Bekijk volle/desktop versie : doop van amalia



13-06-2004, 15:27
Doop Amalia trekt 1,7 miljoen kijkers
HILVERSUM - De tv-uitzending rond de doop van prinses Amalia heeft zaterdag ruim 1,7 miljoen kijkers getrokken. Dat bleek zondag uit cijfers van de stichting KijkOnderzoek. Bijna driekwart (73,3 procent) van de mensen die naar tv keken, had afgestemd op de uitzending van de NOS op Nederland 2.


ik was nogal benieuwd of er van de 1.7 miljoen mensen die keken naar de doop van amalia er ook marokanen zijn geweest die het hebben gekeken, dus de vraag is hebben jullie er naar gekeken???

13-06-2004, 18:33


hij is al 22 keer bekeken, maar niemand heeft nog gereageerd dus ik moet er maar van uit gaan dat niemand gekeken heeft, ik zelf heb ook niet gekenen hoor.

13-06-2004, 18:37

Citaat:
Origineel gepost door misz_bella
hij is al 22 keer bekeken, maar niemand heeft nog gereageerd dus ik moet er maar van uit gaan dat niemand gekeken heeft, ik zelf heb ook niet gekenen hoor.
nee want een rechtsschapen marokkaan moet niets hebben van kerkelijke diensten van het koningshuis, een moslim mag immers andere volken niet gaan immiteren.....

maar een italiaanse nick aanmeten is dan ineens wel weer geoorloofd he?

13-06-2004, 18:48
Ik heb hem zelf niet gezien, alleen een stukje op het nieuws. Ik vind het niet zo boeien. Ik vind zelfs babyfeesten van mij eigen familie niet boeie, laat staan dat ik naar de doop ga kijken van een wildvreemde

13-06-2004, 18:49



Citaat:
Origineel gepost door Cicatrice
maar een italiaanse nick aanmeten is dan ineens wel weer geoorloofd he?
wat bedoel je hier nou weer mee???

13-06-2004, 18:51

Citaat:
Origineel gepost door mocro_sammy
Ik heb hem zelf niet gezien, alleen een stukje op het nieuws. Ik vind het niet zo boeien. Ik vind zelfs babyfeesten van mij eigen familie niet boeie, laat staan dat ik naar de doop ga kijken van een wildvreemde
wolahhilah,
ik vroeg het me alleen af of er ook marokanen zijn die er toevallig naar kijken, maar volgens mij heeft er geen hond naar gekeken.

13-06-2004, 18:52

Citaat:
Origineel gepost door zanthe
Ik heb gekeken...en ben erb heel diep door geraakt...hier kunnen moslims nog heeeeeeeeeeeeeeeeel veel van lerem...!!!
hoezo leren???,
wat hebben wij eraan om te zien hoe een kind wordt gedoopt

14-06-2004, 01:08
Ik heb het gezien jah
Was apart om te zien..

Maar ik zou wel graag willen weten, wat wij als moslims hiervan kunnen leren?

15-06-2004, 12:17

Citaat:
Origineel gepost door misz_bella
wolahhilah,
ik vroeg het me alleen af of er ook marokanen zijn die er toevallig naar kijken, maar volgens mij heeft er geen hond naar gekeken.
Vergelijk jij Marokkanen met honden?..

En nee ik heb 't niet gezien...niet boeiend genoeg om mijn tijd in zoiets te steken.

15-06-2004, 12:39

Citaat:
Origineel gepost door 7alima
Vergelijk jij Marokkanen met honden?..

En nee ik heb 't niet gezien...niet boeiend genoeg om mijn tijd in zoiets te steken.
nee, ik vergelijk marokanen niet met honden andesr was ik nu ook een hond geweest, maar dat was gewoon een soort uitdrukking.

16-06-2004, 22:14
het is echt een mooi..schattige baby... :verliefd:

16-06-2004, 22:18

Citaat:
Origineel gepost door al_tetouania
het is echt een mooi..schattige baby... :verliefd:
ja hej, echt een poepie