Bekijk volle/desktop versie : Islam aangeboden!!!!!!!!!!!!! imaam haalt geesten weg



05-12-2009, 17:52
selaam alykom ,.,. Ik wil alleen, voor zover ik kan, een verbetering aanbrengen. Alleen door Allah ben ik hiertoe in staat. In Hem vertrouw ik en tot Hem wend ik mij."
,O mensdom! Er is van uw Heer een vermaning tot u gekomen en genezing voor wat in de harten is en een leiding en barmhartigheid jegens de gelovigen............en het gemoed van een volk dat gelooft, verlichten. ............... En van de Koran openbaren Wij hetgeen een geneesmiddel en een genade is voor de gelovigen; doch voor de onrechtvaardigen vergroot het slechts het verlies. ,............
behalve de Heer der Werelden, Die mij heeft geschapen en Hij is het, Die mij leidt; En Die mij voedsel en drank geeft. En Die mij geneest wanneer ik ziek ben; .............. ik doe roqya maar met behulp va allah () Voorwaar, Allah laat het werk der kwaadstichters niet gedijen." En Allah bevestigt de waarheid door Zijn woorden, zelfs al zijn de sehuldigen afker..,.,.,.,.
Zeg: "Het is een leiding en een genezing voor de gelovigen." Maar de ongelovigen hebben doofheid in hun oren en het is duister voor hen. Zij worden aangeroepen vanaf een verre plaats.

Ik haal tgaaf weg
Ik breng een vrouwe en een man gelukkig bij elkaar
Ik haal geesten weg
Ik doe rokya Charhiya
Ik haal de boze oog weg

als u met mij in contact wilt komen kunt u bellen of emailen mijn email in naajih2009@hotmail.com
mijn telefoonnummer is 06-84316257
u kunt het liefst bellen als u vragen heeft want heb geen tijd om vragen te beantwoorden via marokko .nl maar ik ga wel me uitreste beste doen als ik tijd heb

ik heb master gestudeerd in AL-azahr universty heb daar ook met behulp van Allah een diploma gehaald
heb veel succes in nl,noorwegen,belgie,spanje,frankrijk,marokko