Bekijk volle/desktop versie : Dames, Klik SVP!



Pagina's : [1] 2

06-12-2009, 01:00
Pfffff.. ben RADELOOS..!

Ik ken al 2.5jaar een jongen.!
Het is altijd leuk lachen enzo.
hij heeft ernstige thuisproblemen enzo.!
Hij kan altijd bij me terecht, soms hebben we wel eens eeen ernstige ruzie.!
Maar dan staan we elke keer weer op het punt om geen contact meer met elkaar te hebben, gewoon het contact verbreken, alleen kunnen we dat beiden niet.
We zijn te erg aan elkaar gehecht.
Het is ook zo, dat hij bij mij terecht kan maar ik neit bij hem.
Hij zweert op alles dat ie van me houdt.
Alleen omdat hij me zoveel heeft geflikt geloof ik m niet meer.!
Wat moet ik doen?
Ben echt Radeloos!
Hoop op serieuze reacties.!
XX.

06-12-2009, 01:04


waarom kan je niet bij hem terecht als er wat is?

06-12-2009, 01:04
Je bevindt je nu op het punt waar alles in je "NEE" roept, en je deze topic opent ind e hoop dat iemand tegen jouw beter weten in, zegt dat je het toch moet proberen.

Waarom zou je jezelf negeren en luisteren naar wat een onbekende zegt die niets van jouw situatie afweet?

06-12-2009, 01:06
je kunt niet bij hem terecht en hij heeft je veel geflikt? en jij wil weten of je met m door wil? dat zegt genoeg.. weet je wat jij moet doen? maak maar een lijst met zijn voor en nadelen.. denk dat je er dan snel uitkomt.

ik stem nee, maar het is jouw leven en ik heb makkelijk praten.

06-12-2009, 01:07


Luister meid als die jongen al zoveel bij jou heeft geflikt en hij wel bij jou terecht kan als hij problemen heeft of ergens mee zit en jij kan nooit bij hem terecht waarom zou je hem dan geloven of een kans geven. Zo´n jongen ben je niet waard meid echt niet en beter gezegt hij is jou niet waard.

06-12-2009, 01:10

Citaat door sarahh00:
waarom kan je niet bij hem terecht als er wat is?

Hij neemt op en zegt dan meestal; Sorry schat kun je later terug bellen ben nu even met Vrienden, bel me maar over een halfuurtje.
Doe ik 't neemt ie niet op,!
Dat zegt al genoeg..

Citaat door magrebia_laila:
je kunt niet bij hem terecht en hij heeft je veel geflikt? en jij wil weten of je met m door wil? dat zegt genoeg.. weet je wat jij moet doen? maak maar een lijst met zijn voor en nadelen.. denk dat je er dan snel uitkomt.

ik stem nee, maar het is jouw leven en ik heb makkelijk praten.

Dan heb ik meer Nadelen dan Voordelen.
Jeeetje het is zooo moeilijkkk!

06-12-2009, 01:14
kun jij met dat gedrag leven? geloof me meid.. je hele leven delen met iemand die je geen tijd geeft en aan wie je niets heb is wel erg zwaar.
Ken je niet maar gun je een liefhebbende man, die zich verveerd voelt dat je hem belt en het fijn vind dat je hem vertrouwd met dingen.

geloof me.. ze bestaan, mijn man is een schatje.. tuurlijk.. iedereen heeft wel eens problemen maar je leeft samen..

06-12-2009, 01:15
Blijf bij m!

06-12-2009, 01:23

Citaat door Serotonine:
Blijf bij m!


Geef eens een rede waarom?
Xx.

06-12-2009, 01:24
Omdat je anders alleen bent..

06-12-2009, 01:26
wat een gek!!!!!!! bij iemand blijven om niet alleen te zijn??? Heb een beetje respect voor jezelf! please... stop met advies geven!

06-12-2009, 01:27

Citaat door ChanelMeid:
Pfffff.. ben RADELOOS..!

Ik ken al 2.5jaar een jongen.!
Het is altijd leuk lachen enzo.
hij heeft ernstige thuisproblemen enzo.!
Hij kan altijd bij me terecht, soms hebben we wel eens eeen ernstige ruzie.!
Maar dan staan we elke keer weer op het punt om geen contact meer met elkaar te hebben, gewoon het contact verbreken, alleen kunnen we dat beiden niet.
We zijn te erg aan elkaar gehecht.
Het is ook zo, dat hij bij mij terecht kan maar ik neit bij hem.
Hij zweert op alles dat ie van me houdt.
Alleen omdat hij me zoveel heeft geflikt geloof ik m niet meer.!
Wat moet ik doen?
Ben echt Radeloos!
Hoop op serieuze reacties.!
XX.



Hou je van hem?

06-12-2009, 01:30


je hebt er niks aan schat. dumpen. DR zijn genoeg leuke jongens. Waarom jezelf pijn doen, en bij hem blijven alsof hij de enige is hier op aarde

06-12-2009, 01:32
gewoon dumpen.. hallo?? ze is al 2,5 jr met m.. dat doe je niet zomaar.. maar kies wel voor je eigen geluk! Probeer uit te zoeken of het ergens naar toe zal leiden.. vraag duidelijkheid..

06-12-2009, 01:34
marokkanen hebben altijd problemen, ik zal allah op mijn knieeen bedanken als ik er 1 tegenkom die gewoon onrmaal leeft.

Pagina's : [1] 2