Bekijk volle/desktop versie : school in marokko?.



Pagina's : [1] 2 3

06-12-2009, 14:17
Hoi meiden,

Weten jullie toevallig waar een school is in marokko voor arabische les? koran leren lezen ect?...

06-12-2009, 14:20



Citaat door Lellaaa:
Hoi meiden,

Weten jullie toevallig waar een school is in marokko voor arabische les? koran leren lezen ect?...



ga je de kids daar naartoe sturen alleen voor Koran les ??

06-12-2009, 14:25
overal in Marokko heb je die

06-12-2009, 14:27
Komop.. Dit meen je toch zeker niet he????

06-12-2009, 14:28



Citaat door wonderlijk:
Komop.. Dit meen je toch zeker niet he????




06-12-2009, 14:32
ik heb hier in nederland toen ik jong was ook koranles en arabische les gehad, en in 3 jaar tijd beschikte ik over 6 hizeb, dus je hoeft je kind niet naar marokko te sturen voor les er zijn hier genoeg scholen

06-12-2009, 14:32
nee ga mn kids er niet heen sturen , is voor een meid die het graag wil leren

06-12-2009, 14:32

Citaat door wonderlijk:
Komop.. Dit meen je toch zeker niet he????



waarom niet ?/ wat is er mis met mensen die daar op school hebben gezeten ?

baaaz men weet niet eens hoe het onderwijs daarzo is en proberen het met die onwetendheid af te kraken , als ik een onderwijs moet bekritiseren dan is het wel die van hier . izaan regels

06-12-2009, 14:32

Citaat door skoendahafiek:
ik heb hier in nederland toen ik jong was ook koranles en arabische les gehad, en in 3 jaar tijd beschikte ik over 6 hizeb, dus je hoeft je kind niet naar marokko te sturen voor les er zijn hier genoeg scholen



en die 6 hizb ken je uit je hoofd , maar je begrijpt niet wat je leest (zo was ik ook)

06-12-2009, 14:33
ze woont in het noorden,, hier zijn geen scholen met arabische lessen.. alleen voor de kleintjes..

06-12-2009, 14:33

Citaat door AbouRfissa:
waarom niet ?/ wat is er mis met mensen die daar op school hebben gezeten ?

baaaz men weet niet eens hoe het onderwijs daarzo is en proberen het met die onwetendheid af te kraken , als ik een onderwijs moet bekritiseren dan is het wel die van hier . izaan regels



je begrijp haar reactie niet schat

zij bedoeld ermee dat je in marokko overal arabische les kan krijgen het is tenslotte een araische land, iwa fham anta 3awed

06-12-2009, 14:34

Citaat door Lellaaa:
nee ga mn kids er niet heen sturen , is voor een meid die het graag wil leren



ewa als het voor een volwassen persoon is dan kan dat ook hier in NL hoor , genoeg scholen die arabisch les geven .



06-12-2009, 14:34



Citaat door AbouRfissa:
ewa als het voor een volwassen persoon is dan kan dat ook hier in NL hoor , genoeg scholen die arabisch les geven .





Waar?

06-12-2009, 14:35

Citaat door Lamiss:
je begrijp haar reactie niet schat

zij bedoeld ermee dat je in marokko overal arabische les kan krijgen het is tenslotte een araische land, iwa fham anta 3awed



hia nti tatfakri b7alha o safi bech t3arfi wat ze bedoeld en wat niet

ik denk niet dat TS zo dom is , om zo'n vraag te stellen , ze gaf verder aan dat het om iemand is die er zelf heen wilt gaan mechi lbzaawz

06-12-2009, 14:36

Citaat door AbouRfissa:
waarom niet ?/ wat is er mis met mensen die daar op school hebben gezeten ?

baaaz men weet niet eens hoe het onderwijs daarzo is en proberen het met die onwetendheid af te kraken , als ik een onderwijs moet bekritiseren dan is het wel die van hier . izaan regels



Je begrijpt mij verkeerd.. Ik bedoel namelijk: Overal in marokko heb je scholen waar je arabisch en koran kan leren

Het is net of je vraagt. weet iemand een school in NL waar ik nederlands kan leren...

PS.. Ik heb ook in marokko op school gezeten en ik heb leren schrijven en lezen Alhamdolilah en heb zelfs 6 hizebs mogen leren....

Pagina's : [1] 2 3