Bekijk volle/desktop versie : Egypte



04-12-2009, 09:26
Wie is wel eens naar Egypte geweest?

Ik wil in de kerstvakantie een weekje gaan.
Waar raden jullie mij aan om naar toe te gaan?

04-12-2009, 10:26


ik ben twee keer geweest. sharm el sheikh en hurgada. het was beide super leuk. sharm el sheikh is heel toeristisch en hurgada fifty fify. eten is echt niet lekker daar, elke dag bijna hetzelfde.

cairo lijkt me ook leuk. maar was zwanger toen ik naar hurgada ging, dus vond het te zwaar om naar cairo te gaan.

04-12-2009, 10:30
Ik ben vorige jaar ook geweest naar sharm el sheik en het was geweldig.
Alleen inderdaad het eten is minder maar voor de rest was het echt leuk daar.

04-12-2009, 10:30

Citaat door berkania_lady:
ik ben twee keer geweest. sharm el sheikh en hurgada. het was beide super leuk. sharm el sheikh is heel toeristisch en hurgada fifty fify. eten is echt niet lekker daar, elke dag bijna hetzelfde.

cairo lijkt me ook leuk. maar was zwanger toen ik naar hurgada ging, dus vond het te zwaar om naar cairo te gaan.



Valt daar ook wat te doen in Sharm el Sheikh of is het echt alleen strand?
Waar heb jij geboekt?

04-12-2009, 10:31



Citaat door LallaMadame:
Ik ben vorige jaar ook geweest naar sharm el sheik en het was geweldig.
Alleen inderdaad het eten is minder maar voor de rest was het echt leuk daar.


kun je daar ook excursies maken?

04-12-2009, 10:52
ik ging duiken(was echt leuk), snorkelen, naar de sahara van sharm el sheikh op z'n auto racen(ik weet niet hoe het heet) je kan ook met een kameel gaan. je kan best veel doen.

Maar geloof me als je kan snorkelen in het diepe van 30 m en je ziet de vissen om je heen, dat is al het mooiste. Geweldig die vissen.

je moet kijken of je op de stranden van de hotel ook kan snorkelen.

Bij hurgada hadden zedat niet en moet ik er voo rbetalen om met de boot naar ene eiland te gaan om te kunnen snorkelen.

04-12-2009, 10:56

Citaat door berkania_lady:
ik ging duiken(was echt leuk), snorkelen, naar de sahara van sharm el sheikh op z'n auto racen(ik weet niet hoe het heet) je kan ook met een kameel gaan. je kan best veel doen.

Maar geloof me als je kan snorkelen in het diepe van 30 m en je ziet de vissen om je heen, dat is al het mooiste. Geweldig die vissen.

je moet kijken of je op de stranden van de hotel ook kan snorkelen.

Bij hurgada hadden zedat niet en moet ik er voo rbetalen om met de boot naar ene eiland te gaan om te kunnen snorkelen.



Waar heb jij geboekt?

04-12-2009, 11:06
http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/99916/amwaj-oyoun-vh-millennium-oyoun/

Hier kan je de beoordeling zien van het hotel.

04-12-2009, 11:09
Ik ben daar in 2004 geweest met me ouders, Hurgada daarna zijn we naar sharm el sheikh..en paar 2dagen cairo en daar werd ik voor vaders land ziek eten is gewoon ..maar 2 weken was meer dan genoeg leukste om daar mee te maken is duiken

04-12-2009, 11:10

Citaat door berkania_lady:
http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/99916/amwaj-oyoun-vh-millennium-oyoun/

Hier kan je de beoordeling zien van het hotel.



Thanks