel kan je alles doen alles maken is gewoon zo. ons geloof zegt ons dat een vriendje,vriendinnetje nemen haraam is. ons ouders leren ons al van jongs af aan dat het een taboe is. daarom bestempelen mensen marokkanen vaak als schijnheiligerds.

06-12-2009, 20:12

Citaat door Gezeur:
Net nieuw, en je weet meteen hoe het hier allemaal werkt. Welk onderkoffer trutje ben je?

En, wat mij opvalt is je dikke klonter wimpers en je geblaat.

,

Dat dacht ik dus ook.

@Adil, als je het over mij hebt met je jaloers. Heb je het mooi mis, enige wat ik zei was dus. Wat mij opvalt is dus, dat je foto in je ot bewerkt is.

06-12-2009, 20:13

Citaat door Gezeur:
Net nieuw, en je weet meteen hoe het hier allemaal werkt. Welk onderkoffer trutje ben je?

En, wat mij opvalt is je dikke klonter wimpers en je geblaat.


okee ik vind haar OT tegenstrijdig met haar nickname. maar jeetje je hoeft niet zo hard te reageren