Bekijk volle/desktop versie : scheiding omwille van nichtje



Pagina's : [1] 2 3

05-12-2009, 12:42
halo moslims en moslimas
ik zit met een probleem. ik heb voor iemand gezorgd nu steekt ze een mes in mijn rug. ik heb haar in huis gehaald en verzorgd nu ze uit huis is zit ze te roddelen omwille van haar wil ik scheiden omdat hij aan haar kant staat

05-12-2009, 13:08


Heb je ruzie gehad met je nichtje? Of zijn die roddels zomaar onverwachts ontstaan?

05-12-2009, 13:26
Je moet juist niet scheiden,dat is wat je nichje wilt!

05-12-2009, 13:49

Citaat door najate2:
halo moslims en moslimas
ik zit met een probleem. ik heb voor iemand gezorgd nu steekt ze een mes in mijn rug. ik heb haar in huis gehaald en verzorgd nu ze uit huis is zit ze te roddelen omwille van haar wil ik scheiden omdat hij aan haar kant staat



Een huwelijk is toch tussen een man en vrouw? Nu doet je nichtje raar en dan wil je van je man scheiden? Het moet niet gekker worden. Allah je7fed.

05-12-2009, 14:17



Citaat door najate2:
halo moslims en moslimas
ik zit met een probleem. ik heb voor iemand gezorgd nu steekt ze een mes in mijn rug. ik heb haar in huis gehaald en verzorgd nu ze uit huis is zit ze te roddelen omwille van haar wil ik scheiden omdat hij aan haar kant staat


wat een loser van een vent heb je zeg die ook nog aan haar kanten staat!!

scheiden moet je zeker niet doen, damn moet niet gekker worden
mensen denken alleen maar aan scheiden tegenwoordig

ik zou die nichtje van je eens flink onder de voeten geven

05-12-2009, 15:03
zeg gewoon dat jij wilt dat zij uit jou huis vertrekt en uit jouw huwelijk.

het moet niet gekker worden.

help je iemand in nood gaat ze over je roddelen. echt triest

05-12-2009, 15:36
my allah......wat kunnen jullie niet lezen ofzo ya imigranta .......het nichtje is al de deur uit.......en ze bedoelt zeker weten een dochter van de broer of zus van haar man.......daarom staat hij aan haar kant!

en voor ts....je man weet heus wel dat zij de boosdoener is maar wil geen ruzie met zijn familie....dus sbar meid.....zolang jij haar aandacht geeft voor elke scheet die ze laat...dan blijft ze doorgaan

05-12-2009, 17:57

Citaat door najate2:
halo moslims en moslimas
ik zit met een probleem. ik heb voor iemand gezorgd nu steekt ze een mes in mijn rug. ik heb haar in huis gehaald en verzorgd nu ze uit huis is zit ze te roddelen omwille van haar wil ik scheiden omdat hij aan haar kant staat


Ik weet niet in wat voor situatie jij precies verkeerd. Ik denk, dat het erger is, dan wat jij hier beschreven hebt. Ik hoop niet, dat de enige reden is dat je überhaupt aan scheiden denkt. De reden is, die jij daar boven aangeeft. Misschien spelen er meerdere factoren een rol. Zoals ik eerder aangegeven heb, I do not know.

De echtscheiding hoort de laatste toevlucht te zijn, nadat alle andere pogingen tot verzoening tussen de 2 partners mislukt zijn. Weet jij waarom hij aan haar kant staat, heb jij het met hem proberen uit te praten? Heb jij aangegeven hoe jij jezelf voelt, door de situatie die gaande is? Praten, communiceren. Heel belangrijk. Misschien, heb jij het al geprobeerd.

Is, dit de enige reden waarom jij scheiden wil. Vind ik het persoonlijk nogal zwak. In ieder geval, veel succes toegewenst.

05-12-2009, 18:11
Ik heb dit meegemaakt.

Ik had mijn schoonzus in huis genomen.

Toen is ze weggegaan wegens ruzie met haar eigen broer (mijn man dus).

Maar uiteindelijk had ik het allemaal gedaan. Ik heb de raarste verhalen over mezelf gehoord.

Ik zou daar niet om gaan scheiden, zeker niet als ze inmiddels uit je huis is.

Dat is precies wat ze wil.

Gewoon afstand nemen en denken: Fuck you! trut. Ik hoop dat je jong veel rimpels krijgt

05-12-2009, 20:25
Voor hulp en vragen betreffende Marokkaanse scheiding kun je terecht bij Hulporganisatie TalaQ (http://www.talaq.nl)

05-12-2009, 20:28

Citaat door justbenormal:
Voor hulp en vragen betreffende Marokkaanse scheiding kun je terecht bij Hulporganisatie TalaQ (http://www.talaq.nl)







Meid je moet niet om zo een reden scheiden..
Het komt wel goed inschallah..
Praat er met je man over, geef het effe wat tijd..
Allahie3anek meid..

05-12-2009, 20:31

Citaat door najate2:
halo moslims en moslimas
ik zit met een probleem. ik heb voor iemand gezorgd nu steekt ze een mes in mijn rug. ik heb haar in huis gehaald en verzorgd nu ze uit huis is zit ze te roddelen omwille van haar wil ik scheiden omdat hij aan haar kant staat



Om zo'n reden scheiden het moet toch niet veel gekker worden!

05-12-2009, 20:35



Citaat door Rozegeur:
Ik heb dit meegemaakt.

Ik had mijn schoonzus in huis genomen.

Toen is ze weggegaan wegens ruzie met haar eigen broer (mijn man dus).

Maar uiteindelijk had ik het allemaal gedaan. Ik heb de raarste verhalen over mezelf gehoord.

Ik zou daar niet om gaan scheiden, zeker niet als ze inmiddels uit je huis is.

Dat is precies wat ze wil.

Gewoon afstand nemen en denken: Fuck you! trut. Ik hoop dat je jong veel rimpels krijgt



05-12-2009, 21:44
beankt voor je reacties meisjes. ik wordt letterlijk zot ik ga binnen 2 weken naar marokko om op rust te komen. dat nichtje is leugens gaan vertellen over mij aan haar familie en mijn schoonfamilie gelooft haar dat doet heel veel pijn en dat mijn man haar kant staat doet veel meer pijn. ik had een tijdje geleden zelf aan zelfmoord gedacht maar dan dacht ik aan mijn kinderen dus denk ik aan scheiden

05-12-2009, 21:47
Je moet sterk staan en er voor vechten, en niemand van je laten winnen!

Gair inschallah.

Pagina's : [1] 2 3