Bekijk volle/desktop versie : vervolg,oeps there it is!!!!!!



24-11-2002, 20:57
okee,om het kort te houden.wat doe je als een meisje een obsessie voor jou heeft,en jij eigenlijk niet zoveel gevoelens voor haar,en er alles aan doet om zwanger van jou te worden,en ook lukt buiten jou weten om,om jou vervolgens 7 weken later te confronteren met het feit dat ze zwanger van jou is,en er niet over peinst om een abortus te laten plegen.HE,MAAR JIJ SLIKTE TOCH DE PIL EN IK GEBRUIKTE TOCH VOORBEHOEDMIDDELEN??,

24-11-2002, 20:59


hahahah, het land ontvluchten of onderduiken. Nee sorry, je gaat met haar naar het RIAGG, en als ze het kind toch krijgt, dna vergelijking

24-11-2002, 21:25
wat ga ik tegen mijn ouders zeggen,kijk dit is het meisje wat mij zo gelukkig maakt,met haar wil ik oud worden,oja ze is zwanger van mij ,en als het een jongetje wordt gaan wij het KEES noemen.

24-11-2002, 21:39
wat jij nu noemt is mijn beste vriend overkomen, alhamdoeilah was het kind niet van hem, maar van een verre vriend.
Dit meisje is marokaans en zielig niet honderd procent in haar zielig hoofdje!
En zo iets als zij mag kinderen op aarde zetten??


maar ja.......

zulke dingen gebeuren.......

24-11-2002, 21:45


PROBLEEM IS ,IK KAN ER HELEMAAL NIETS TEGEN DOEN,EEN VROUW HEEFT IN DIE OPZICHT MEER RECHT ALS EEN MAN ,HOE MOET IK BEWIJZEN DAT ZIJ HET MET OPZET DEED?

30-04-2003, 17:33
over het feit dat dat meisje zwanger raakte zit heeeeeeeelll anders in elkaar als NOEL beweert...niet met opzet KOM OP ZEG!!!
Die NOEL denkt dat ie alles over zijn vriendin kan zeggen!!! Waar blijft de eerlijkheid...
Eeerst dat ie een nachtmerrie van een realtie heeft met een hollands meisje en nu dat ze met opzet zwanger wil worden!!! DAMN
Ik ben nu alles aan het recht breien voor hem dat wat NOEL heeft geschreven hier over zijn vriendin is NIET waar niet aales in ieder geval!

Met vriendelijke groet het Hollandse Nachtmerrie die met opzet wou ZWANGER worden!!!! NOT!!

30-04-2003, 17:45
Tja dat is sabtoge om zwanger te worden express zodat die jongen bij haar blijft terwijl hij niet 100% gelukkig is bij haar....

01-05-2003, 10:42

Citaat:
Origineel gepost door noel
okee,om het kort te houden.wat doe je als een meisje een obsessie voor jou heeft,en jij eigenlijk niet zoveel gevoelens voor haar,en er alles aan doet om zwanger van jou te worden,en ook lukt buiten jou weten om,om jou vervolgens 7 weken later te confronteren met het feit dat ze zwanger van jou is,en er niet over peinst om een abortus te laten plegen.HE,MAAR JIJ SLIKTE TOCH DE PIL EN IK GEBRUIKTE TOCH VOORBEHOEDMIDDELEN??,
Je moest maar denken met je verstand en niet met je xxx

01-05-2003, 10:43

Citaat:
Origineel gepost door noel
PROBLEEM IS ,IK KAN ER HELEMAAL NIETS TEGEN DOEN,EEN VROUW HEEFT IN DIE OPZICHT MEER RECHT ALS EEN MAN ,HOE MOET IK BEWIJZEN DAT ZIJ HET MET OPZET DEED?
Dan kan je dus niet

01-05-2003, 11:18

Citaat:
Origineel gepost door jawhara1
Je moest maar denken met je verstand en niet met je xxx
vind ik ook

11-05-2003, 18:42
HET VERHAAL DAT IK NOEL GESCHREVEN HEB ,IS ERGER GEMAAKT DAN HET IS.MIJN VERHAAL WAS NIET OP MIJN VRIENDIN GEBASSEERD.HET ENIGSTE DAT OVEREENKWAM IS DAT ZIJ EEN HOLLANDSE MEISJE IS ,EN DAT ZIJ ZWANGER VAN MIJ IS GEWEEST,EN EEN ABORTUS HEEFT LATEN PLEGEN,MAAR IK HEB HAAR NOOIT IN DE STEEK GELATEN,2 JAAR LATER HEB IK ZELFS GEZEGD DAT IK GRAAG EEN KIND VAN HAAR WOU.EN ALS ZIJ DAN ZO,N NACHTMERRIE VOOR MIJ IS,WAAROM BLIJF IK DAN 4 JAAR BIJ HAAR.