Bekijk volle/desktop versie : Egyptische man - kracht van 260 paarden - 4 vrouwen



Pagina's : [1] 2 3 4

05-12-2009, 12:20
Hij moet van de dokter 15 keer per dag minimaal vrijen.
Daarom heeft ie ook 35 kinderen, mashallah.

Hij heeft ook niet geslapen sinds de dag dat hij geboren is

Subhanallah, ongelooflijk hoe sterk hij is


http://www.youtube.com/watch?v=LP0W0IUhZT0

05-12-2009, 12:23


Als hij je een klap verkoopt ben je volgens mij morsdood.

Maar nooit geslapen dat geloof je zelf toch niet. Ieder mens moet slapen!

05-12-2009, 12:26
Wat een ongeloofwaardig verhaal. Nooit geslapen sinds zijn geboorte, 15 keer per dag seks.

05-12-2009, 12:28
subhanallah

05-12-2009, 12:29


als hij niet gelukkig is dan weet ik het ook niet meer

05-12-2009, 12:32
Sub7ana'Allah!

05-12-2009, 12:35
Sorry, ik had het filmpje ook niet gezien.....

maar heb er geen woorden voor.... sara7a

05-12-2009, 12:40
Beetje ongeloofwaardig. Hij heeft nog nooit bewezen dat ie zoveel kracht bezit. Op die muntjes na dan. Het staat verder enkel op papier.

05-12-2009, 12:40

Citaat door Leeuwin_:
Wat een ongeloofwaardig verhaal. Nooit geslapen sinds zijn geboorte, 15 keer per dag seks.


Dat van seks vind ik zeker geloofwaardig. Hij is heel bekend in Egypte, het feit dat ie 35 kinderen heeft getuigt zeker van zijn seksuele behoeftes. Een gemiddelde man had niet eens 1 paardenkracht en hij 260.

Dat van slapen vind ik alleen moeilijk om te verklaren. 't Zou vast kunnen, hij is nou eenmaal ongelooflijk sterk subhanallah. Maar 't kan nog altijd, er zijn meerdere mannen die zo zijn geschapen die ik heb gezien in de arabische wereld. Natuurlijk zo geschapen, geen fitness geen foefjes etc.

05-12-2009, 12:41
Waarom zou hij daarover liegen dan.....

05-12-2009, 12:42

Citaat door Kortjakje:
Beetje ongeloofwaardig. Hij heeft nog nooit bewezen dat ie zoveel kracht bezit. Op die muntjes na dan. Het staat verder enkel op papier.


Klopt, echter als ie 't onzin was dan zou die foto met de president er niet zijn geweest. Dan zouden mensen 'm allang hebben verraden, al zeker in arabische landen daar kan je dit soort zaken echt niet flashen
Je ziet wel een foto dat ie een auto optilt. Wonders zijn de wereld nog niet uit hoor

05-12-2009, 12:43

Citaat door ewaa:
Dat van seks vind ik zeker geloofwaardig. Hij is heel bekend in Egypte, het feit dat ie 35 kinderen heeft getuigt zeker van zijn seksuele behoeftes. Een gemiddelde man had niet eens 1 paardenkracht en hij 260.

Dat van slapen vind ik alleen moeilijk om te verklaren. 't Zou vast kunnen, hij is nou eenmaal ongelooflijk sterk subhanallah. Maar 't kan nog altijd, er zijn meerdere mannen die zo zijn geschapen die ik heb gezien in de arabische wereld. Natuurlijk zo geschapen, geen fitness geen foefjes etc.



Wat ik mij dan afvraag, doet ie zijn vrouwen geen pijn als ze bezig zijn?
Hij heeft kracht dus een stootje en hij stoot haar naar India

05-12-2009, 12:44


Subhanna Allah...........hoe zouden die vrouwen leven......zo engg man

Bijvoorbeeld als ie zn vrouw wilt kussen, dan zouden vast al dr tanden afvallen

05-12-2009, 12:47

Citaat door ewaa:
Klopt, echter als ie 't onzin was dan zou die foto met de president er niet zijn geweest. Dan zouden mensen 'm allang hebben verraden, al zeker in arabische landen daar kan je dit soort zaken echt niet flashen
Je ziet wel een foto dat ie een auto optilt. Wonders zijn de wereld nog niet uit hoor


Over heel de wereld zijn er mensen die vrachtwagens vooruit kunnen trekken en rotsen kunnen optillen. Mensen daar in dat stadje zijn misschien gewoon snel onder de indruk.

05-12-2009, 12:48
wat een crap..

Pagina's : [1] 2 3 4