Bekijk volle/desktop versie : El Hamdaoui klaar voor rentree bij AZ



03-12-2009, 19:05
Mounir El Hamdaoui kan vrijdag in de competitiewedstrijd tegen Vitesse zijn rentree maken in het eerste elftal van AZ. De aanvaller uit Marokko kon ruim een maand niet voetballen vanwege een spierscheuring in zijn linkerbovenbeen. Afgelopen dinsdag deed El Hamdaoui spelritme op bij een wedstrijd van het beloftenelftal.

El Hamdaoui werd de afgelopen weken vervanger door Jeremain Lens, die indruk maakte met doelpunten tegen FC Groningen, Arsenal, Roda JC (2) en VVV-Venlo. Door de terugkeer van El Hamdaoui - vorig seizoen de topscorer van de eredivisie - zit trainer Ronald Koeman ruim in zijn aanvallers. ,,Vooral centraal voorin hebben we een overschot. Ik kan me voorstellen dat sommige spelers niet blij zijn met hun huidige positie, maar ik moet keuzes maken'', aldus de coach op de website van de landskampioen.

De Braziliaanse spits Jonathas en de Zweedse middenvelder Pontus Wernbloom ontbreken vanwege schorsingen in de selectie. Kew Jaliens is hersteld van een lichte hersenschudding en kan tegen Vitesse weer in actie komen.

[URL="http://www.ad.nl/ad/nl/1442/AZ/article/detail/448383/2009/12/03/El-Hamdaoui-klaar-voor-rentree-bij-AZ.dhtml"]Bronwater[/URL]

06-12-2009, 19:21


Doe je best zet je beste been voor Niet te stoppen